CD-R storpack med jewelcase

Permalänk
Medlem

CD-R storpack med jewelcase

Tjena!
Jag är ute efter billiga cd-r skivor med fodral (ca 100 stk) var kan man köpa detta billigt?
Helst runt 3 kr styck.

Kram

Visa signatur

!
!
!

Permalänk
Hedersmedlem

Med fodral tvivlar jag på att du kommer så lågt som 3 kr, då man inte ens får 100 skivor på spindel för detta styckpris, om man inte beställer, och då tillkommer frakten.

Permalänk
Medlem

runt 3-4 kr då, finns 100 stk på spindel för 260 på it-butikken.
jag menar exklusive frakt också.

Visa signatur

!
!
!

Permalänk
Medlem

blev visst fel...

Permalänk
Medlem

Det är nog svårt att hitta så billiga Med fodral. Men fodral kan man värkligen klara sig utan. Gjorde ett hyffsat kap på OnOff för en månad sedan 50CD-R för 179:- (spindel, utan fodral) Det blir 3.58:- stycket

Visa signatur

Athlon XP 2100+ AIUHB 0302 | Epox 8RDA+ | 2x256MB Twinmos CL2 | Radeon 9500 @ 9700 Vcore & Vram mod | RIP

Permalänk
Medlem

Finns slimcase för 39:- för 10-pack på factoryoutlet.nu i Falkenberg

Permalänk
Medlem

Dunde: funkar inte :\

Det finns ju 10 pack med jewel för 45 på ett par ställen, det är ju billigare än det som jag är ute efter.

Visa signatur

!
!
!

Permalänk
Medlem

var finns det billiga 100-pack på spindel då?
mitt håller på att ta slut (köpt på el-Giganten 100pack för 366kr, andra har klagat lite på dom men jag tror jag fått tre felbrända på över70 skivor)

gärna i helsingborg.. annars i sthlm.. eller nått med billig frakt då

Permalänk
Medlem

billigast = fler felbränningar

Tänkte bara tillägga att leta inte efter de billigaste.. man brukar då ofta få no names skivor som funkar mindre bra. Själv kör jag med platinum som jag köpte på on off.. 50 pack.

Annars har de vart elgigantens 100 pack spindel.

Ingen som helst klagomål på dessa.

Ha en jättehärlig och kall höst

Visa signatur

-[ To surf or not to surf ]-

Permalänk
Hedersmedlem

[tråd flyttad]

Permalänk
Medlem

svårt att hitta bra OCH billiga skivor idag..

När det var goda tider kunde man pruta hos sekvencia och köpa 100+ traxdata CD's med case för 3,5/st. Fick även kodak 80min för 5spänn då..

Snart är vi väll tillbaka där vi började om de inför alla nya skatter och avgifter.. de första skivorna vi köpte gick på ca 40kr/st !!!

Permalänk

Vilka är "vi"?
Det första cd-r var betydligt dyrare

Sekvencia hade en fin kartong med 100st Traxdata tror jag det var, köpte 2 eller 3 sånna, men nu verkar de inte finnas längre (var nått år sen..)
(Kommer även ihåg gamla goda Kodak 74min i 30-pack för 447:- blev ett antal sånna oxå )

Här är det Memorex PrintCD-R som gäller, 80min med nästan helt vit framsida, mycket stilrena!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av BananJan
Dunde: funkar inte :\

Det finns ju 10 pack med jewel för 45 på ett par ställen, det är ju billigare än det som jag är ute efter.

Sorry: http://www.factory-outlet.nu/

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RT
svårt att hitta bra OCH billiga skivor idag..

När det var goda tider kunde man pruta hos sekvencia och köpa 100+ traxdata CD's med case för 3,5/st. Fick även kodak 80min för 5spänn då..

Snart är vi väll tillbaka där vi började om de inför alla nya skatter och avgifter.. de första skivorna vi köpte gick på ca 40kr/st !!!

Kodak har jag nog aldrig sett så billigt...
när jag skaffade brännare kostade skivorna 170-180 kr st...på den tiden en audioskiva med populärmusik gick på 100-130

Visa signatur

något fyndigt, alt. en skrytbeskrivning på min dator

Permalänk

ingen som har några heta tips om cd-r storpack i jewelcase?

Permalänk
Medlem

Nej den billigate lösningen jag har hittat med riktiga fodral (inte slim) är att köpa många 10-pack för 45 kr stk. Men letar vidare och tar gärna emot tips!

Visa signatur

!
!
!