Fin Gamingdator & Gamingskärm säljes (Intressekollen)
Halloj!
Var god läs nedan innan bud. (Tack!)
Utropspris Gamingskärm: 2500. Utropspris Gamingdator: 5000.
Säljer en färdigbyggd "Taurus Gaming Elite RTX 3070 - 10850K" inköpt från Inet. Inets artikelnummer: 1512040 (<- googla för mer info). Har uteslutande använts till spelande och Youtube.
Har inte pillats med/tweakats alls utom att jag uppgraderat RAM-minnena från 16GB till 32GB med snabbare klockfrekvens. (Skickar med urpsrungliga RAM-minnena till datorköparen också!)
CPU har aldrig överklockats någonsin. GPU har det senaste året väldigt försiktigt överklockats med MSI Afterburner. Core clock +30Mhz.
Allt är i mycket fint skick, allt funkar som det ska, komplett med medföljande originalkartonger, manualer, kablar etc.
Specs:
⦁ Taurus Gaming Elite (Härdad glaspanel)
⦁ Intel Core i9 10850K 3.6 GHz (5,2Ghz Turbo) 20MB
⦁ ASUS GeForce RTX 3070 8GB TUF GAMING OC
⦁ ASUS ROG STRIX Z490-F GAMING
⦁ Corsair DDR4-3200 32GB RAM-minne
(Tidigare Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200Mhz CL16 Vengeance LPX)
⦁ Kingston A2000 1TB M.2 NVMe SSD
⦁ Corsair Hydro H100x vattenkylning
⦁ Corsair RM750 PSU
⦁ Windows 10 Home
Säljer dessutom en kurvad gamingskärm: Samsung Odyssey G7 27" (68,4cm). Modelnummer C27G75TQSR. 240Hhz refresh rate. 2560x1440 upplösning. 1000R curved screen. QLED. VA. 1ms response time. Stödjer Nvidia G-Sync och FreeSync Premium Pro. VESA-certifierad HDR 600 display. HDMI 2.1 och DisplayPort.
Denna skärm, länk nedan:
https://www.computersalg.se/i/7083691/samsung-odyssey-g7-c27g...
Förbehåller mig rätten att inte sälja (om endast skambud eller eventuellt krångel från köparens sida). Dator och skärm kan hämtas i Gustavsberg. Säljer datorn komplett som den är och inte i delar.
Seriös säljare som önskar seriös köpare! Ger 500:- rabatt på hela paketet om du väljer att köpa både dator och skärm tillsammans! (Dras av från ditt maxbud och är bindande från min sida). Om du är lätt att göra med, köper både skärm och dator, ger ett vettigt bud, så förbehåller jag mig även rätten att ge dig en ännu större rabatt.
Har du frågor besvarar jag de efter bästa förmåga. Budgivning gäller. Digitalt kvitto finns men Inets garanti nyligen utgått (3 år). Vissa komponenter fortfarande täckta av garantier. Betalning via Swish vid överlämning av produkt.
Var god klargör vad du budar på för att undvika förvirring (Dator, skärm eller bägge)
Må väl, gibba på och Lycka till!
Mvh, Ville