Vilka spel spelar alla swecare egentligen?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Thallid
Total Annihilation

Oh my, du också?

Fan så synd att Cavedog gick i konkurs

Visa signatur

Näe men är det inte "era lol"-RoBBuzZ? Snabbt tar han tronen som lol-missbrukaren #1 med ännu ett klockrent citat! /ThreadZ

Permalänk
Medlem

wärch jag spelar bara wärch

Visa signatur

Asus Z97 Pro Gamer | 4690k@4,5 ghz | 8GB Corsair XMS3 1600 CL8@2000 CL9 | EVGA 980ti FE | 2x280mm radiatorer | Samsung 850 Evo 500gb | EVGA G2 1000W | Func MS3 R2 | Tt eSports Meka G1 | Samsung S24D390 60hz@75hz |

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RoBBuzZ
Oh my, du också?

Fan så synd att Cavedog gick i konkurs

Självklart
jag har haft lite uppehåll på några år, men nu är det igång igen

Visa signatur

Space, the final frontier

It's not what you've got, it's how you use it, som gamle Ray Stevens sa.

Permalänk
Medlem

Jag spelar Warcraft III : The Frozen Throne samt StarWars:Kotor

och ibland spelar jag heliattack 2 som finns HÄR!

Visa signatur

[Gigabyte B550i Aorus Pro Ax] [AMD Ryzen 5600X] [Noctua NH-L12S Ghost S1 Ed] [Asus GTX 1080 STRIX 8 GB] [32GB HyperX Fury RGB 3600 MHz] [2x WD Black SN750 1 TB NVME] [Corsair SF750] [Loque Ghost S1 MK3] [Synology DS212 2x2 TB NAS] [2x Mackie HR624] [LG Ultragear 27GP850 27" IPS] [TOFU 65% ALU, Zealios V2] [Logitech G502] [Qpad QH-90]

Permalänk
Medlem

CS
CM 03/04
Diablo 2: LoD
Madden NFL 2003
CoD

m.fl.

Visa signatur

<ptp`R-N-C`efegege> how many emo kids does it take to change a lightbulb? <The_only_Vanilla_Willy> HOW MANY?!
<ptp`R-N-C`efegege> none they just sit in the dark and cry. | Cosmodrom.net

Permalänk
Inaktiv

Project Gotham Racing 2
Top Spin
Transworld Snowboaring
Tiger Woods 2004 (PC)

Permalänk
Hedersmedlem

Kör Legacy of Kain: Defaince nu. Orkade inte vänta på att den skulle släppas här så jag beställde från Usaien.
Innan det var det PoP: Sands of Time jag körde igenom.

Annars kör jag alla möjliga sorters spel. BF1942, Q3 eller Diablo 2 är aldrig fel.

Visa signatur

Nämen hej!

Permalänk
Medlem

Anarchy Online, Spindelharpan då och då.

Visa signatur

Damn it feels good to be a gubbe.

Permalänk
Medlem

Diablo II
Call of Duty
Halo
StarWars: jedi Academy
Day of Defeat

Permalänk
Medlem

dod och myst4: uru

Permalänk
Hedersmedlem

Quake(world) och Diablo 2: Lord of Destruction.

Visa signatur

The variable 'brain' is declared but never used

Permalänk
Hedersmedlem

Jag spelar BF i SnapS, agerar klanledare där.. Spelar också lite CoD när jag får för mig det, RTCW:ET har det väl också gått åt ett par timmar till, även fast det blir mer sällan nu för tiden.

Har nyligt börjat lira Eve Online också..

Visa signatur

We want to love, we want to dream, we want to be, rebuild the world with the knowledge we retrive. /Colony 5 - Future

Permalänk
Medlem

Need for Speed: Underground
Tony Hakwk's Pro Skater 4
Grand Theft: Auto Vice City

Permalänk
Medlem

Project Gotham och Halo på Xbox är det som gäller här.

Permalänk
Medlem

America's Army
NSFU
LORT - ROTK
SW - KOTOR
CM 03/04

Visa signatur

Jag ja

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LajnuZ
Speler regelbundet: mest War3:tft på bnet + lite q3 och ett litet spel som heter dungeon crawl. (Lirade en hel del Morrowind, men inte nu.)

