Unreal Tournament ’99 är gratis - någon som spelar?

Permalänk
Medlem

Unreal Tournament ’99 är gratis - någon som spelar?

Såg att Unreal Tournament ’99 Full game installer är gratis nu.
Är det någon här som fortfarande spelar?

Minns att jag provat ´99 nån gång men spelade mest UT2K3.

Hade varit kul om en Sweclockers server dök upp

Finns att hämta ner på oldunreal.com

Visa signatur

ᚠᛅᚾ ᚢᛅᛏ ᛁᛅᚴ ᛅᛚᛋᚴᛅᚱ ᛏᛁᚴ

Permalänk
Redaktion
Chefredaktör

Vi körde faktiskt en UT'99-turnering på kontoret i januari! Jävligt roligt att återvända till Morpheus.
Men att dra upp en SweC-server och lira vore ju roligt. Ett tips är att också checka läget på vår Discord.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Enviro:

Vi körde faktiskt en UT'99-turnering på kontoret i januari! Jävligt roligt att återvända till Morpheus.
Men att dra upp en SweC-server och lira vore ju roligt. Ett tips är att också checka läget på vår Discord.

Kul ju!
Ja det hade varit riktigt trevligt faktiskt.
Ok det ska jag göra, tack

Visa signatur

ᚠᛅᚾ ᚢᛅᛏ ᛁᛅᚴ ᛅᛚᛋᚴᛅᚱ ᛏᛁᚴ

Permalänk
Medlem

Deck 16 FTW
eller Facing Worlds. Mumma!

Permalänk
Medlem

Jag tror discord länken behöver uppdateras (?)

Permalänk

Jag kör fortfarande 17 servrar sen 25 år och är i Discord dagligen kvällstid med ett gäng gubbar (gammalt spel) så kolla in sidan och ladda ner spelet eller joina oss på Discord https://www.unrealmayhem.se/
Här kan ni kolla lite från spelet i twitch https://www.twitch.tv/um_hitman

Permalänk
Medlem

Något man saknar är nog Unreal Tournament serien, spelat en del UT99, UT2k4 och UT3 och det nya. Annars brukar jag inte spela online spel men detta fastnade jag i. Var lite besviken att det nya Unreal Tournament spelet lades på is när Fortnite blev sån succé. Undrar vad som kommer hända med det spelet om man bara avslutat det helt eller om det nångång dyker upp bakom stängda dörrar upp igen helt oväntat. Knappast blir det nån fortsättning på en community-driven utveckling, för många åsikter går isär, behövs va nån som bara styr spelet i nån riktning om man ska få det färdigt...

Visa signatur

Intel® Core i7-13700K @ 5.7/5.6GHz | ASRock Z690 Extreme | G.Skill Trident Z 32GB @ DDR4-3400 CL14 | Samsung EVO series M.2 + Sata SSDs 2TB | Intel Arc B580 | SuperFlower Titanium 1000W | Gigabyte M32Q 32"/1440p 165Hz | Arctic Freezer II 360 AIO | Phanteks P500A D-RGB