Kodord för gratis frakt på Datorbutiken.com ?

Permalänk
Medlem

Order på lagervaror lagd före kl. 15.00 expedieras samma dag (gäller vardagar)

Så står det ordagrant.

Visa signatur

"Det var bättre förr, men inte länge till.."

Permalänk
Medlem

Ja dom är förbaskat sega på datorbutiken. Jag gjorde en beställning för precis två veckor sedan och varorna har inte kommit än. Alla saker jag beställde fanns i lagret. Dock använde jag mig av förskottsbetalning så det tog ca 3 dagar innan betalningen var registrerad.
Iofs visste jag när jag beställde att datorbutiken är sega på att skicka grejerna men i alla fall.
Ja antar att jag får grejerna nu i veckan.

Visa signatur

MacMini 1,25 GHz | 1 GB RAM | 40 GB HD + 200 GB extern |

Permalänk
Medlem

Så ni menar att jag kommer få vänta skitlänge till?? Fy fan alltså =(
Aja, får väl glädja mig åt att jag troligen kan hämta ut mitt chassi och fläktgaller från JME på onsdag ... Och den beställningen lades idag.

Visa signatur

WS: Mac Studio M1 Max | 32 GB | 1TB | Mac OS
WS: Intel i5 12600K | 64 GB DDR4 @3600 Mhz | 2x1TB nvme 2x1TB SSD SATA | Windows 11 & Manjaro Linux
Bärbar: Macbook Pro 14" | M1 Pro | 16GB RAM | 512GB SSD | Mac OS
Servrar: Intel i7 10700K | 64 GB DDR4 @3600Mhz | 3 TB SSD + 22TB HDD | Unraid |
4x Raspberry pi 4b 8Gb | Dietpi |

Permalänk
Medlem

"Ordern enligt ovan har levererats ut från vårt ordersystem, och ligger i kö för packning och leverans.
"

Hehe, har varit så ett tag nu...=)

Permalänk
Medlem

Mycket gnäll här. Vill ni ha garanterad leverans nästa dag går det utmärkt att beställa från Dustin t.ex. En vecka hit och dit är väl inte hela världen, eller? Så klart jag gärna vill ha mina prylar jag beställde idag så fort som möjligt... men ville jag ha dom imorrn kunde jag gått ut på stan.

Permalänk

Jo men om de skriver att de expediterar order lagda före 15.00 samma dag så ska man väl följa det, vad är då meningen med att ha en sådan text. Tycker att det är dålig stil.

Permalänk
Medlem

För hur mycket måste man beställa för?

Visa signatur

AMD Mobile 2400+ @ 2300 Mhz (11,5x200) 1,625 V, Gf4 Ti 4200 @ 360/760, 512mb SP bh-5, Vmodds, vatten och TEC på gpu.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av naTTen
För hur mycket måste man beställa för?

500kr

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av naTTen
För hur mycket måste man beställa för?

500 svenska riksdaler

Visa signatur

På internet kommunicerar vi med text. Skriver du som en idiot får du helt enkelt finna dig i att bli betraktad som en sådan.

Permalänk
Medlem

ok. det var ju synd
behövde ju bara lite artic silver

Visa signatur

AMD Mobile 2400+ @ 2300 Mhz (11,5x200) 1,625 V, Gf4 Ti 4200 @ 360/760, 512mb SP bh-5, Vmodds, vatten och TEC på gpu.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av tartin5
Det är ungefär som jag när jag var liten (4 - 5 år) och trodde att man kom på fusken till TV-spel och att de som tillverkade spelen inte visste om dem

Det troddde jag med, trodde att massa folk satt och testade olika kombinationer av knapptryckningar osv hela dagarna

Visa signatur

I distrust governments because I’ve studied history. Ask Joe this question: who does most of the killing? Who does most of the theft? Even the body-count of the worst criminals and terrorists pales in comparison to the death toll the average government inflicts on its own people. And it is not criminals who tax away 5/12ths of my income. - Eric S Raymond
http://www.css3.se

Permalänk
Medlem

Beställde nyss ett Club3d Radeon 9600 PRO. Hoppas att jag iaf får det i veckan, men men.. Dom har ju trots allt 4 veckors returtid också, så.. Kommer ihåg när min CPU var feltillverkad Jag skrev ett mail och sa att jag skulle på remedy, och fick den nästa dag (Hade väntat i en dryg vecka)

Permalänk

Gäller kodordet fortfarande, någon som vet?

