Slaget: SweClockers mot FZ i Battlefield 6 – anmäl dig nu!

Permalänk
Medlem

Haha så jäkla vackert att se! ^^

Visa signatur

Rog Strix B550-i | Ryzen 7 5800X @ 4.3Ghz | Corsair Vengeance LP 2x8gb 3000Mhz | Asus RTX 3060ti |
Pirat Prusa MK2 | Prusa Mini

Permalänk

Blev sjukt sugen på att delta i denna episka fight. Lycka till alla!

Visa signatur

citera för svar
Glassbilen spelar bara när det är helt slut på glass

Permalänk
Medlem

battlefield spelen som jag har spelat: (1943, vietnam, bad company, 2, bad company 2, 3, 4 (4000 timmar), hardline, 1, 5)

gynns jag som veteran? XD

Permalänk
Medlem

Haha. Jag gillade verkligen spelen från 1942 som var mitt första som vi lirade i LAN, genom BF3 och 4 som jag tyckte var bäst. Men jag har alltid fått my ass whupped. Även när jag var med i ett team och lirade sisådär var och varannan kväll. Så, näe, man får inse sina begränsningar. Jag ställer min plats till förfogande för nån yngre förmåga.

Permalänk
Medlem

Syltmunken anmäler sig för tjänstgöring! 🫡

Permalänk
Redaktion
Teknikredaktör
Skrivet av Syltmunken:

Syltmunken anmäler sig för tjänstgöring! 🫡

🫡

Permalänk
Redaktion
Teknikredaktör
Skrivet av whitenuke:

battlefield spelen som jag har spelat: (1943, vietnam, bad company, 2, bad company 2, 3, 4 (4000 timmar), hardline, 1, 5)

gynns jag som veteran? XD

Vår nervbanor och synapser må vara halvt nedbrutna vid det här laget, men de håller än!

Permalänk
Medlem

Kommer bli episkt slagfält. #TeamSweclockers lets gooo!

Känns som att det blir PC vs konsol. Kan ju dock bero på att Team FZ i mina ögon kommer bestå av super mario bros som behöver aim assist medan Team Sweclockers är hardcore PCMR

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9950X3D | Gigabyte RTX 5070 Ti AERO | Samsung 990 PRO 4TB | Gigabyte B650E Aorus Stealth Ice | Corsair Dominator Titanium White 2x48GB DDR5 6600MHz CL32 | Lian Li O11 Vision Compact White | Lian Li HydroShift LCD 360TL White | Lian Li EDGE Platinum 850W White | Lian Li UNI FAN TL 3-pack 120mm Reverse White

Permalänk
Medlem

Det här med vilka spel man tidigare spelat. Kom att tänka på att det går ju logga in på BF3 battlelog så ser man ju på sin profil sin "veteran status" och vilka spel man lirat på sitt konto. Är dock bara fram till BF3, vet inte om det finns något annat ställe som visar efter BF3.

Visa signatur

PC: AMD Ryzen 9950X3D | Gigabyte RTX 5070 Ti AERO | Samsung 990 PRO 4TB | Gigabyte B650E Aorus Stealth Ice | Corsair Dominator Titanium White 2x48GB DDR5 6600MHz CL32 | Lian Li O11 Vision Compact White | Lian Li HydroShift LCD 360TL White | Lian Li EDGE Platinum 850W White | Lian Li UNI FAN TL 3-pack 120mm Reverse White

Permalänk
Medlem

Kul att se Battlefield Heroes i formuläret, men vart är Battlefield Play4Free som var en gratis variant av BF2? Iaf väldigt kul att se Heroes nämnas igen.. Ett spel jag saknar, lite halv oseriöst BF men med samma feeling som ett vanligt BF.

Visa signatur

Intel inside ✔ Intel i5 14400F | Intel Arc B580 12GB Steel Legend OC | Corsair Vengeance LPX 32GB 3600MHz | Kingston KC3000 2TB NVME | Windows 11 + Fedora

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hjemrdeil:

Kul att se Battlefield Heroes i formuläret, men vart är Battlefield Play4Free som var en gratis variant av BF2? Iaf väldigt kul att se Heroes nämnas igen.. Ett spel jag saknar, lite halv oseriöst BF men med samma feeling som ett vanligt BF.

Heroes var underbart, saknar det fortfarande!

Stop Killing Games, och så vidare!

Permalänk
Medlem

Har skickat in en ansökan och redan klockat ett antal timmar denna helg av betan och gillar den starkt

Permalänk
Medlem

Det märktes i helgen att det var mer än 8 år sedan man lirade något BF spel överhuvudtaget...
Tycker spel tempot är lite för högt, COD liknande.
Eller så har man bara blivit gammal helt enkelt då det kändes som man bara irrade rundor i gränder bland vinande kulor och explosioner.

Men det var snyggt och flöt på bättre än jag trodde betan skulle göra.
Hoppas de finputsar det lite till o sänker spel tempot en aning, annars blir det bara storyn spelad och hoppas den är längre än 6 timmar som vissa läckor har skrivit om.

/Homer_S

Visa signatur

INTEL Core Ultra 7 265K @ 4.4GhZ| Gigabyte Z890 Eagle | NVidia RTX 5070 TI| 2x24Gb Kingston Fury 6000MhZ DDR5 | Kingston Fury Renegade Gen4 2Tb M.2 | EVGA Supernova 1300WATT 80+ Gold| 34" Samsung Odyssey G8 OLED (S34DG850S) | Logitech G915 Lightspeed & G903 Lightspeed on G PowerPlay mouse pad | Steelseries Nova Pro Wireless

Main TV & Sound. Samsung 75" QN85A + HW-Q910A 7.1.2ch Soundbar

Permalänk
Medlem

Anmält mig iaf, får se om man blir uttagen eller inte. Oavsett håller jag ju förstås på vårt lag!

Hade ju vart kul att få med sig polarna som jag är van att leda (är alltid vår gruppledare) men det går ju lira med annat folk också 😉 Sannolikheten att hela min grupp blir uttagen är ju rätt låg trots allt.

Lirar endast infanteri, defensiv spelstil som gruppledare. Brukar göra ok ifrån mig K/D på mellan höga 2 och låga 4. Lirar typ alla BF spel som släppts. Är ytterst sällan vid fronten utan är klart mer strategisk av mig. Köttkvarnen där lagen drabbar samman blir sällan kul att vara vid. För mycket kaos. Roligare i utkanterna, smyga runt bakom eller försvara de bakre baserna.

Jag har dock ingen större erfarenhet av andra spellägen än klassiska Conquest. Främst pga breakthrough eller rush tex handlar mindre om strategi och mer bara om rå styrka, pressa sig fram. Inte min grej. Så förhoppningsvis spelar vi bara Conquest om jag nu är med 😅

Visa signatur

| AMD Ryzen 7 5800X3D | Noctua NH-U12A | Gigabyte X570 Aorus Pro | Powercolor Radeon RX 9070 XT Red Devil | 16GB G.Skill Trident Z@3600 CL15 | Gigabyte Aorus 2TB M.2 NVMe SSD | Fractal Design Ion+ Platinum 860W | Fractal Design Meshify S2 Blackout | Corsair K70 | Logitech G502 | Alienware AW3423DWF |