Spel som ska varvas denna månad Silent hill1 och Tron.

Planerer på att börja lira Newer winter knights. Lite gammalt, men det kom samtidigt som morrowind, så jag har inte haft tid helt enkelt.

Never Winter Nights

Visa signatur

Lancool K56 || Intel i5 750 @ 3810 || Noctua NH-U12P || Asus P7P55D || Corsair 90GB SSD || WD 640GB 7200RPM || Gigabyte GTX 670 OC || Corsair Vengenace 1600MHz 8GB CL9 || Corsair TX 650W

Permalänk
Medlem

Counter-strike (utan någon ful komentar)
NFSU
Age of Empries
Schack
osv.

Visa signatur

. Jag .
.. Hon ..
... Vi ...

Permalänk

Har mest kört UT2k3 sen sommras några gånger i månaden. Först nu när jag fått tag på BF1942 så har jag börjat köra mer på nätet, mest DC. Annars kör jag bara SP då jag inte har tid för att sitta och spela online varje kväll som är väldigt beroendeframkallande. Det tar även på plånboken med alla orginalspel så jag köper endast spel som folk verkligen rekomenderar att köra online (Med undantag, vissa spel måste man bara ha orginal).

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Diablo 2 var det senaste.

Permalänk
Medlem

Jag är väll lite udda jag spelar Animal Crossing till Gamecube

Visa signatur

Ha ha va?

Permalänk
Medlem

BF1942 med SnapS

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz

Permalänk

Command & Conquer: Zero Hour

Ja, jag vet att jag är tidigt ute.

Visa signatur

««« »»»

Permalänk
Medlem

Diablo 2 för hela slanten.

Permalänk

Counter-Strike och en hel del Warcraft 3 (Inte TFT)

Visa signatur

Mobo: Gigabyte GA-EX58-UD5, X58 CPU: Intel Core i7 920 Quad Processor Mem: Corsair TWIN3X 1600MHz DDR3, 6GB GPU: 2x Gigabyte GeForce GTX 580 1536MB PhysX Windforce3 SLI Lagring: OCZ Vertex2 60gb&120gb (1TB Storage WD) @ Corsair 800D

Permalänk
Medlem

Postal2 STP - inget för fjortisar och fjunisar eller kattvänner.
CS - Cond. Zero - dock har jag fastnat bland gondolerna i Venedig
Command & Conquer - Red Alert Yuri

Drar en repa med Return to Castle Wolfenstein ibland

BF 1942 alldeles för segt

Spela OnLine? - aldrig provat - är det lattjo?

Max Payne2 - fastnat där också - den elake kastar bomber på mig uppifrån en kupol - det enda jag kan göra är att i evighet springa runt, runt, runt.... Kanske spelet slutar så? Knäppt!

Permalänk
Medlem

Europa Universalis II - sällan, men ändå för gamla tiders skull.
Victoria: An empire under the sun - nytt och lite obalanserat fortfarande, men helt OK Paradox-spel.
Medieval: Total War - skönaste just nu, medans man väntar på Rome.

Visa signatur

Intel Core 2 Duo E6750 2.66GHz | ASUS P5K SE | Corsair 2+2 GB DDR2 PC-6400 | GeForce 8800GTS 640MB | Seagate Barracuda 500+1024 GB S-ATA

Permalänk
Medlem

Diablo 2 Lod på internet.
På lan spelar jag de flesta spel som spelas på lanet

Visa signatur

Donnie: How can you do that?
Frank: I can do anything I want. And so can you.

Permalänk
Medlem

Neverwinter Nights och Mario Kart Double Dash i vs mode är det som rullar mest här hemma.

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter

Permalänk
Medlem

Just nu spelar jag Mafia, republic the revolution och klassikern Icewind Dale II. Lite blandad kompott alltså

Visa signatur

system: Proletären

Permalänk
Medlem

spelas just nu:
Battlefield 1942
Medieval total war: viking invasion
Morrowind

Visa signatur

Je suis un Castor!