Söker i7 870 eller I7 880 socket 1156 samt DDR3 4x4 GB 1600 mhz

Permalänk
Medlem

Söker i7 870 eller I7 880 socket 1156 samt DDR3 4x4 GB 1600 mhz

Som rubriken lyder så söker jag I7 870 eller I7 880 socket 1156 samt DDR3 4x4 GB 1600 mhz

Är det någon som har något i gömmorna?

Kom gärna med konkret prisförslag/erbjudanden

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har 4x4 DDR3 1600MHz PC3-12800 DIMM-minnen från Micron, har även motsvarande uppsättning från Samsung och möjligtvis även SK hynix.

Vet inte vad som är ett rimligt begagnat pris på det idag? Vet någon på forumet kanske?

Har kanske även någon proccesor från i7-8xx men det måste jag leta efter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Detox:

Har 4x4 DDR3 1600MHz PC3-12800 DIMM-minnen från Micron, har även motsvarande uppsättning från Samsung och möjligtvis även SK hynix.

Vet inte vad som är ett rimligt begagnat pris på det idag? Vet någon på forumet kanske?

Har kanske även någon proccesor från i7-8xx men det måste jag leta efter.

Verkar gå att buda hem minnen på t.ex. tradera för 100-200 kr åtminstone vad jag kunnat hitta.

Processorn är kanske mest intressant om du skulle lyckas hitta, det vore en bättre uppgradering för burken än minnena

Permalänk
Medlem

Låter rimligt 👍

Jag tar och letar senare idag för att se om jag har den processorn.

Hade en tanke en gång i tiden att samla på mig processorer (AMD/Intel), moderkort och minnen från alla tidsepoker men har tyvärr varken plats eller tid att hålla på längre...

Permalänk
Medlem

Hittade bara en i5-650 för socket 1156 på ett nästan oanvänt moderkort med Intel H57 chipset.

Om du vill ha 4x4GB DDR 3 minnena så kan du välja valfritt av märkena jag nämnde för 150kr om det fortfarande är intressant.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Detox:

Hittade bara en i5-650 för socket 1156 på ett nästan oanvänt moderkort med Intel H57 chipset.

Om du vill ha 4x4GB DDR 3 minnena så kan du välja valfritt av märkena jag nämnde för 150kr om det fortfarande är intressant.

Tack! Men fick faktiskt tag på minnen just precis. Uppskattar att du tog dig tid och letade.

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad