Permalänk

Firefox hoppar?

Hej märkte det idag. elller det började idag. Att mitt firefox fönster hoppar. Eller alltså internet sidan. SÅ nu skriver jag fast Sweclockers hoppar som på en studsmatta. VAD göra?

PS händer på alla sidor....
DS- IE funkar utmärkt..

Visa signatur

---------------------------

Permalänk
Medlem

Posta i rätt forum är en bra början? Men har du testat att installera om?

Visa signatur

~ When there's no more room in hell, the dead will walk the earth. ~

Permalänk
Hedersmedlem

flyttad.

Visa signatur

I am a prototype for a much larger s󠅄󠅘󠅕󠄐󠅞󠅕󠅕󠅔󠄐󠅤󠅟󠄐󠅒󠅕󠄐󠅟󠅒󠅣󠅕󠅢󠅦󠅕󠅔󠄐󠅑󠅞󠅔󠄐󠅥󠅞󠅔󠅕󠅢󠅣󠅤󠅟󠅟󠅔󠄐󠅧󠅑󠅣󠄐󠅟󠅞󠅓󠅕󠄐󠅣󠅑󠅤󠅙󠅣󠅖󠅙󠅕󠅔󠄐󠅒󠅩󠄐󠄷󠅟󠅔󠄞󠄐󠄾󠅟󠅧󠄐󠅧󠅕󠄐󠅓󠅑󠅞󠄐󠅙󠅝󠅠󠅜󠅕󠅝󠅕󠅞󠅤󠄐󠅤󠅘󠅕󠄐󠅣󠅑󠅝󠅕󠄐󠅖󠅥󠅞󠅓󠅤󠅙󠅟󠅞󠅑󠅜󠅙󠅤󠅩󠄐󠅧󠅙󠅤󠅘󠄐󠅔󠅑󠅤󠅑󠄝󠅝󠅙󠅞󠅙󠅞󠅗󠄐󠅑󠅜󠅗󠅟󠅢󠅙󠅤󠅘󠅝󠅣󠄞ystem

Permalänk
Medlem

spyware eller något annat jobbigt som muppar upp kanske?

Permalänk

JAg installerade om då funkade det. Men sen efter ett tag började det igen. Och det slutar också efter ett tag man varit inne på sidan. Så jag testade med AdAware o tog bort allt, Men icke

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Windows fönster alltså eller endast själva webbsidans innehåll som hoppar?

"Efter ett tag"? Vad gjorde du precis innan det började?

Visa signatur
Permalänk

Webbsidans innehåll hoppar bara. Inget va inne på sweclockers lite. Gick ur gick en stund senare för att mötas av att problemet var tillbaka

Visa signatur

Permalänk

Vissa teman kan vara lite buggiga, testa ett annat?

Visa signatur

Ubuntu/Fedora-troll, Mono-kodare,
Ogg Vorbis/Theora-fetischist samt FSF-förespråkare.

Permalänk
Medlem

Tänkte återuppliva denna tråd lite. Har samma problem nu med 1.0. Hade det med 1.0pre men tänkte att det bara va en bugg och väntade på 1.0 men blev ingen skillnad. Jag har uppe nu 3 fönster och ett av dom hoppas precis som KimpisKompis förklarade det? va kan felet vara? har default theme.
Opera fungerar fint.

Visa signatur

[AMD 64 Winchester 3000+ @4000+][MSI K8N NEO2 S939][120 GB IBM 120GXP][PowerColor 9800 Pro][PC3200 1024MB]
First To Go Last To Know!! <> http://zunken.de/

Permalänk
Medlem

Använd firefox under linux istället

Permalänk
Medlem

Buggen uppstår om man stuvar om menyraden fel (även i Linux).

Permalänk
Medlem

denka har rätt... jag tog bort alla snabblänkarna som är under adressraden o det började hoppa som attan.

Permalänk
Hedersmedlem

Drar upp denna tråd då jag har samma problem.
Dock har jag ine gjort några modifikationer alls, det skakade redan när jag startade programmet första gången. Har installerat java, flash och allt som kan tänkas behövas, men det vill sig inte riktigt.
Har alltså inte stuvat runt bland snabblänkarna, bara ordnat mina favoriter, så de problemlösningar som ovan presenterats har inte hjälpt mig.

Visa signatur

🖥️ MAIN: 13600KF • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 FILSERVER: 13600K • GTX 1060 • 32GB DDR4 • 1TB NVMe • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 BÄRBART: MacBook Air M1
🎮 SOFFSLACK: Xbox Series X