Skärmsläckare = analog klocka?!

Permalänk
Medlem

Skärmsläckare = analog klocka?!

tjenare, som topic säger söker jag en enkel basic skärmsläckare iform av en klocka (helst analog men digital funkar med)....

iomed att datorn står på hela tiden så vore det kanon å ha en klocka på tft-skärmen. Jag är medveten om den varianten som förljer med xp där det är en digital som rör på sig... jag vill ha en som har större tecken & står still........

Nån som vet?

Permalänk
Hedersmedlem
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mental
http://www.google.com/search?hl=en&ie=UTF-8&oe=UTF-8&q=screen...

hittade ett par som funkade på ca 10 sek

du e mannen mental.... jag har rotat på google & bara hittat shareware-varianter... hittade en bra freewarevariant.....

tack!

Permalänk

Re: Skärmsläckare = analog klocka?!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av mikabob

Jag är medveten om den varianten som förljer med xp där det är en digital som rör på sig... jag vill ha en som har större tecken & står still........

Nån som vet?

Digital som följer med XP? E det bara till XP Home kanske? Har XP Pro å där hittar jag ingen sån.

Jag e oxå ute efter att kombinera skärmsl. med en klocka, och gillar den analoga som det tipsas om tidigare. Clean å snygg. (www.qwhale.com)

Jag undrar bara om nån vet ifall det räcker med en sekundvisare som rör på sig för att skärmsläckaren ska göra sitt jobb?

När jag ändå e inne på screensavers så passar jag på att fråga om nån vet ifall det finns att ladda hem en släckare som fanns i pluspaketet till Win98. Den jag tänker på är "glasbubblan" som rör sig över befintlig bild på skärmen.

Visa signatur

| AMD Athlon XP 2000+ | GA-7VA-C ATX KT333 | 2x256MB DDRAM | Geforce4 MX440 64MB | XP Pro SP2 |

Permalänk
Visa signatur

AMD64 4000+, Geforce 6800, 1024 Ram, HP 19" TFT 16ms, 660 Gb HDD

Permalänk
Medlem

Finns en läcker ATI-skärmsläckare med en gargoyle och en klocka (analog) i bakgrunden

Visa signatur

Lille Hard Gay får gärna PM:a mig i vilken tråd jag ljugit, puzz
www.scififorum.se | www.ageofconan.se

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av aac_ripper
Finns en läcker ATI-skärmsläckare med en gargoyle och en klocka (analog) i bakgrunden

Nja, kör ju Nvidia ju....

Visa signatur

| AMD Athlon XP 2000+ | GA-7VA-C ATX KT333 | 2x256MB DDRAM | Geforce4 MX440 64MB | XP Pro SP2 |