VAd tycker ni om Call Of Duty

Permalänk

VAd tycker ni om Call Of Duty

Nån som lirar Call o Duty här eller?

Vad tycker ni om det då? Säg vad ni tycker om det, både bra o dåliga saker!!

// FoxRacingInc

Permalänk

Vill du veta något om ett spel skulle jag väl rekomendera att du letar efter produkttester och sånt..... google kanske?:)
Personligen tycker jag det är ett roligt, aningen kort, men varierande spel som man kan fördriva några timmar med:D

Visa signatur

I play you out like a rubics cube

Permalänk

Riktigt bra om man gillade Band of Brothers som jag gjorde. Har inte varvat det ännu dock.
Multiplayer delen tycker jag var fruktansvärt rolig de första 2timmarna, sen blev det ganska ensidigt.
Tror detta spel är med som en film en historia typ. Känns inte som det kommer hamna i CPL direkt

Men somsagt ett litet äventyr, hur kul som helst.

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av NaRcotize
Vill du veta något om ett spel skulle jag väl rekomendera att du letar efter produkttester och sånt..... google kanske?:)
Personligen tycker jag det är ett roligt, aningen kort, men varierande spel som man kan fördriva några timmar med:D

jo tackar, men jag har spelat o klarat det också för den delen, vilket inte var alltför svårt!!
Det är ett riktigt bra spel, kort ja, det är synd, för det är verkligen bra... ett stort + till ljudet som är helt oslagbart... fy fan, man får rysningar ibland alltså!!

nä jag tänkte mer att man kunde ha en tråd där man fick säga sitt om det...!!!

// Fox

Permalänk

Tycker det var riktigt grymmt bara det att det var lite för kort...

Permalänk

En skam att det tar spelare från Enemy Territory.

Permalänk
Medlem

Kill cam, en underbar feature.

Permalänk
Medlem

Kul med otrolig action men kort i sp. Ganska surt i mp...

Visa signatur

Jag ser ner på folk som särskriver!

Permalänk

det är skitkul

det är det faktiskt. Har spelat många krigsspel och detta tar allt o alla. Och det där med ljudet
Hjälper det att jag ibörjan hoppade ur stolen när fiendena kastade granater. Och att man bli livrädd när man "campar" och man hör fotsteg bakom sig, Följt av ett fint pepprande. Esch säger man. Men i Multiplayer får man alltid en ny chans

Visa signatur

---------------------------

Permalänk
Medlem

Jag spelade på realistik och det var riktigt svårt ibland.
Spelet har ju underbart ljud som inte många slår. Total action hela tiden.
Killcam har ju en framtid. Tycker det är skit kul att visa upp sina skills för kompisarna som skricker "hur fan visste du att jag var där"..
Spelet får 9½ av mej..

Visa signatur

/////Beeos (!)

Permalänk

De som klagar på att det var för kort, spela MP!
Det är mycket roligare än SP delen och killcam är mycket bra, när man kör TD eller D så är det alltid nån som klättrar upp i ett träd och tar några men med killcam så blir det mycket svårare för såna campare.

Visa signatur

XP-m 2400+, DFI Lanparty NFII Rev. B, 3x256mb Mushkin PC3500 LvlII BH5, Sapphire 9800pro 128mb, Lian Li PC70, Tagan 380w, 440gb hdd
Kylning: DD TDX, DD Maze4 GPU, Eheim 1048, BIX II

Permalänk
Medlem

Klättrar i träd har jag inte lyckats med, är det som i Delta Force, lägga sig ner och krypa mot ett träd?

Permalänk
Medlem

mest bra spel, ett av de bättre fps:en på senare tid, rekomenderas starkt.

Visa signatur

IBM 75mhz, 4mb ram, 50mb hårdisk.

Permalänk
Medlem

Det är roligast när man kör på hardenend för då känns det mer äkta då, lite kort men väldigt roligt... Skitkul i multiplayer sköna vapen m.m

Längtar tills det kommer ut nån skön mod till det

Permalänk
Medlem

Halv bra spel...det håller en syssel satt 1dag iaf.
Bra snyggt för att vara Q3 motorn (om man kan kalla det längre?)

Välldigt kort SP tycker jag, dom kunde gärna fått gjort det 3ggr så långt..

Visa signatur

[ASUS STRIX B650-A | AMD Ryzen 7600X | 32Gb DDR5 6000MHz CL36 | GeForce RTX 4080]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Leon
Kill cam, en underbar feature.

Ja, döm om förvåningen första gången man blev dödad i en MP-session att man såg hur det gick till....en helt klockren feature!

