Permalänk
Medlem

Gainward RTX 4070 Panther 12GB

Gainward RTX 4070 Panther 12GB som inköptes 2023-06-29 på Elgiganten.

Palit fläktarna kommer från Aliexpress och har suttit på sen sommaren 2023, originalfläktarna var alla tre fabriksdefekta och gav horribelt knackande oljud. Orkade inte med RMA mot varken Gainward eller Elgiganten.

Förbehåller rätten att sälja till vem jag vill. Hellre en medlem som behöver en uppgradering än någon med 100+ annonser och all aktivitet som handel så att säga.

Fast pris
3000:- vid avhämtning eller 3149:- inkl frakt.

Kommer endast välja köpare ur tråden, PM undanbedes.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Köpar gärna för utsatt pris

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Hade gärna köpt med, men likt ovan är inte vi någon av behov. Fint av dig att välja mer en välbehövd

Permalänk
Medlem

Ställer mig i kö för köp, den skulle gå till bygge för min flickvän.

Permalänk
Medlem

Jag köper gärna f+avhämtning.
Uppgraderar fr 3060 ti

Visa signatur

🐯 En Svensk Tiger – VOIP, kaos & taktik
🌐 svensktiger.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swegatron:

Hade gärna köpt med, men likt ovan är inte vi någon av behov. Fint av dig att välja mer en välbehövd

Haha japp, har absolut inget behov av en 4070 då jag sitter på 5070 Ti. Men en fin uppgradering till lillebroshan hade det varit, extremt fint pris.

Permalänk
Medlem

Köper gärna! Fin uppgradering från 1070 ☺️

Permalänk

Uppgradera nyss till ett 3080 men mitt 600W agg som jag helst ej vill byta p.g.a bytt fläkt är inte helt glad i det utan en rejäl undervolt.

Köar.

Visa signatur

Gigabyte B550i - Ryzen 5600x - 64gb Corsair Vengeance LPX 3200mhz - RTX 3080 - NR200P

Permalänk
Medlem

Köper gärna! Köpte ett grafikkort av dig för några år sen, men behövde för ett tag sedan sälja och nedgradera till en 3070.

Kan i alla fall rekommendera säljaren oavsett. Han sålde grafikkortet till ett schysst pris under den perioden då priserna var skyhöga.

Permalänk
Medlem

Ställer mig gärna i kö också!

Permalänk
Medlem

Jag läser allt! väljer en köpare lite senare ikväll efter middagen hade jag tänkt. Som sagt ingen kö eller budgivning.

Permalänk
Medlem
Skrivet av yexra:

Ställer mig i kö för köp, den skulle gå till bygge för min flickvän.

Verkar vara många som vill ha kortet, jag drar tillbaka min köplats och överlåter den till de andra

Jag föredrar ändå att köpa en konplett dator än att bygga en så PMa gärna mig om någon säljer dator för 8-12k!

Permalänk
Medlem
Skrivet av str8forthakill:

Jag läser allt! väljer en köpare lite senare ikväll efter middagen hade jag tänkt. Som sagt ingen kö eller budgivning.

Jaha ignorera mitt föredetta inlägg då, såg precis detta nu efter jag postade. Lycka till alla köpare!

Permalänk
Medlem

Jag köper gärna jag med. Hade varit en så fin överaskning åt min kusin!

Permalänk

Jag vill gärna uppgradera mitt trogen 1080ti. Kamat hem 12600k + B760 mobo till bra pris senaste tiden och behöver ersätta grafikkortet också.

Permalänk
Medlem

Även jag är ute efter ett grafikkort i den prisklassen, hade varit kanon att få så mycket för pengarna.

Permalänk
Medlem

Även om det är lite över min tänkte budget så köper jag gärna!
Som jag nämnda i en annan tråd för någon vecka sen så behöver jag uppgradera mitt GTX 950.
Jag klagar inte, Valheim funkar ju, men det hade ju varit kul med lite fler detaljer 😊

Permalänk
Medlem

Då lägger jag ett slutbud på 3000 exkl. frakt!

Permalänk
Medlem

Så drar en linje här, spionerar lite och väljer ut någon av alla ovan straxt

Permalänk
Medlem

Ah synd man missade

Visa signatur

Fractal Design Define C - ASUS GTX 1070 DUAL OC 8GB - Gigabyte AX370 Gaming k3 - Ryzen 7 2700X, Crucial Ballistix Tactical DDR4 3000MHz 2x8GB - Samsung 960 Evo M.2 250 GB - Corsair RM750x

Permalänk
Medlem

Inte stolt över listan jag skrev med anledningar till gallringar och så men det kom ned till ett val mellan fyra personer. Filade ned det till två.

Kom fram till @richie80 , skickar PM

Drar sig richie80 ur är Johan654 näst.

Permalänk
Medlem

Ställer mig också i kö för det priset, mitt trogna 1080ti har en fläkt som lagt av och går eventuellt nu mot slutet.

*tår i ögat*

Visa signatur

"In Nomine Patris et Filii et Spiritus Sancti"

Permalänk
Medlem
Skrivet av str8forthakill:

Inte stolt över listan jag skrev med anledningar till gallringar och så men det kom ned till ett val mellan fyra personer. Filade ned det till två.

Kom fram till @richie80 , skickar PM

Drar sig richie80 ur är Johan654 näst.

Vilken ära! Det här känns stort!

Om jag någonsin behöver göra mig av med det här kortet så lovar jag sälja det på samma schysta som @str8forthakill gjort! (fast med min track record lär jag ju ha kvar det i 7-8 år 😊)

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad