Permalänk
Avstängd

Mp3 Spelare:)

Hej..
Jag hade tänkt mej och köpa en mp3 spelare för det billigaste priset...har ni nått förslag??

Visa signatur

Counter-strike lirare:P

Permalänk

Jos-mp 110 eller vänta tills mp-300 kommer ut. Den ser fan riktigt fin ut
Själv har jag en mp-100 och det måste vara det bästa köp jag nånsin gjort.
Prisvärd, radio, liten och framför allt, innbyggd usb kontakt. Fan har haft 2 andra
innan när man måste hålla på och krångla med sladdar och skit. Nej JOS ska det vara

Visa signatur

Det är tufft att ha anmärkningar

Permalänk
Avstängd
Visa signatur

º The United States is a nation of laws: badly written and randomly enforced. - Frank Zappa
º Go veggie!
º www : @

Permalänk

Fel, forumsdel...:( Sen så finns det readn en massa trådar om det så använd "sök".. Sen så måste vi veta i vilken prisklass den är i..:)

Visa signatur

Workstation:*Acer TimelineX 4830tg *8gb DDR3 1066MHz *Core i5, 2410M, *GeForce GT 540M 2gb, *80gb ssd intel x-25 g2*Griffin Elevator
HTPC:*Lian Li C36B*Gigabyte GA-MA78GM-UD2H*AMD Athlon X2 4850e 2.5GHz + Scyte Shuriken*2x1gb pc8500 corsair dominator*XFX Radeon HD5450 512MB - passivt*40gb ssd intel x-25 g2

Permalänk
Medlem

Min erfarenhet av små mp3-spelare är att dom rymmer påtok förlite och man inte orkar byta musik på dom så det blir så att dom ligger i en låda. Jag har personligen införskaffat en iPod dock. Den är myys och rymmer massa så man inte behöver "underhålla" den med massa ny musik hela tiden.

Visa signatur

Teeworlds - För dig som gillar gulliga saker med stora vapen.

Permalänk

jag har en creative rhombo 256mb
o det ändå ja kan säga är att dne e svinbra tycker ja mkt stor display gämfört med JOS. har inga lösa delar eller så såre itne krånglar senare med sånt. nackdel e väl kabeln man måste ha för att föra över annars är den helt guld tycker jag
ca 1750kr betala jag för den o jag anser att den e värd det.
annars kika på www.pricerunner.se

Visa signatur

Enduro for life :)

Permalänk
Medlem

http://www.iaudio.com - Deras iAudio4 är en mycket trevliga spelare

Permalänk
Medlem

Ipod. 10 gig 20 gig 40 gig, 3 sorter!, finns i vitt och svart, hugg in

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Backbash
Ipod. 10 gig 20 gig 40 gig, 3 sorter!, finns i vitt och svart, hugg in

4g (kommer snart), 15g, 20g, 40g är det faktiskt

Visa signatur

Teeworlds - För dig som gillar gulliga saker med stora vapen.

Permalänk
Medlem

matricks 4G? Har inte läst något om att det skulle komma snart. Dessutom så börjar ju HP sälja sina iPods till sommaren, och det är G3:or. Om Apple då sålde G4:or skulle det ju vara rätt skumt.

Och Backbash iPod finns inte i svart.

Nu ville ju Pojis ha en billig spelare så iPod är väl knappast ett alternativ...

Visa signatur

hmm

Permalänk
Medlem

jag måste starkt rekomendera jos (Jens of Sweden) Den aeger alla mp3 spelare fast om du ändå vill ha nått annat så får du en liten websida av mig www.mp3spelare.com

Men se bara va vacker josen är:D

//wikk3!

Visa signatur

Varför mig? *winne!*

Permalänk
Hedersmedlem
Permalänk
Medlem

PC Superstore har kampanjpris på 10 GB iPod, 2595 kr.
Jag köpte en sådan i lördags, helt klart värt det!

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av matricks
4g (kommer snart), 15g, 20g, 40g är det faktiskt

GB tack.

Blev lite förvirrat där såg jag - alltså matricks menar 4GB alltså inte 4G som i "fjärde generationen" (iPoden finns ju som ni vet i 1G 'First generation', 2G osv, eller 3G som tillverkas nu).

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av matricks
4g (kommer snart), 15g, 20g, 40g är det faktiskt

När jag var i singpour såg jag minsann BARA

Ipod 10Gig.
Ipod 20Gig.
Ipod 40.Gig

Permalänk
Hedersmedlem

Kolla in Apple.se Backbash. 15GB-versionen är rykande ny

Visa signatur

- If you don't change direction, you may end up where you're heading

Permalänk
Medlem

Förtydligande:

4gig iPod Mini
15gig iPod (Generation 3)
20gig iPod (Generation 3)
40gig iPod (Generation 3)

Visa signatur

Teeworlds - För dig som gillar gulliga saker med stora vapen.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wictory
jag måste starkt rekomendera jos (Jens of Sweden) Den aeger alla mp3 spelare fast om du ändå vill ha nått annat så får du en liten websida av mig www.mp3spelare.com

http://www.mp3spelare.com/images/mp110b3.jpg
Men se bara va vacker josen är:D

//wikk3!

Tyvärr så är den inte bättre än Iriver

Visa signatur

Walla?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Backbash
När jag var i singpour såg jag minsann BARA

Ipod 10Gig.
Ipod 20Gig.
Ipod 40.Gig

Men Apple uppdaterade nyligen iPod så 15GB är den minsta.

Visa signatur

Nikon D40x, Nikon DX AF-S Nikkor 18-55mm 1:3 5-5.6GII ED, Nikon Nikkor AF 50/f1.8D, Nikon SB-400, Velbon CX580

Permalänk
Medlem

Ett pris kan aldrig vara billigt däremot lågt.
På pricerunner.se kan du hitta många billiga mp3-spelare
http://se.pricerunner.com/sound-and-vision/personal-audio/mp3...

Tex. en Creative MuVo med 64MB minne för 475:-

Tyvärr har pricerunner lite problem för tillfället.

Visa signatur
Permalänk

Skulle jag vara dig skulle jag inte ta första billigaste utan spara ett tag och köpa en iPod mini eller en iPod:)

JoS ser jag många tipsat om men enligt mig är det de sämsta köpet du kan göra! för det första har nästan alla en sådan och det känns lite saftigt att lägga ut 2500kr för 250mb typ:p

Köp hällre än iPod mini för dom pengarna eller lägg på några hundringar och köp en iPod:D

Permalänk
Medlem

annars gör ju creative snygga spelare också!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Libra of sweden
JoS ser jag många tipsat om men enligt mig är det de sämsta köpet du kan göra! för det första har nästan alla en sådan och det känns lite saftigt att lägga ut 2500kr för 250mb typ:p

Det var ett bland dom vettigaste argumenten jag någonsin hört om varför man inte ska köpa en vara, alla andra har ju en sån.

Webhallen säljer Mp110 inkl väska och laddare för 1999:-.

Visa signatur

Navigare necesse est.
Sailing is a blowjob...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av August
Det var ett bland dom vettigaste argumenten jag någonsin hört om varför man inte ska köpa en vara, alla andra har ju en sån.

Webhallen säljes Mp110 inkl väska och laddare för 1999:-.

Hehe jo, Tack för att du gillar mitt argument:) jag vet inte hur du är men det är ju bra mkt roligare att vara ensam om en sak än att varenda jävel springer runt med en sådan;)

Och ojdå! 1999kr.. då kan man säga att säkert 999kr är för märket + att jag inte fattar meningen med flash spelare...

Permalänk

4g fan va nice
hittade en som var stor som en fem krona med
kostade typ en tusing men för lite space på den

Visa signatur

Life is a bitch, fuck it.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Libra of sweden
Hehe jo, Tack för att du gillar mitt argument:) jag vet inte hur du är men det är ju bra mkt roligare att vara ensam om en sak än att varenda jävel springer runt med en sådan;)

Och ojdå! 1999kr.. då kan man säga att säkert 999kr är för märket + att jag inte fattar meningen med flash spelare...

Jag förstår inte vad som är så svårt att förstå. De flesta som har hårddiskspelare "förstår" inte meningen med flashspelare.

Är inte fördelen given? DEN ÄR MYCKET MINDRE. Hur svårt kan det vara att förstå det...

Visa signatur

Lätt som Paj

Permalänk
Medlem

Är det någon som har en ipod mini som kan dela med sig av sina erfarnheter av den?
Har nämligen en rosa på ingång från USA och det kan vara kul att veta vad man har att vänta sig

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Tatay
Tyvärr så är den inte bättre än Iriver

Iriver är grymma på Mp3 spelare.. Fan va nöjd jag e över min IHP-120.

Permalänk
Medlem

Jag säger ipod mini!
sjukt häftig liten sak

Visa signatur

peace

Permalänk
Medlem

www.webhallen.com jag har beställt en JoS-pack (mp110, väska, 220V laddare) därifrån själv för 1999:- jag har inte hämtat ut den än =P men om du ska ha en JoS så är detta ett väldans bra pris... om d ska va ännu billigare så vet ja inte va som e bra

Mvh// Patrik

Visa signatur

nej tack