OK.. då var moddningen av min Vapochill igång.. (VARNING... STOOOORA BILDER)

Permalänk
Medlem

snyggt lackerad!

Visa signatur
Permalänk
Medlem

nice som fasn.. keep on!

Visa signatur

Abit AN7, 3000+ Barton(lite klockad), PowerColor Radeon 9800pro, 2x 256DDR PC3200, Maxtor 160gig SATA

Permalänk
Avstängd

mycket finnt .. jobbat!
kan man får se mer bilder ..

Visa signatur

the never sleeping man
avatar raderad, animeringar ej tillåtna

Permalänk
Medlem

Mycket lyckad lackering måste jag - likt många andra - säga. Upprepar väl även vad som sagts om färgvalet - inga färger jag skulle ha kommit på att kombinera ihop vid första tanken, men bra blir det...

Visa signatur

Desktop: AMD 3950X, 64 GB RAM, Nvidia 4070 ... (Ubuntu 24.04)
Serverdesktop: AMD 5600G, 96 GB RAM (Proxmox)
Labbmiljö: Supermicro SC825 X9DRi-F 2xE5-2667v2 64GB RAM
Kamera: Canon R5, Canon RF 100-500, Laowa 100mm f/2.8, Canon RF 24-70 f/2,8

Permalänk
Medlem

Tjenare.. tack för alla possitiva svar.. här komer lite mer bilder på sidorna när dom är monbterade... OBSERVERA att fronten inte är färdig!!! Ska lackas om pga missöde....

Håll till godo...

Visa signatur

Watercooling is like unprotected sex, one leak and your screwed

Permalänk

mycket fint :D.. har du tänkt modda nått mer me chassit ? isfall vad ?

Permalänk
Medlem

Måste bara säga att jag är mäkta imponerad av den snygga lackningen!!! Önskar jag hade ork att lägga ner lika mycket tid på det.

Visa signatur

Dator:1 |Amd XP 2000| Asus Radeon 9200se 128mb | 1x60gb ibm deskstar | 1x40gb ibm deskstar| 1X160 Maxtor 9+|
www.sunny-gti.tk | Friskt kopplat hälften brunnet.

Permalänk
Hedersmedlem

haha... frugan ser lite fundersam ut på näst sista bilden och ungen ser häpen ut

mycket snyggt! men vad är det för missöden med fronten som du pratar om?

Visa signatur

Vim
Kinesis Classic Contoured (svart), Svorak (A5)
Medlem i signaturgruppen Vimzealoter.

Permalänk
Vila i frid

Fixaren: Såg att du hade svart "Nike märke" (den prylen framför displayen). Du är inte sugen på en röd ? Så kan vi byta:D
För jag vill ha en svart.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av GiNgErAlE
mycket fint :D.. har du tänkt modda nått mer me chassit ? isfall vad ?

Mjo.. agget ska flyttas.. men vet inte hur ännu.... sen får vi se... bygga nya tassar till datorn..

Angående missödet så tappade jag av misstag fronten i golvet när den var nylackad... så det blev förstört..

PALLE: JA VISST KAN VI BYTA!!!!

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Nej men oj, har du köpt en såndär...bäjbis?

Allvarligt talat ser det grrrrrrymt ut när man fick se första bilden ihopsatt, tror du man behöver slipa ner lite på ett lianli för att färgen skall fästa?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av m0REc
haha... frugan ser lite fundersam ut på näst sista bilden och ungen ser häpen ut

ungen har precis öppnat munnen för o tala om för farsan hur dålig han e på o överklock "farsan, knepet e lixom och höjja stegvis". eller kanske inte...

on topic: fan va snyggt. du e som [WP@]Wolverine fast istället för gravyrgud är du lackningsgud

Visa signatur

"man skall inte kasta pil i gummibåt"

Permalänk
Medlem

Haha såg inte att frugan o lillen kom med på kort.. har vart lite tankspridd dom senarst dagarna...

Men tack för all positiv respons jag fått... alltid kul.. TYVÄRR så har fronten fått legat nu under helgen pga andra som frugan säger "VIKTIGARE" saker..

Men imorrn kommer jag att göra det sista på den.. slipa ner den och lacka fronten igen

GiNgErAlE: Nått speciellt i åtanke???

Visa signatur

Permalänk
Vila i frid

Fixaren: Hör du av dig på någe vis så att vi kan byta adresser ?

Permalänk

jävligt snyggt arbete som sagt, skulle vilja se hur det blev när allt är klart.

Edit: skarven mellan sidorna från fronten /ser ut som bananer och är målade i chrome) den ena passade inte till 100% eller va den inte fastskruvad ordentligt?

http://zaint.no-ip.com/uploads/andra%20sidan.JPG

här är bilden så du förstår.

Visa signatur

bygger, reparerar och modifierar kompressoraggregat.
http://phasechange.se/

Permalänk

varför ska du sälja lådan?

Permalänk
Medlem

myket snyggt jobbat av dig blev grymt fint

Visa signatur

jag har läs och skrivsvårigheter klaga in på min stavning
Chieftec Dragon MediumTower . AMD Athlon 64 3200+ 2.0 GHz . MSI K8T NEO-FIS2R Moderkort Socket 754 . Sapphire Radeon 9800 Atlantis PRO 128MB . TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB m/Winbond 2 st . NEC DVD-brännare IDE ND-2500A . Creative Soundblaster Audigy 2

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av CatscaN^Tim
jävligt snyggt arbete som sagt, skulle vilja se hur det blev när allt är klart.

Edit: skarven mellan sidorna från fronten /ser ut som bananer och är målade i chrome) den ena passade inte till 100% eller va den inte fastskruvad ordentligt?

http://zaint.no-ip.com/uploads/andra%20sidan.JPG

här är bilden så du förstår.

Tja.. aaaa.. nää dom var inte fast skruvade alls.. satte bara på det provisoriskt för att visa dom som ville det här på forumet... men det är ingen skarv alls när dom är fastskruvade...

Citat:

Ursprungligen inskrivet av lindberg88

varför ska du sälja lådan?

JO.. Jag ska börja på nytt projekt.... ev ett lianli EXTREM mod .. eller en prometia. En annan tanke jag har är att bygga ett helt eget chassi med 2 st vapochill kompressorer... en till moderkort och en till grafikkortet.. vet inte ännu hur de blir...

http://www2.blocket.se/view/2029909.htm?l=0&c=1&city=0

Visa signatur