Säljer Asus Maximus XI Extreme eATX z390 - Söker 5600x + 2 1tb m2 + 3070

Permalänk
Medlem

Säljer Asus Maximus XI Extreme eATX z390 - Söker 5600x + 2 1tb m2 + 3070

Tjena,

Har ett moderkort som nu är övers till salu. I mycket gott skick och körd med tills senast förrgår. Har kvar den utökade m2 ssd utökaren men saknar kartong & antenner. Annars komplett.

Budgivning från 700:-

För mer information: https://www.inet.se/produkt/1901277/asus-rog-maximus-xi-extre...

Sedan söker jag 5600 eller 5600x. 2st 1tb m2 ssder och ett grafikkort likt 3070 i prestanda runt 3000:-

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 700 kr plus frakt :)
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Följ Teknikstrul på Youtube
Har jag vunnit en budgivning? Skicka swishförfrågan, nedan finns min adress:
Johan Flodqvist
Säbyvägen 18, 57339 Tranås
0708389515 / flodqvist.johan@gmail.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohanFlodqvist:

700 kr plus frakt

Stänger annons senast söndag 19:00 så jag hinner fraktat innan nästa vecka

Permalänk

Har ett MSI 3070 Ventus jag precis tänkte lägga ut. Körts underklockat och är i fint skick.

Visa signatur

Gigabyte B550i - Ryzen 5600x - 64gb Corsair Vengeance LPX 3200mhz - RTX 3080 - NR200P

Permalänk
Medlem

800 kr plus frakt

Permalänk
Medlem

700 kr plus frakt

Skrivet av marekwitkowski:

800 kr plus frakt

Tjena!

Sorry för sen uppdatering, moderkortet blev sålt till köp nu pris av annan här på forumet för några dagar sedan via Tradera / Här.

Om ni undrar på köp nu pris som var satt: 1100:-

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swegatron:

Tjena!

Sorry för sen uppdatering, moderkortet blev sålt till köp nu pris av annan här på forumet för några dagar sedan via Tradera / Här.

Om ni undrar på köp nu pris som var satt: 1100:-

Jo jag såg att det kom en annons med samma moderkort på Tradera typ vid deadline för den här budgivningen. Annonsen på Tradera kom upp typ en timme innan sluttid för budgivningen och sen såldes det i måndags.

Hade varit sjysst om man fick en heads up att budgivningen inte skulle avslutas och att det fanns ett köp nu pris så hade det i alla fall varit transparent mot budgivningen här på SweC 👍

Visa signatur

Följ Teknikstrul på Youtube
Har jag vunnit en budgivning? Skicka swishförfrågan, nedan finns min adress:
Johan Flodqvist
Säbyvägen 18, 57339 Tranås
0708389515 / flodqvist.johan@gmail.com

Permalänk
Medlem

Jo jag såg att det kom en annons med samma moderkort på Tradera typ vid deadline för den här budgivningen. Annonsen på Tradera kom upp typ en timme innan sluttid för budgivningen och sen såldes det i måndags.

Hade varit sjysst om man fick en heads up att budgivningen inte skulle avslutas och att det fanns ett köp nu pris så hade det i alla fall varit transparent mot budgivningen här på SweC 👍

Varar lite fram tillbaks innan tills betalning blev klar, därför jag inte uppdatera förrän det blev klart. Därav den inte avlutades direkt, vänta betalning.
Men skall ta med det köp direkt nästa gång, var lite svårt bestämma pris på äldre mobo. Men tyckte de 1100kr var skäligt direkt pris.

Permalänk
Medlem

Vi körde inte betalning via tradera utan var sålt via sweclockers PM på den. Makulerade försäljning på tradera. Om det gjorde det tydligare.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad