Gör dig redo inför Gamescom 2025

Permalänk
Melding Plague

Gör dig redo inför Gamescom 2025

Sommaren må snart nå sitt slut, men då tar spelhösten vid.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Ser framemot Hollow Knight: Silksong
Som man har väntat...

Visa signatur

AMD Ryzen 7 9800X3D | Gigabyte X870 AORUS ELITE ICE | Gigabyte RTX 4070S | Kingston 32GB DDR5 6000MHz CL30 | Seasonic Focus GX-750 | 1440p OLED QHD 240 Hz

Permalänk
Medlem

Har en stor backlog, utöver Metroid Prime4, GTA6 och BF6 så ser jag inte fram emot några spel alls🤷🏻‍♂️

Permalänk
Medlem

Synd att det inte är en enkom "Home of XR" Denna gång.
Det fanns ing apengar avsatta.
Meta tror jag ska vara där och promota ett och annat Quest spel via oculus studios. Deadpool kommer garanterat visas upp

Visa signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server - Svensk VR Community
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Permalänk
Medlem

Hoppas på Diablo 4 andra expansionen men annars vore ju mer info om Fable trevligt

Visa signatur

Intel 13700K | Asus GeForce RTX 4070 Dual OC | Asus ROG Strix Z790-F GAMING | Corsair DDR5 5600mhz | Arctic Liquid Freezer II 360 | Samsung 980 Pro M.2 | Asus VG27AQ 165hz | Logitech G910, G502 X, G533 | Phanteks NV5 | Corsair RM1000x

Permalänk
Medlem

Kommer vara spännande o se vad Jump Ship Spacefår för släppdatum. Jag och några polare körde demot o det var redigt kul.

Permalänk
Medlem

Undrar om Rog Xbox Ally får sitt pris? Jag hoppas också på nånting från GTA 6. En till trailer? Bekräftat till PC? Nånting.

Visa signatur

CPU: Intel Core i5-6600K | Moderkort: Asus Z170 Pro Gaming | RAM: Corsair Vengeance LPX 16 GB (2x8) | Grafikkort: Geforce GTX 1070 | Kylare: Be Quiet Pure Rock | SSD: Samsung 850 EVO 500 GB | Hårddisk: WD Blue 3TB 7200rpm 64MB | Chassi: NZXT S340 Elite | Nätaggregat: Corsair RM750x 750 W | Skärm: 2xSamsung 1080p

Permalänk
Medlem

FACKING tillkännage Final Fantasy IX Remake!

Permalänk
Medlem

Hemskt att sommaren snart är slut. Vi har nu minst åtta månader framför oss av bedrövligt väder. Mitt framtida mål är att bo åtminstone halva året i ett soligt och varmt land. 😎

Permalänk
Medlem
Skrivet av landahl:

Hemskt att sommaren snart är slut. Vi har nu minst åtta månader framför oss av bedrövligt väder. Mitt framtida mål är att bo åtminstone halva året i ett soligt och varmt land. 😎

Bra ursäkt för sitta hemma o spela