Vitt ROG strix 4080 mot billigare kort plus pengar

Permalänk
Medlem

Vitt ROG strix 4080 mot billigare kort plus pengar

Känner inget behov av att ha ett så här kraftfullt grafikkort för det jag spelar.

Vill se om någon har ett annat nvidia kort och vill byta med mellanskillnad åt mitt håll? Exempelvis 3080.
Är ditt kort vitt är det bara fördel då jag baserat mitt bygge i den färgen.
Jag är endast intresserad av Nvidia kort!

Skicka pm med vad du har samt vad du lägger emellan.

Jag har inget kvitto på detta kort och kartong försvann förmodligen i flytt i vintras. Har däremot en låda som passar detta kort och kan skicka i det.
Skulle helst se att byte sker mellan fyra ögon så kan man testa och bevisa kortens funktion.

GPU har aldrig gått varmt och har inget coilwhine vad jag hört.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Har ett 3080 evga ftw3 ultra som jag gärna hade bytt men det kanske blir svårt när du bor långt bort😅

Permalänk

Hej!.
Har 1st 3080TI FE och 1st MSI 5070 vitt.
Bor i sthlm. Beror hur mycket du vill ha emellan i kr.
Mvh

Permalänk
Medlem

Tja!
Jag har ett ASUS TUF 3080ti. Finns i Uppsala.
Mvh

Visa signatur

FractalDesignDefine7Compact | MSI Tomahawk B650 | Ryzen 7 7800X3D | Noctua NH-D15 KingstonFury DDR5 6000MHz CL30 32GB | ASUS TUF RTX 3080Ti | EVGA 750W Gold
Samsung Pro 990 1TB | Noctua fans only | Asus Rog xg27aqdmg 27” 240Hz 1440p WOLED | Lamzu Maya X | Artisan Zero | Wooting 80HE

Permalänk
Medlem

Tjena.
Har ett stycke Gigabyte 3080ti Aorus Xtreme 12Gb med både stock luftkylare och Alphacool Eisblock Aurora Acryl (Med aktiv backplate)
Bor i Bålsta

Permalänk
Medlem

Har ett Palit 5070 dock är det svart, men jag bor i strängnäs så det är nära för byte

Permalänk

Har ett 4070ti super om de skulle vara intressant

Permalänk
Medlem

Tillägger att jag inte söker något byte rakt av mot annat kort, utan jag vill ha ett billigare med mellanskillnad.

Har fått några i PM än så länge med ett mellanskillnadspris men inget är bestämt ännu.
Det finns eventuell chans att jag säljer kortet löst också, men där har jag inte pejl på säljpris.

Permalänk
Medlem

Har ett svart ROG STRIX 3080 OC som varit vattenkylt, sitter ett Alphacool block på den just nu, originalkylaren finns kvar, bara ca 2 år gammalt.

Skriv i PM om det är intressant! vi kan säkert komma överens om någon mellanskillnad