Permalänk
Medlem

Colin McRae 4 Demo

Hittade idag ett demo på Colin McRae 4. Tanka och skriv vad ni tycker.

http://ftp.sunet.se/pub/games/PC/gamershell/demo/cmr04_pc_sin...

Permalänk
Medlem

e det nytt eller hur va de? e 4:an de senaste?

Permalänk
Medlem

K-D][Aramis : Mjo det stämmer bra det !

Visa signatur

/Hensan [Client | [V-Kylt] AMD 2.4Ghz @ 2.6Ghz | Ep0x 9npaj | 1.5Gb ddr 3200| geforce 7600gt 256ddr |4st 250 gig sata2| Nec 3450 | Logitech Dual Optical | Microsoft Mulitmedia | ] [Server | Msi K7 Turbo Delta | 2.0 Ghz | 640 Sdr (133) | Geforce 4 Ti4200 128ddr |

Permalänk
Medlem

Det har nästan lika kass körkänsla som CMR3.

Trodde faktiskt Codemasters skulle få till en godkänt spel den här gången, men så fel jag hade.

Permalänk
Medlem

Det är inte "nytt".
Det är bättre än trean men det börjar kännas lite som segas arkadspel, man bara glider över banan..

Permalänk
Medlem

tycker 3:an och 4:an är roliga, fast det är brist på bilar och körsätt :/

Visa signatur

Men... vad är det bra för? - Kommentar från en ingenjör på IBM angående mikrochipet, 1968
Jag tror att det finns en världsmarknad för ungefär 5 datorer. - Thomas Watson Sr, IBMs styrelseordförande år 1947
"Bamse på ÖÄ i mitt hjärta"

Permalänk
Medlem

Exakt samma känsla som till Boxen. Lite snyggre till pc:n är det allt
Saknar arcade spelläget som fanns till tvåan Jäkligt roligt på lan.

Visa signatur

Galleriet: Dynamic Black Chassi: Lian-Li O11 Dynamic & custom loop CPU: AMD Ryzen 5600X RAM: GSkill Trident Z 32GB Moderkort: Gigabyte X570S Auros Master GPU: EVGA RTX 3080 XC3 SSD: Samsung 970 EVO 500GB PSU: Seasonic PX850

Permalänk
Medlem

Detta kommer väl i butikerna vilken dag som helst va?

Kul som attans är det iallafall

Permalänk
Medlem

Testade i 1280x960 med 6x AA (finns inte mer i spelet). Ser ruggigt snyggt ut, men jag är ju inte heller van vid bra grafik

Permalänk
Medlem

I morron
P.S demon har funnits i en månad om inte 2

Visa signatur

//JenS
|| Thermaltake Xaser II || Thermaltake Butterfly 480w Svart || 3200+ AMD Athlon 64 || Shuttle An50R || Powercolor 9800pro 128mb || Kingstone HyperX 2x256 433Mhz || Maxtron S-ATA 160gb ||

Permalänk
Avstängd

själv lirar jag på fullversionen, IT rocks beställt från U.S.A, kusiner som bor där.

Visa signatur

-=XP-M 2400+=- -=Abit AN7=- -=9700PRO=- -=TW/WB 2x256[BH5]=- -=Antec True Power 550W=- -=Audigy2=- -=Maze 4@CPU=- -=Samsung 959NF[BNC]=-
-=Clock=250x10.5 | 11-2-2-2 [Sync][CPU Interface enable]=-

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Korvskall
själv lirar jag på fullversionen, IT rocks beställt från U.S.A, kusiner som bor där.

Jo, fildelningsprogram har ju många namn

Permalänk
Avstängd

nej, ärligt detta är orginal. Har faktiskt hållt ett argumenterande tal mot piratkopiering och illegal fildelning. Tänk om ingen skulle köpa spel, filmer, musik. Då skulle det juh inte utvecklas några nya saker

Visa signatur

-=XP-M 2400+=- -=Abit AN7=- -=9700PRO=- -=TW/WB 2x256[BH5]=- -=Antec True Power 550W=- -=Audigy2=- -=Maze 4@CPU=- -=Samsung 959NF[BNC]=-
-=Clock=250x10.5 | 11-2-2-2 [Sync][CPU Interface enable]=-

Permalänk
Medlem

Bra mycke bättre än cm3 vad det gäller körkänsla om man ställer
ratten på det snabbaste läget.Fick hemm fullver den 4/4

Visa signatur

R-SON