Connection Failed - UT2k3 !!!!!

Permalänk
Medlem

Connection Failed - UT2k3 !!!!!

Tjolaba!

Vaknade idag och skulle ta min dagliga dos av UT2k3...men då kan jag inte connecta till servern. HU!! Vad sjutton beror det på? Spelade igårkväll senast och då funkade allt perfekt. Det står hela tiden. "Connection Failed - Retrying" Vad beror detta på?

Jag lekte förvisso lite med FRAPS igår, kan det ha med saken att göra??

Vad ska jag göra? Får snart paniiik! kan inte vara utan många timmar till.

(Givetvis är det en fullt laglig köpt version som det är frågan om!)

/KaliZ

Visa signatur

Lenovo k450
intel i7 3,6 GHz
16 GB RAM, Radeon R9 255

Permalänk
Medlem

Låter bara som masterservern är nere för tillfället.

Visa signatur

qw q b

Permalänk
Medlem

Kan en stor fet masterserver från en speltillverkare...vara nere??? Den har varit nere i 6h nu isf. Måste vara någon annan vajsing..!

Ni därute som spelar UT2k3 fungerar det för Er??? Ingen som vet vad jag kan göra för att åtgälda felet???

Visa signatur

Lenovo k450
intel i7 3,6 GHz
16 GB RAM, Radeon R9 255

Permalänk
Medlem

De håller på att uppgradera servern inför den kommande UT2004-demon och det har tydligen kört ihop sig lite, enligt den gode "DrSiN".

Permalänk
Medlem

ahaa..!
så det är inte bara jag som har problem då med andra ord. Det var skönt att höra...
ingen som har en egen server??? som vill spela lite?
e så sugen på att spela....har juh inte spelat på flera timmar juh!!!!

Visa signatur

Lenovo k450
intel i7 3,6 GHz
16 GB RAM, Radeon R9 255

Permalänk

Taskigt att den var nere då. Jag som hade tänkt att lira lite på nätet nu efter plugget:( Men men, då det är pga att UT2k4 demot ska funka bra på nätet inom nå vecka så klagar jag inte:) Får LANa lite med brorsan sålänge.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro