Utslängd från Marketplace

Permalänk
Medlem

Utslängd från Marketplace

Brukar sälja IT/elektronik på Marketplace men nu över sommaren har jag inte haft någon aktivitet.
Så när jag kollade för någon dag sedan så kommer jag inte längre åt Marketplace.
Inga varningar, inga förklaringar och inga möjligheter att göra något eller överklaga.
Förstår inte varför jag skulle vara utkastad, annonserna har inte varit annorlunda sista tiden kontra tidigare.

Alla funktioner som Läs Mer, Hjälp eller kontaktformulär slutar i ett felmeddelande, eller går bara tillbaka till startsidan.
Samma på alla enheter, Android, Windows med flera.

Då Meta/Facebook "personal/support" enbart består av autosvarande bottar, finns det någon möjlighet att få detta fixat?

Visa signatur

[ Corsair 3500X ] [ Corsair HX750i ] [ AMD Ryzen 9800X3D ] [ Asus 4080 Super OC ] [ Asus TUF X870-Wifi ]
[ 32GB G.Skill Trident Z5 Neo 6000Mhz DDR5 ] [ Samsung 990 Pro 2TB + 960 EVO 500GB ] [ Logitech PRO X 2 ] [ Corsair H115i ] [ Win11 ]

Permalänk
Medlem

Om Meta har stängt av ditt konto (eller hur man nu kan kalla det) för detta, så är det ett typiskt beteende från Big Tech. Men som en klapp på axeln, kan man mellan juni och december i år, lägga upp annonser på Marketplace via Tradera.

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta till ditt svar.
airikr.me. Andra projekt: Keizai, Koroth, Serenum & Enc.