Asus A7N8x Deluxe eller Abit NF7-s 2.0

Permalänk
Avstängd

Asus A7N8x Deluxe eller Abit NF7-s 2.0

jag funderar på att uppgradera min dator och då vet jag inte riktigt vilket modekort som jag ska ha,jag ska troligen ha en XP2500+ Althon ! Villket är bäst?
Jag vet två som är hyfsade och ganska billiga modekort! så valet står emellan |Asus A7N8x Deluxe| eller |Abit NF7-s 2.0| om ni har något bättre förslag så e det bara att skriva föresten det är ett uppgraderings kitt som varkar ganska bra ^ kolla det här>>> http://www.datorbutiken.com/se/default.php?artId=DBU023 sen undrar jag också vad det är för skillnad mellan twinmos ORGINAL och twinmos WINBOND orginal?=/=/.

Visa signatur

hade tänkt bygga en ny dator me althon =) ^*snart

Permalänk

Moderkortet är en smaksak. Jag skulle valt Abit NF7-S 2.0 eftersom jag har ett sådant och det fungerar kanonbra. Sen är Asus A7N8X Deluxe också ett mycket bra moderkort så det spelar inte så stor roll vilket du väljer. Minnen med Winbond brukar oftast klocka bättre är Original.

Permalänk
Medlem

Har A7N8X Deluxe, det e bra om du har nytta för alla pryler som följer med en hel hög faktiskt annars e det nog bra och mycket prisvärt

Permalänk
Avstängd

tack!!! jag tar nog och köper ett Abit NF7-s faktist tack en en gång

Visa signatur

hade tänkt bygga en ny dator me althon =) ^*snart

Permalänk
Medlem

abit är det bästa som finns..... inte asus.... innan var det asus som gjorde de bästa moderkorten... abit har helt enkelt tagit över.....köp abit s¨å får du prestanda för pengarna..

Visa signatur

Abit IC7-MAX3 | P4 3.0@3.9 [260fsb] OCZ Tech 2x256Mb DDR PC3700ELCAS2 |Gf Ti4600, Vapo PE

Permalänk

Har haft båda och jag är mer nöjd med abit

Visa signatur

Ryzen 3600 | ROG STRIX X470-I | RTX 2070 8GB | Vengeance LPX 3600 16gb | Corsair Force MP600 | Corsair SF450 | Dragonfly black

Permalänk
Medlem

jag är hittills mycket nöjd med mitt NF7-S

Visa signatur

Lösningen på alla tekniska problem:
Allt går med våld, går det inte med våld får man använda mer våld!

Permalänk

Moteveringar vore bra så att andra kan ta del av informationen.

Visa signatur

Mina friends kallar mig Challeman, but ni can kalla mig Robocop...

Permalänk

Hoppas det blev A7N8X-Deluxe endå