Bilder på ditt senaste inköp (2025) [inga produktbilder]

Permalänk
Medlem

Eftersom två pers frågade var jag köpt denna. Hittade säljaren i närcon-appen. De är från london och här ör hemsidan: Guizang.co.uk

Webdesign är inte deras grej

*edit* Printen jag köpte har nummer 787 och heter (obv) Last of us.

Visa signatur

Ryzen 7 7800x3d | MSI 650 Tomahawk Wifi | Corsair Vengeance RGB 2 × 16 GB 6000 MHz | GWD GeForce RTX 4090 Phantom GS | 3x SSD 256+512+512GB | ASUS TUF Gaming 1000W Gold | Corsair 7000D Airflow | LG C4 4k oled | Oculus Quest 3

Permalänk
Medlem
Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Medlem
Skrivet av darrenj:

<Uppladdad bildlänk>

Vad är det rosa beiga? XD flasköppnare?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Diplomacy is the art of saying 'Nice doggie!'... till you can find a rock.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JeanC:

Vad är det rosa beiga? XD flasköppnare?

Visa signatur

My Rig https://classic.prisjakt.nu/list.php?ftg_check=on&exclude_ftg...
Fel av mig! Men sjutton vad snabba ni är på att kommentera vad andra gör och inte gör rätt och fel... :/

Permalänk
Medlem

PS5 inkl 2 handkontroller för 5300kr från Amazon

Visa signatur

Spelmaskinen
| Phanteks P600S | Arctic Liquid Freezer II 360 | Ryzen 5 9600X | MSI B650M Gaming Plus WiFi | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz | RTX 4070 Ti Super | Corsair RM750X | MSI 341CQP | ASUS ROG Strix Scope II 96% | Razer Orochi V2 |

Permalänk
Medlem

Köpte ett par högtalare samt sub och reciver för småpengar. Tillfällig på bilden. Ska snart flytta så det blev sisådär 🤣

4 stArgon alto 4 argon sub8 samt en center i samma stil

Visa signatur

Aka Specialized på irc

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jubas:

<Uppladdad bildlänk>

<Uppladdad bildlänk>

<Uppladdad bildlänk>
några dagar sedan fint kort utan spol-gnäll

Vad är det för kort?

Permalänk
Medlem
Skrivet av landahl:

Vad är det för kort?

@landahl
5080 astral

Permalänk
Medlem

Origami V60 kit. Har kört aeropress en längre tid, men alla kaffeentusiaster verkar använda V60 så jag tänkte inte vara sämre.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Cameltotem:

Lär väl inte vara många klock intresserade här men kanske faller någon i smaken

<Uppladdad bildlänk>

Snygg, har en likadan själv fast ljusblå urtavla i vitt guld. Vad är det för tillverkningsår på din?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cameltotem:

Lär väl inte vara många klock intresserade här men kanske faller någon i smaken

<Uppladdad bildlänk>

Mycket snygg!

Jag har blivit mer och mer av en person som föredrar fysisk media. Streamingtjänster är flexibelt och billigt, men att saker försvinner, byter och hoppar så har jag börjat med och mer köpa in istället. Senaste inköpet:

Visa signatur

Citera om du vill ha svar, hjälpte jag dig, gilla svaret!

Permalänk
Medlem

😁😁

Visa signatur

Any machine is a smoke machine if you use it wrong enough - AvE

Permalänk
Medlem

lite mer roliga prylar låg utanför dörren idag, lite "kosttillskott", ytterligare en dahua kamera samt
4st z-wave 800 närvarosensorer som går på 230v för att testa som ersättning för ir sensorer inomhus.'

Visa signatur

Om du lär dig älska din smärta kommer du känna dig älskad var dag.

Permalänk
Medlem

Lego F1 Ferrari.
Får stå vackert i fönstret så solen får skina på den

Visa signatur

Livet är för kort för långsamma datorer

Permalänk
Medlem

Gött!