Visa signatur

Chuck Norris doesn't play God, playing is for children
Är glaset halvfullt, halvtomt eller dubbelt så stort som det behöver vara?

Permalänk
Medlem

Nån som har lust att berätta vad kill cam är för nåt?

Visa signatur

"You are rotting, maggots in your coffin."
AMD64 3500+ | GeForce 6800LE | 1GB RAM

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skräp
Nån som har lust att berätta vad kill cam är för nåt?

När du dör så ser man replay på när man dör ur mördaren perspektiv (bara några sekunder).

Permalänk
Medlem

man kan ställa in hur lång killcam man vill har haft 15 till 5 sekunders killcams. men annars funkar det som Leon sa.

Permalänk
Medlem

Roligt men för kort.
Inga fordon i MP.

Visa signatur

(\_(\
(=’ :’)
(,(”)(”)

Permalänk
Medlem

Helt underbart spel! Älskar det i både SP och MP! Men som sagt, dock lite kort i SP.

Visa signatur

must!

Permalänk
Medlem

CoD är underbart i både SP och MP KÖÖÖÖÖÖP!

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk
Medlem

Japp jag kan bara hålla med dom andra, spelet är underbart, ljudet e så förbannat fint så man ryser. Det är ju en bonus, men själva spelet i sej är skit bra men somsagt kort vilket är lite tråkigt. Mp delen tycker jag håller ganska bra eller tom riktigt bra är ju en cs spelare innan, och efter att ha spelat de här å sen går tillbaka till cs e det första du kommer att märka vilket sunkigt ljud cs har!

9/10 från mig.

Visa signatur

| P4 3.0 | 1024 mb 400mhz | 9600xt | 2*120 gb hdd |

Permalänk
Medlem

Ett av de bättre spelen som har gjorts under de senaste åren.
Ljudet är så bra att man vill spela det om och om igen bara för att lyssna. Ett plus är att man inte bara är en jänkare, utan man får även vara ryss och tysk. Stort plus
Men som sagt lite väl kort, annars 10/10.

Permalänk
Medlem

Ett väldigt bra krigspel. Närvaro känslan är total.... 9/10 lite kort dock.

Visa signatur

Fotograf | www.gardsater.se| P5B DLX/WIFI | 800mhz C4 4GB RAM | C2D E6600 @ 3 ghz | XT1950XTX | Seasonic M12 600W |74 GB Raptor | 1 TB HDD | Vista 64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hocce
Helt underbart spel! Älskar det i både SP och MP! Men som sagt, dock lite kort i SP.

Visa signatur

(19:11:16) Håkan: Vill du ut och festa med Jessica?! :D
(19:12:08) Holgersson: Ehm, vae?!
(19:12:31) Håkan: Jag har inget hår =)

Permalänk

Ganska kul att många krigs-spel har snott scenarion ifrån filmer.. I t.ex Medal of honor på Omaha Beach så är det som att se början av Saving private Ryan. I Call of duty så var det mest "rippade" scenariot när man landsteg stalingrad på den tyskbelägrade sidan då det genast kändes som att man satt och tittade på Enemy at the gate.

För övrigt så är Call of Duty ett underbart spel, och precis som i alla bra krigs-spel så kommer det hjältemusik ur högtalarna när man närmar sig slutet.
Jag kan inte annat än att rekommendera detta spel!

/ Jonas

Visa signatur

"Anna, Anna, släpp in mig Anna. Jag har förfrusit drabant-osten Anna, från Riksost du. Annars blir den smullig när den tinar du."

Permalänk
Medlem

Jag köpte en PC bara för att kunna spela det.. säger det mesta

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Medlem

Helt underbart spel, har precis kommit till Stalingrad.
Det blir mkt MP på lanet.

Visa signatur

Jag har varit i paradiset....

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LajnuZ
Riktigt bra om man gillade Band of Brothers som jag gjorde. Har inte varvat det ännu dock.
Multiplayer delen tycker jag var fruktansvärt rolig de första 2timmarna, sen blev det ganska ensidigt.
Tror detta spel är med som en film en historia typ. Känns inte som det kommer hamna i CPL direkt

Men somsagt ett litet äventyr, hur kul som helst.

Hehe, då känner du dåligt eftersom de announcade en Call of Duty turnering till nästa CPL Summer 4 dagar efter ditt uttalande (läs själv på http://www.thecpl.com/league/?s=news&p=newsarchive_20040115 )
I övrigt är CoD ett bra spel :>

Visa signatur

.