Visa signatur

[ Corsair Obsidian 650D ][ Corsair AX850 ][ Intel Core i7 2600k ][ Noctua NH-U12P-SE2 ][ Asus P8Z68V-Pro ]
[
16Gb G-Skill RipJaws Gaming ][ Crucial M4 128gb SSD ][ Seagate Barracuda Green 2TB HDD ]
[
KFA2 Geforce GTX570 1280MB ][ Samsung S24A350 Monitor ][ Win7 SP1 Enterprise 64-bit ]

Permalänk
Medlem

Det funkade i Fredags iaf...

Beställde:

x Abit AN-7 rev. 1.0
x AMD Athlon Xp +2500 Barton
x 1024mb ddr-ram TwinMos Winbond pc 3200

Visa signatur

❤️ Aruba, EdgeRouter, HPE, macOS & Armbian

Permalänk
Medlem

Kodordet funkade fint idag med.
Mycket praktiskt.

Visa signatur

AMD FX 8120 @ 4,5GHz, ASUS Sabertooth 990FX 2.0, 16gb Corsair XMS3, Sapphire Radeon 7950@1100/1575, 120+500gb SSD

Permalänk
Medlem

Jag beställde ny hårddisk och en DVD-ROM sent i måndags kväll förra veckan och hämtade grejerna på närbutiken igår kväll. Det tog alltså en vecka från beställning tills jag hade grejerna i handen. Jag tycker det är helt OK med tanke på gratis frakt. Hårddisken fanns inte ens i lager utan var "på gång" när jag beställde.

Tack för kodordet!

Permalänk
Medlem

Beställde mina ram minnen ifrån db och kodordet funkar fortfarande..

Permalänk
Medlem

ska man skriva "bigbadabom" eller "bigbadaboom" ?

Visa signatur

DFI Lanparty Ultra-D :: x2 4400+ :: x1800XT 512MB :: Corsair TWINX2048-3200C2 ::

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Xaixon
ska man skriva "bigbadabom" eller "bigbadaboom" ?

bigbadabom ska du skriva

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Medlem

betalar man i förskott eller får man paketet som postförskott

Visa signatur

R.I.P Robert 2004-01-29 (klasskompis) Läs: Artikel Nr 1. | Artikel Nr 2. | Artikel Nr 3.

Permalänk
Medlem

Valfritt, men det tillkommer pf-avgift i så fall.

Fler än jag som har märkt att DB.com börjat skicka paketen som företagspaket nu för tiden?

Visa signatur

"Det var bättre förr, men inte länge till.."

Permalänk

Katten jag missade det där.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av slackercore
Katten jag missade det där.

Nä det gäller fortfarande.

Visa signatur

Ryzen 7 7700
Gigabyte B650 Eagle ax
2x16 GB RAM
Sapphire Radeon RX 7800 XT PULSE

Permalänk
Medlem

Fötetags paket dyrare ?

Permalänk
Medlem

Gäller koden fortfarande?????

Visa signatur

Qnuc [MSI 745 Ultra, xp1700+ ,512 twinmos 2700, Geforce 4 ti4400]

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MakubeX
Fötetags paket dyrare ?

Inte när det är gratis.

Visa signatur

"Det var bättre förr, men inte länge till.."

Permalänk
Permalänk
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Qnuc
Gäller koden fortfarande?????

'bigbadabom' funkade, beställde för 10min sen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av beav
'bigbadabom' funkade, beställde för 10min sen.

Jag beställde idag ~10.30 och det fungerade då.

Visa signatur

Det var bättre förr men det var inte bra då heller