Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jens
jani, den ska vara i butik idag.

offtopic.. Skönt att ha AMD 64 ?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av taufik
offtopic.. Skönt att ha AMD 64 ?

hhehee, mm, kan ja lova. men känns just nu som om ja skulle vilja ha haft 6600 istället men å andra sidan duger min T610. är dock inte helnöjd me den (t610:an alltså)

Visa signatur

Speed kills, but you get there faster!
Apple Macbook Dual Core 2 Ghz, 2 Gb ram, 80+400 gb hårddisk, superdrive

Permalänk
Medlem
Citat:

hhehee, mm, kan ja lova. men känns just nu som om ja skulle vilja ha haft 6600 istället men å andra sidan duger min T610. är dock inte helnöjd me den (t610:an alltså)

haha

Permalänk
Medlem
Citat:

haha

mm, men sånt är livet. ska till peking vid jul. de kanske har nått kul där

Visa signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

mm, men sånt är livet. ska till peking vid jul. de kanske har nått kul där

ring mig när du är där. eller så ringer jag... så kan vi dra en video konversation med våra Säkstjosäxnållnållor
så visar du mig en grejj och jag säger KÖP.. eller KÖP INTE
sen skickar du lite MMS bilder från stranden osv.

Permalänk
Hedersmedlem

Fick mitt mejl nu, så imorgon bär det iväg till butiken.

taufik: 6600 är inte en 3g-telefon, och stödjer därmed inte videosamtal.

Permalänk
Medlem

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av taufik
ring mig när du är där. eller så ringer jag... så kan vi dra en video konversation med våra Säkstjosäxnållnållor
[/QUOT]

kommer nog inte ha nån 6600 då sen gåre som sagt inte med videosamtal. sen, vilken strand? har Bejing/peking nån strand så tvekar jag på att jag vill ligga där av 2 anledningar.

1. lär vara skitig som fan då.

2. Peking/bejing vid juletid har väder där tempen pendlar mellan minux och plus. o jag skulle vilja behålla herr peter niklas. så jag håller mig från stranden

Visa signatur

Permalänk
Medlem

[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av jens
[QUOTE]Ursprungligen inskrivet av taufik
[/QUOT]

kommer nog inte ha nån 6600 då sen gåre som sagt inte med videosamtal. sen, vilken strand? har Bejing/peking nån strand så tvekar jag på att jag vill ligga där av 2 anledningar.

1. lär vara skitig som fan då.

2. Peking/bejing vid juletid har väder där tempen pendlar mellan minux och plus. o jag skulle vilja behålla herr peter niklas. så jag håller mig från stranden

[/QUOTE]

hahaha det var ett desperat försök att fånga stämningen... några tabbar får man tåla

Permalänk
Hedersmedlem

Äntligen.

(Rauter på sista bilden )

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ballistic
Äntligen.

ahh, fyfan vad läskad jag blir...

Permalänk
Medlem

Kostar ju 5900:- på thorn.se

Visa signatur

Dator: Antec P183, ASUS M4N72-E, AMD PhenomII X4 940 3GHz BE, 4GB DDR2, Gigabyte GeForce 260+
Kamera: Canon 80D, 10-22/3.5-4.5, Tamron 90/2.9 Macro, Speedlite 430EX II
Media: Playstation 4, Google Nexus 6p

Permalänk
Avstängd
Citat:

Äntligen.

På sista bilden så var 3650 klart bättre.
6600an vad för ljus, 3650 var klart bättre.

Permalänk
Medlem

Ballistic, skulle du kunna ta några bilder med div saker bredvid 6600..
typ tändsticksask och andra väl kända föremål så man får lite begrepp om
storleken.. Jag är sämst på att bedömma sånt annars..
även med linjal =/
Skulle vara skitsnällt...

Visa signatur

no signature.

Permalänk
Hedersmedlem

definition: Sista bilden blev ljus på bild, men skärmen är helt klart bättre på 6600 i verkligheten. Kameran som jag har (Cybershot U30) klarar helt enkelt inte av att visa bilderna som de ska visas.

Permalänk
Medlem

Ja det är inte så mycket man kan göra. Jag får vänta tills efter Jul. Då priserna sänks.

Permalänk
Medlem

den var mindre än jag trodde på bredden...
fan.. hatar att byta telefon..
=/ så jäkla många val.

Visa signatur

no signature.

Permalänk
Medlem

Du har inte lust att posta screens på Opera när du besöker t ex The Register?

Hoppas bannemig att jag får min imorn....

Visa signatur

//Gelantious
I heard life sucks, that''s why I''m glad I don''t have one.

