Var med och skapa t-shirt till communityt!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Homdax:

Som tur är kan jag fixa så det blir rätt, du vet det där om att kontrollera viktig info som står på varje AI plattform... inklusive stavning. Font, storlek osv

@Panthro Du är medveten om att det blir nog inte Polo tröja med krage utan t-shirt de gör av detta...

Fasiken det har du rätt i Får hoppas på båda då kortärmar polo med krage gillar jag skarpt och trycket /texten placering passade verkligen bra just till en polo, men vanlig t-shirt går bra det med

Permalänk
Medlem

Tycker alla är rätt så meh.

Varför inte bara SweC gubben istället.

Visa signatur

MB: Gigabyte B650 Aorus Elite V2 | CPU: Ryzen 5, 7600X
GPU: AMD Asus TUF 7800 XT | Chassi: FD Meshify 2 compact
Ram: Teamgroup T-Create - 6000mhz 38-38-38-78

Permalänk
Skrivet av draanexle:

Tyvärr samma här, valde att avstå att rösta.

Med ödmjukhet inför att smaken är som baken och jag inte bidragit med något konstruktivt så är alternativen:
1. "Jag överklockar min själ" bara underligt
2. Den minst ikoniska SweC-gubben
3. En layout som ger tillfällig blindhet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av draanexle:

Skrivet av Olof_von_Knorring:

Tyvärr samma här, valde att avstå att rösta.

I efterhand så håller jag med. Trodde det skulle dyka upp många fler förslag, kastade in mina lite på måfå och egentligen inte överdrivet genomtänkt. Har flera varianter på "slogans" jag jobbar lite sporadiskt med i ett annat syfte. Testar dem på en kollega och min svärson, garvar dom så garvar alla, inbillar jag mig...

Visa signatur

Proud AMD customer since 1998!

Permalänk
Redaktion
Chefredaktör
Skrivet av IMPANI:

@Enviro här har du en högre upplösning av motivet, kan du nyttja denna bild istället i bildspelet där man kikar på alternativen?

<Uppladdad bildlänk>

Done!

Skrivet av draanexle:

Absolut att vi kan göra det! Men det är ingen medlemsskapad design, vilket denna tävling handlar om.

Permalänk
Hedersmedlem

Meh, jag hade ju hoppats på en Emil & Jonas T-shirt

Visa signatur

|| SWECLOCKERS.COM ||
|| Självutnämnd Silverstone FT02-riddare ||
|| Silverstone FT02B-WRI "Limited Edition" No. 0743 & 0640 ||
|| Sweclockers officiella FT02-tråd ||

Permalänk
Medlem

Utseendet som på bilden är ju redan bra.

Visa signatur

CPU: Intel i9-12900K Cooler: Asus TUF Gaming LC 240 ARGB MB: Asus TUF Gaming Z690 Plus Wifi D4 GPU: Asus TUF GeForce RTX 3080 Ti 12GB Case: InWin D-Frame HD: Intel Optane 900P 280GB, WD Black SN850 1TB Mem: Kingston Fury Beast RGB 3600MHz CL17 32GB PSU: Corsair AX760 OS: Win11 Pro

Permalänk
Medlem
Skrivet av Panthro:

Fasiken det har du rätt i Får hoppas på båda då kortärmar polo med krage gillar jag skarpt och trycket /texten placering passade verkligen bra just till en polo, men vanlig t-shirt går bra det med

Polo? Måste vara extremt få som använder polotröjor 2025. Var inte det poppis på 70-talet?

Du menar inte piké?

Edit: Jag kanske har fel. Men i mitt huvud är en polotröja en sån där med hög krage som man viker tillbaka en gång. Men nu såg jag att begreppet polo i vissa andra länder används till vad vi i Sverige brukar kalla piké.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SmekusNamnus:

Men nu såg jag att begreppet polo i vissa andra länder används till vad vi i Sverige brukar kalla piké.

Korrekt.

Visa signatur

Proud AMD customer since 1998!

Permalänk
Medlem
Skrivet av SmekusNamnus:

Polo? Måste vara extremt få som använder polotröjor 2025. Var inte det poppis på 70-talet?

Du menar inte piké?

Edit: Jag kanske har fel. Men i mitt huvud är en polotröja en sån där med hög krage som man viker tillbaka en gång. Men nu såg jag att begreppet polo i vissa andra länder används till vad vi i Sverige brukar kalla piké.

Tack det är piké jag menade , dåligt med ECC minne installerat i hjärnan 😅

Hmm blev nyfiken och googla vidare... Tydligen ska man lära sig nå nytt även idag

Permalänk
Medlem

+1 på ett Piké alternativ

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 9800X3D | Gigabyte X870 Aorus Elite Wifi7 ICE | NZXT Kraken Elite RGB V2 240mm | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte GeForce RTX 5080 16GB Aero OC | Fractal Design North Chalk White TG | LG C4 42" | Razer Naga Pro | Logitech G915 TKL | Razer Nommo Chroma | Astro A50 | MSI GS65 Stealth Thin GTX 1070 MQ

Permalänk
Medlem

Hur säger man ”community” på svenska? Känns som ordet aldrig används på svenska.

Visa signatur

Dator: Mac Mini M4 500gb Display: Dell 34" Alienware AW3423DW
Spelkonsol: Nintendo Switch 2

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cooling23:

Hur säger man ”community” på svenska? Känns som ordet aldrig används på svenska.

Beror väl vad du syftar på exakt, men "forum" (passar bara där "communityt" har en stor forumdel ) eller "gemenskap"