Visa signatur

ASUS ROG Zephyrus G16 - Core Ultra 9 285H | 32GB | 1TB + WD SN7100 4TB | RTX 5070 Ti | OLED
Kringutrustning: Logitech MX Keys | Logitech G Pro X Superlight 2

TV: LG 65" OLED65C8 | PS5 & Pulse 3D Wireless Headset

Permalänk
Medlem

Köpte min första motorcykel samt mc kläder efter att jag tagit MC-Kort 😁

Visa signatur

SHIT vilken strömförbrukning det va på 590 SLI, ska man behöva ha ett kärnkraftverk för 2 sånna kort eller? Lär ju bli fler Fukushima katastrofer i världen i så fall!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hablam:

Köpte min första motorcykel samt mc kläder efter att jag tagit MC-Kort 😁<Uppladdad bildlänk>

Man får gratulera

Permalänk
Medlem

Skulle tydligen köpa en sådan här, ja enligt vårdcentralen har jag gjort fel hela livet då jag gjort rent öronen med bomullspinnar/tops.

Är jag ensam om detta misstag?🤔

Permalänk
Medlem
Skrivet av Megacrash:

<Uppladdad bildlänk>

Skulle tydligen köpa en sådan här, ja enligt vårdcentralen har jag gjort fel hela livet då jag gjort rent öronen med bomullspinnar/tops.

Är jag ensam om detta misstag?🤔

Absolut inte men så länge man inte får en vaxpropp är det onekligen lite smidigare med tops. Själv är jag lätt manisk och topsar mig varje dag.
En nackdelen med tops är att det ökar produktionen av öronvax.

Permalänk
Medlem

Nyaste bygget, 9800x3d med ett 5090 astral i vitt. Kommer kanske upp fler bilder i galleriet senare. Kostade alldeles för mycket egentligen, men blev väldigt nöjd. Så svider inte lika mycket när man fick ihop allt

Visa signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D | ASUS GeForce RTX 5090 ROG Astral OC White | ASUS ROG Strix X870-A Gaming | Kingston Fury Beast RGB 32GB 6000MHz CL30| Seasonic Prime TX 1300W | Samsung 980 Pro NVMe 2TB | Edifier S550 5.1 | Beyond Dynamic DT 770 PRO / Sennheiser Game One + ASUS Xonar Phoebus | Zowie EC2-DW | KEYCHRON Q5 QMK 96% + Cherry MX2A Brown

Permalänk
Medlem

Klipsch RP-8000F II

Alltså wow vilket ljud! Drivs tillsammans med Wiim Ultra samt ett Audiophonics Slutsteg.

(Varför blir bilden dålig 😮‍💨)

Visa signatur

Black smoke doesnt mean engines broke #diesel

Permalänk
Medlem

Kunde inte låta bli att byta ut min Galaxy Tab S8 Ultra mot en Tab S10 Ultra när samsung hade sin grymma inbyteskampanj.

Visa signatur

Phanteks Eclipse G500A | i9 13900K | RTX 4090 FE | Gigabyte Z790 Gaming X AX | Kingston 32GB DDR5 6400MHz CL32 | ASUS TUF Gaming 1000W Gold | DeepCool GAMMAXX L360 A-RGB Vit | 5TB M.2 | LG 42C4 |

Permalänk
Medlem
Skrivet av FörstaÄrSåJävlaGod:

REDMAGIC Astra. Android-tablet på 9 tum med riktigt fina specs, bland annat 165 Hz oledskärm, 16 gb ram och 512 gb lagring. Skärmen är fantastisk

<Uppladdad bildlänk><Uppladdad bildlänk><Uppladdad bildlänk>

Vart köpte du och hur mycket får man ge för en sån rackare?