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Gelantious
Du har inte lust att posta screens på Opera när du besöker t ex The Register?

Hoppas bannemig att jag får min imorn....

Har varken inställningar i telefonen, eller gprs aktiverat (!"#¤% Telia, 100:- aktiveringsavgift för gprs), så du kommer nog hinna få din telefon och testa innan jag hinner posta screens. =/

Ps. Både gameboyemulatorn och fjärrkontrollsemulatorn fungerar problemfritt.

Permalänk
Medlem

muhaha.. hur är färgerna?? langa en bild när du lirar supermario

Permalänk
Citat:

Har varken inställningar i telefonen, eller gprs aktiverat (!"#¤% Telia, 100:- aktiveringsavgift för gprs

Men är idioterna dumma i huvudet??? Hur i helvete kan man ta 100:- i aktiveringsavgift för GPRS?

Visa signatur

Microsoft Longhorn operating system is going to be Windows Vista. As in “a view into the distance” which surely refers to the prolonged development timeline of the OS

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av turbonallen
Men är idioterna dumma i huvudet??? Hur i helvete kan man ta 100:- i aktiveringsavgift för GPRS?

comviq=gratis.. vänta 1 - 2 dagar

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Fråga inte mig. När jag köpte min 7210 så var jag in på deras sida och tittade, och där stod det 100:- i aktiveringsavgift.
Nu var jag in och tittade igen, och det verkar som att det endast är för Classic det gäller. Däremot så fick jag 100:- som svar av kundtjänst när jag frågade om gprs för 1 år sedan. (Telia Refill)

Edit: Telia är slöa, 6600 finns det varken gprs- eller mms-inställningar till ännu. Får hoppas att de svarar på mitt mejl.

Permalänk
Medlem
Citat:

Fråga inte mig. När jag köpte min 7210 så var jag in på deras sida och tittade, och där stod det 100:- i aktiveringsavgift.
Nu var jag in och tittade igen, och det verkar som att det endast är för Classic det gäller. Däremot så fick jag 100:- som svar av kundtjänst när jag frågade om gprs för 1 år sedan. (Telia Refill)

Edit: Telia är slöa, 6600 finns det varken gprs- eller mms-inställningar till ännu. Får hoppas att de svarar på mitt mejl.

mms visas inte i din telefon om du har telia..
vi säger att jag skickar ett mms till dig och du har telia.
Då får du en liten kod samt url till en telia sida.. där skriver du in koden du fick, då ser du mms:et.. men du kan inte se den i din mobil... vi har testat jag och en kompis.. men det gick inte.
man får ett litet konto på nätet där dom sparas..

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

mms visas inte i din telefon om du har telia..
vi säger att jag skickar ett mms till dig och du har telia.
Då får du en liten kod samt url till en telia sida.. där skriver du in koden du fick, då ser du mms:et.. men du kan inte se den i din mobil... vi har testat jag och en kompis.. men det gick inte.
man får ett litet konto på nätet där dom sparas..

Funkade finfint för mig med 7210an, och då skickade vi till/från en T300 med telia refill och en 3650 med comviq kontant.

Permalänk
Medlem

Jag ville byta namn på "ägaren" till mitt telia abbonemang, det skulle dom ha 250 spänn för! totalt sinnessjukt

Visa signatur

Asus P4C800 - P4 2,4 C - 2x512 Twinmos - HIS Excalibur 9700pro - 2 x Seagate 120gb 8mb cache - LiteOn RW - Antec Sonata
http://service.futuremark.com/compare?2k1=6779665

Permalänk
Medlem

fan vad ful 3650 är...

Permalänk
Medlem
Citat:

fan vad ful 3650 är...

Det är insidan som räknas

F.ö. ser jag jätte fin ut på bild

Visa signatur

Citera mig om du vill att jag ska hitta tillbaka!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rauter
Det är insidan som räknas

F.ö. ser jag jätte fin ut på bild

haha så det var du det?

Permalänk

Klarar 6600 av riktiga MMS nu? eller funkar det lika kasst som på 7210/7250 och de modellerna?

Visa signatur

Microsoft Longhorn operating system is going to be Windows Vista. As in “a view into the distance” which surely refers to the prolonged development timeline of the OS

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Klarar 6600 av riktiga MMS nu? eller funkar det lika kasst som på 7210/7250 och de modellerna?

Symbian = riktiga MMS.

Har dock inte haft tillfälle att testa det eftersom telia inte har mms-inställningar till 6600 på sin hemsida. Men det fungerar med 3650, så jag ser ingen anledning till att det ska vara sämre på 6600.