Hel custom loop, O11 Dynamic Mini + tillbehör
Sommarvärmen kommer snart och då måste man ju hålla sin dator sval! Har du vart sugen länge på att bygga custom loop, men inte velat börja för de är så sjukt dyrt? Då har jag jordens kanske bästa utgångsläge här!
TL;DR:
1 Lian Li 011 Dynamic Mini, 3 Alphacool radiatorer (360mm, 280mm & 240mm) med fläktar till alla utom 240n.
Corsair XC8 CPU-block (JayzTwoCents ed), 240 EK pumprescombo (sitter monterad på 240-raden på bilden), kontrollboxar till fläktarna, några meter Alphacool-slangar med quick disconnect samt alla skruvar, fästanordningar och brackets som kommit med och lite till!
Hela paketet går in i chassit (om man kör mini itx-bräda), därav säljer jag helst allt som paket
Skicket på allt är helt ok, finns lite märken här & där men inget som stör helhetsupplevelsen! Allting är funktionstestat och läckagefritt. En LED på en av 120mm-fläktarna har strulat, men jag kan inte säga om det är pga kabeldragning eller faktiskt fel.
Följande ingår i detta paket:
Custom Loop-grejer
1x EK-Quantum Kinetic FLT 240 D5 PWM D-RGB
1x Hydro X Series XC8 RGB PRO CPU Water Block - JayzTwoCents Edition (1700/1200/AM4)
1x Alphacool NexXxoS ST25 Full copper 360mm
1x Alphacool NexXxoS ST25 Full Copper 240mm
1x Alphacool NexXxoS ST25 Full Copper 280mm
3x Corsair iCUE QL120 RGB 120mm
2x Corsair iCUE QL140 RGB 140mm
1x Alphacool Eisblock Aurora Acryl GPX-N RTX 3090/3080
1x Corsair Commander PRO Fan/RGB Lighting Controller
1x Corsair Lighting Node PRO
Slangar, fittings etc:
2x Alphacool Eisbaer Quick-Connect Extension Set 11/8mm
4x Alphacool Eisbaer GPX Extension Set 90° 11/8mm
7x Alphacool 90° fittings
3x Alphacool raka fittings
1x Alphacool Eisbaer Refill Kit
1x Spritzflasche 1000ml PE-LD
Notering:
Slangstorlek: 11/8mm
G1/4" Threads på samtliga fittings
Lian Li PC-O11 Dynamic Mini Svart
Lian Li O11D Mini Gen 4 Riserkabel + PCI-slot
1x Kolink A-RGB 3-Pin splitter 1 till 2 (FLT240 + Eisblock)
1x EZDIY-FAB adapter cable for Corsair Lighting Node Pro (ovan Splitterkabel → Commander PRO)
Kartongen till O11D med plast och packmaterial
Ca 1 miljon extra skruvar till chassi (tack Lian LI)
Övriga tillbehör till 011 Dynamic Mini
Extra:
1x EK-PLUG G1/4 Acetal - Svart (10 pack, osäker på om alla 10 är kvar)
1x EK-CryoFuel Clear (Premix 1000mL, ca 1/4 kvar)
1x Alphacool Ultra Pure Water Destillerat Vatten (använt för att skölja ur systemet)
1x Alphacool Aurora Eiscontrol A-RGB kontroll
Extra slangar, 4-5 fittings (osäker på passform för slang) samt skruvar till radiatorer & FLT240
Om du läst så här länge kan du säkert undra varför jag säljer? Jag upptäckte att jag är en typ av person som inte riktigt kan hålla mig från att uppgradera! Så nu är det SFF-chassin med AIO som gäller för mig.
Kvitton går att gräva fram, i princip allt är köpt på Inet eller direkt från Alphacool.
Hämtas i Hagsätra eller Bromma i Stockholm! Går såklart att skicka, men gör helst inte av hänsyn till postens hantering av känsliga föremål.
Hoppas detta kit hittar rätt ägare!