Visa signatur

Desktop|Intel i5 12600|Asus Prime B760 Plus|Nvidia RTX 3070|Corsair DDR5 2x16GB|1TB M.2/1TB SSD
Mouse|Sensei Ten|Keyboard|Xtrfy K4|Monitor|Asus PG279QM|Asus PG279QZ
Laptop|HP ProBook 4320s I3|525GB SSD|4GB DDR3|NAS|Synology 412+ 30TB
Phone|iPhone 13 128GB|Tab|Mi Pad 4 64GB|HTPC|Google TV|Server|Intel Nuc

Permalänk
Medlem
Skrivet av Svantesson666:

Absolut inte men så länge man inte får en vaxpropp är det onekligen lite smidigare med tops. Själv är jag lätt manisk och topsar mig varje dag.
En nackdelen med tops är att det ökar produktionen av öronvax.

För att du komprimerar mer och mer vax i öronbotten med tops, om du går till vårdcentralen och gör en ordentlig sköljning av örat kommer du förmodligen upptäcka att du hör bättre efteråt också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sweckid:

För att du komprimerar mer och mer vax i öronbotten med tops, om du går till vårdcentralen och gör en ordentlig sköljning av örat kommer du förmodligen upptäcka att du hör bättre efteråt också.

Det är en fördel när jag rengör så ofta att det inte händer. Det har iaf aldrig hänt mig. Men det var annars just det som jag menade med att man riskerar få en vaxpropp. Revaxör är som sagt klart bättre, men mindre smidigt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Tobitheo:

Man får gratulera

Tack! Längtat mycket efter MC kortet.

Visa signatur

SHIT vilken strömförbrukning det va på 590 SLI, ska man behöva ha ett kärnkraftverk för 2 sånna kort eller? Lär ju bli fler Fukushima katastrofer i världen i så fall!

Permalänk
Medlem

6liters gjutjärnsgryta, 50% rea hos Mio. 299 för den här, oslagbart pris. Även ord. pris 599 hade varit billigt. Nu har jag allt jag behöver i gjutjärn...men det hindrar nog inte mig från att köpa mer, älskar gjutjärn och använder inget annat sen ett par år tillbaka. Förutom några stålkastruller till pasta/ris/potatis och större mängder soppa och sådär.

Dock rekommenderar jag att om man köper nytt gjutjärn, att man tar och slipar av botten lite, då nytt gjutjärn har en väldigt skrovlig yta, så allt fastnar i princip. Själv gör jag alltid det och det blir helt kanon. Och så en 4-6 inbränningar på det.
Annars rekommenderar jag helt klart äldre begagnat. Det har inte den här grova ytan, plus att man får det för en billig peng

Någon vecka tidigare fick jag hem den här lite mindre pannan, tänkt att ha med ute för 1-2 pers. Avtagbart handtag, vikt 1.7kg är ok att ha med ut på en dagstur eller max en övernattning (svårt att ha med kyld mat längre än till max frukosten dagen därpå, iaf denna tiden på året). 299 på Outnorth. Med handtaget av är den en perfekt liten greppvänlig ugnsform också. Har redan använt den mycket under förra veckan då det inte var min barnvecka. Awesome när man vill laga en rejäl frukost till sig själv med allt i en och samma panna.

Visa signatur

Lenovo Legion Y540-17-IRH med: 17.3" 144Hz skärm | Intel I7 9750H | 32GB DDR4-2667 CL16 | GTX 1660TI 6GB | 2TB Crucial P2 NvME Boot + 2TB SSD Lagring

Permalänk
Medlem
Skrivet av SotarnAnton:

<Uppladdad bildlänk>

Klipsch RP-8000F II

Alltså wow vilket ljud! Drivs tillsammans med Wiim Ultra samt ett Audiophonics Slutsteg.

(Varför blir bilden dålig 😮‍💨)

Fy f... vad vackert!

Drömmer om att ha dessa någon dag, men känner jag frugan rätt så måste jag vänta tills vj flyttat till något större 😁

Visa signatur

Ryzen 7800x3d, Noctua nh-d15, ASUS B650Plus, 32GB DDR5 6000MHz, KFA2 RTX 4080, AW2723DF, DeepCool PX1000G, Fractal Design North, Logitech G502 Lightspeed, PS5, Beyerdynamic - DT 770 PRO 250 Ohm + Røde AI-1, Klipsch RP500-m + SVS SB2000 drivs med Yamaha RX-V6A