Missa inte! Fyndchans i Månadens Drop
Permalänk
Medlem

har någon en minolta g400?

Tja!
funderar på att köpa denna kameran men eftersom jag ska utomlands undrar jag 2 saker:

står det på laddaren att den klarar 100-230v / 50/60hz?

och sedan har den "mass storage" eller vad det kallas? alltså så att man bara pluggar in den i usbn så kommer den upp som enhet i win2k/xp? detta pga att jag endast kommer ha tillgång till internetcafeer och där kanske det inte är så jättelätt att sätta sig och installera bildöverföringsprogram.

tack på förhand

Permalänk

Jag har beställt en Minolta DiMAGE G400 men inte fått den än. Tror dock att jag sett någon annan på forumet som har den.

Permalänk
Medlem

Re: har någon en minolta g400?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av BasseBaba
Tja!
funderar på att köpa denna kameran men eftersom jag ska utomlands undrar jag 2 saker:

står det på laddaren att den klarar 100-230v / 50/60hz?

och sedan har den "mass storage" eller vad det kallas? alltså så att man bara pluggar in den i usbn så kommer den upp som enhet i win2k/xp? detta pga att jag endast kommer ha tillgång till internetcafeer och där kanske det inte är så jättelätt att sätta sig och installera bildöverföringsprogram.

tack på förhand

Jag har en sådan kamera. Den fungerar klockrent, jag tror det är den snabbaste kameran på marknaden i dagsläget:)

Det stämmer bra att det bara är att plugga in kameran i datorn och dra över bilderna! Ingen jobbig programvara behövs.

Din fråga angående laddaren stämmer med. 50/60hz står det.

Visa signatur

SYSTEM1 -AMD TB 1000@1500[AXIA]-Iwill KK266R-Silverrado-256mb mosel-Addtronics 7896A-

SYSTEM2 -SN45G + Silent powersupply -AMD Athlon 2800+ barton- 2x256MB Twinmos Winbond - 36gb RAPTOR - Pioneer A07-

Permalänk

Vad kör du på för bilkvalitet gizzo^?
Fick min kamera idag men kan inte bestämma mig för 4mp normal eller 4mp fine

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fredrik Segemyhr
Vad kör du på för bilkvalitet gizzo^?
Fick min kamera idag men kan inte bestämma mig för 4mp normal eller 4mp fine

Just nu kör jag på 4MP Fine:) men jag vet inte om det är så stor skillnad mellan de båda?

Visa signatur

SYSTEM1 -AMD TB 1000@1500[AXIA]-Iwill KK266R-Silverrado-256mb mosel-Addtronics 7896A-

SYSTEM2 -SN45G + Silent powersupply -AMD Athlon 2800+ barton- 2x256MB Twinmos Winbond - 36gb RAPTOR - Pioneer A07-

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gizzo^
Just nu kör jag på 4MP Fine:) men jag vet inte om det är så stor skillnad mellan de båda?

Det är nog marginellt, kameran är ruggigt härlig iaf