Musiken i loadingen på battlefield 1942 :D

Permalänk

Musiken i loadingen på battlefield 1942 :D

Hejsan på er.

Ingen mer som gillar den där laddningsmusiken på battlefield ?
Jag gör det iaf och undrar om någon känner till var man kan få tag på den ?

tacksam för svar

Visa signatur

"Pain is temporary, Glory is forever"

"Om man klonar en sjörövare, får man då en piratkopia?"

Permalänk

Själv har jag tröttnat på musiken från BF. Blir helt sjuk av den musiken nuförtiden:D Men skulle inte tro att det finns att tanka ner någonstans. Däremot så kan man säkert konvertera filerna om man hittar dom.

Visa signatur

Intel i7 6700k @4.7Ghz | Be Quet! Dark Rock Pro 3 | Asus Z170 ROG Hero VIII | 32GB DDR4 Corsair Vengeance 3000Mhz | Asus 1080Ti Strix OC | Samsung 950 Pro M.2 250GB, Samsung EVO 850 120GB, Samsung EVO 840 250GB, & Seagate 7200rpm 4TB | Corsair HX 1050W | Fractal Design S | Asus Xonar U7 | Sennheiser PC360 | TrackIR 5 + ProClip | Eizo 27" EV2736W | HTC Vive | Windows 10 Pro

Permalänk
Testpilot

Battlefield 1942\Mods\bf1942\Music där ligger alla musikfilerna. Dom går att lyssna på med programmet RAD Video Tools som finns här: http://www.radgametools.com/bnkdown.htm tror det ska gå att konvertera till wav eller mp3 i det också.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Efter en enda laddning så var jag trött på den där skiten. Mina kompisar tycker den är bra men jag hatar den. Så enformig och usel så det är inte sant.

Visa signatur

"All animals are equal but some animals are more equal than others." - George Orwell, "Animal Farm"

Permalänk
Medlem

Du du dududu
När man låter den få gå på ett tag så knäcker den

Permalänk

Den är skön, fast efter ett och halvt år så lessnar man...

Edit: Kom på att jag har hittat den låten på DC en gång, han hade spelat in alla låtar + kommandon

Visa signatur

Jag måste sluta göra så många " :) "

Permalänk
Medlem

woho! någon som kan konvertera över till .mp3 då? (orkar inte själv )

Visa signatur

"På internet är alla höger."

CITERA! Om du vill ha svar!

Permalänk

jag har den i Mp3

Visa signatur

---------------------------