DEFEKT Gigabyte X570I AORUS PRO WIFI

Permalänk

DEFEKT Gigabyte X570I AORUS PRO WIFI

OBS Defekt OBS

Köpte detta moderkort av en användare här på Sweclockers för ca en månad sedan som defekt. (Se min tidigare köpes annons för mer info).

Tyvärr hade jag inte turen att få igång det. Det som jag har gjort är bytt CMOS batteriet till ett nytt samt köpt till en ny backplate för AM4 fäste. Tidigare ägare nämnde att det gick att q-flasha BIOS men det är inget jag lyckades återskapa. Jag tänker mig att det får bli budgivning på detta med ett start pris på 1kr om någon känner sig sugen på att försöka få ordning på denna :). Tänker mig en kort budgivning och sätter därför sluttid på torsdag kl 12:00 (så jag eventuellt hinner skicka det samma dag om det behövs).

Finns att hämta på Kungsholmen eller alternativt skickas.

OBS Defekt OBS

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 100 kr + frakt öppnar jag med dårå
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

7800x3d [co -25], TG direct die, 64 Gb Corsair DDR5 [6000 MHz, 30-36-36] Gigabyte X670E Aorus Master, Asus Rog 4090 OC [+255 core, +1650 men] Watercool Heatkiller V & Ultra finplate med LM, 2 EK-Quantum Surface X360M + 1 EK-Quantum Surface X240M med Phanteks T30, Alphacool res & D5.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 200 kr Plus frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Livet är kort, så ta det lungt så räcker det längre =)

Permalänk
Medlem
Skrivet av lill_tunnan:

OBS Defekt OBS

Köpte detta moderkort av en användare här på Sweclockers för ca en månad sedan som defekt. (Se min tidigare köpes annons för mer info).

Tyvärr hade jag inte turen att få igång det. Det som jag har gjort är bytt CMOS batteriet till ett nytt samt köpt till en ny backplate för AM4 fäste. Tidigare ägare nämnde att det gick att q-flasha BIOS men det är inget jag lyckades återskapa. Jag tänker mig att det får bli budgivning på detta med ett start pris på 1kr om någon känner sig sugen på att försöka få ordning på denna :). Tänker mig en kort budgivning och sätter därför sluttid på torsdag kl 12:00 (så jag eventuellt hinner skicka det samma dag om det behövs).

Finns att hämta på Kungsholmen eller alternativt skickas.

OBS Defekt OBS

Läs hela annonsen här

Ser jag fel på bilen som visar baksidan och M.2sloten att det har varit fuktskada?

Visa signatur

Main
MOBO: Gigabyte B550M DS3H, CPU: AMD Ryzen 5 5600, RAM: 2x16B @ 3600MHz, GPU: ASUS TUF Gaming RX7800XT, SSD: WD BLACK SN750 SE 1TB nVME, 2x1TB Sata SSD, Chassi : Fractal Design Node 804, PSU: Corsair RM1000e, Skärm: Philips 27M1N3500LS.

Spare/kontor
MOBO: MSI Z95 Gaming 5, CPU: Intel Core I5 4790K @ 4.5GHz, RAM: 4x8GBB @ 1600MHz, GPU: Sapphire RX 5700 (Flashat till XT), SSD: totalt 2TB S-ata, Chassi : Corsair 300 (Nånting), PSU: Coolermaster 750Watt, Skärm: Philips 34" Curved 100Hz

Permalänk
Skrivet av BM-Mods:

Ser jag fel på bilen som visar baksidan och M.2sloten att det har varit fuktskada?

Ingen aning faktiskt, under den tiden den har varit hos mig så har den varit förvarad och hanterad torrt.
Men kan inte svara för tidigare hantering.

Permalänk
Skrivet av Tobbe_Man:

200 kr Plus frakt

Eftersom intresset är svalt så väljer jag att avsluta nu Skickar PM.

Permalänk

Annonsen är avslutad