Dator, skärm, nya chassin samt datordelar
Dags att rensa ut lite grejer som inte kommer till användning, här finns lite av varje
Jag har gjort flertalet affärer på forumet genom åren, referenser finns i referens-tråden. Skambud undanbedes, skulle inga vettiga bud komma så behåller jag grejerna på "bra att ha"-hyllan
Bud lämnas med fördel direkt i tråden så att att de är synliga för alla.
Allt finns för avhämtning i Karlskrona. Vid behov kan utkörning ske ca 10 mil, så i t.ex. Växjö, Kalmar, Kristianstad går det bra att mötas upp om så önskas.
På grund av begränsningen med 5 bilder per annons, så finns inte bilder på allt i annonsen. Skicka ett PM om du önskar bild på något!
Stationär dator
Chassi: Lian Li O11 Dynamic, svart
CPU: AMD Ryzen 5 5600x
GPU: Asus ROG Strix 1080
Moderkort: Asus ROG Strix X570-F Gaming
Minne: 16 GB (2x8GB) DDR4 G.SKILL TridentZ Neo (SKU F4-3600C16D-16GTZNC)
Lagring: 1TB Samsung 970 EVO M2, 2 x Intel 730 480GB SATA
Nätaggregat: Corsair RM 750x
CPU-kylare: Corsair H150i PRO
Övrigt: 6 stycken Lian Li Uni fan SL120. Windows licens ingår inte.
Säljes helst hel och föredrar upphämtning, men vi får väl se vad som händer
Pris: Bud
Skärm Samsung Odyssey G7 27" 240Hz
Inköpt 2021, fint skick. Skärmen som avses är C27G75TQSR, mer info finns på länken nedan https://www.samsung.com/se/support/model/LC27G75TQSRXEN/
Föredrar upphämtning.
Oöppnat Lian Li V3000 Plus, svart
Köptes till ett bygge som inte blev av. Skickas ej.
Pris: Bud från 3000
Oöppnat Lian Li O11 Dynamic Mini, vitt
Köptes till ett bygge som inte blev av. Skickas ej.
Paket med CPU, Minne, Moderkort
CPU: i7 6700K
Minne: Corsair Vengance LPX DDR4 16GB (2x8GB, SKU CMK16GX4M2A2666C16)
Moderkort: Asus Z170-A
Nvidia Titan X (Pascal)
Fullt fungerande, har stått på hyllan ett par år. Lyftkylningen väldigt lite använd, då den gått vattenkyld.
1TB Samsung 970 Evo M2 SSD
Obetydligt använd, har mest legat i sin låda.
Lian Li Uni Fan SL120
Har ett pack med 3 svarta, och ett pack med 3 vita. Fläktarna har använts och är fullt fungerande. Då annonsen är begränsad till 5 bilder så länkar jag till modellen som avses: https://www.inet.se/produkt/5323193/lian-li-uni-fan-sl120-rgb...
Bitspower fittings/anslutningar
Jag har en stor samling Bitspower fittings, främst i shiny silver utförande men även en del i svart, som jag kan tänka mig att sälja till rätt pris. Skicka PM om du är intresserad.