Permalänk
Medlem

Söker CS 1.6 Clan

Vill gärna trya om någon har clan

Visa signatur

AMD Athlon64 Venice 3000+ LBBLE 0520CPAW | MSI K8N Neo4 PLatinium | A-data cl2.5 512mb | 250GB 7200.8 Seagate S-ata | Sapphire X800XL 256mb PCI-E | Antec SLK3700BQE 350W
[color="red"]www.ac-at.com breaking <3[/color]

Permalänk
Medlem

Kom in på Quakenet och snacka med mig, jag finns i kanalen #clantfc och heter TfC`Solo

Visa signatur

. Jag .
.. Hon ..
... Vi ...

Permalänk
Medlem

OKej

Visa signatur

AMD Athlon64 Venice 3000+ LBBLE 0520CPAW | MSI K8N Neo4 PLatinium | A-data cl2.5 512mb | 250GB 7200.8 Seagate S-ata | Sapphire X800XL 256mb PCI-E | Antec SLK3700BQE 350W
[color="red"]www.ac-at.com breaking <3[/color]

Permalänk
Medlem

sen så kan du ju alltid kolla på #try.se på qnet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Blubbb
sen så kan du ju alltid kolla på #try.se på qnet

Nej, den består bara av 13åriga csspelare som spammar

Visa signatur

I distrust governments because I’ve studied history. Ask Joe this question: who does most of the killing? Who does most of the theft? Even the body-count of the worst criminals and terrorists pales in comparison to the death toll the average government inflicts on its own people. And it is not criminals who tax away 5/12ths of my income. - Eric S Raymond
http://www.css3.se

Permalänk
Avstängd

Eller så slutar du spela cs helt och hållet.

Visa signatur

Wtfpr!!1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The_Frag
Eller så slutar du spela cs helt och hållet.

Eller håller du tyst och låter folk spela det dom vill

Visa signatur

REFUSED

Permalänk
Avstängd

Tja, dom får spela det om dom vill.

Får se vad dom säger när Steam börjar suga pengar ur dom med svinhöga månadskostnader!

Visa signatur

Wtfpr!!1

Permalänk
Medlem

Lär ju knappast bli några månadskostnader.

Visa signatur

"Half-Life 2 is like Duracell of games. It just keeps owning and owning and owning."
i7 920@3.2 vCore 1.024 | Asus P6T Deluxe v2 | 6GB Corsair Dominator Twin3X 1600MHz (6-6-6-18) | Noctua NH-U12P SE2 | Asus DC2 Top V2@1000/1344 vGpu 1.025 | WD Raptor 1500ADFD | Corsair HX 750 | Vista Home Premium 64-bit|

Permalänk
Avstängd

Ok, vi får se..

Visa signatur

Wtfpr!!1

Permalänk
Medlem

Klart det inte blir några måndadskostnader för då skulle alla lägga ner CS.

Därimot så kommer man nog få betala för CS2...

Visa signatur

”Det krävs talang för att lira hårdrock medan det räcker med en taskig barndom för att spela hiphop”

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av The_Frag
Tja, dom får spela det om dom vill.

Får se vad dom säger när Steam börjar suga pengar ur dom med svinhöga månadskostnader!

Du kan inte ge oss lite insider tips när nästa invasion av utomgjordingar kommer?

Visa signatur

Programmer is an organism that turns coffee into software.

Permalänk
Medlem
Citat:

Nej, den består bara av 13åriga csspelare som spammar

Håller med dig till fullo men det är typ där alla försöker få tag i klaner men vad består cs igentligen av en mogen sida och en sida som är helt borta och kan knappt hitta till skolan utan morsan eller har jag fel?

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ::]jazzil
Du kan inte ge oss lite insider tips när nästa invasion av utomgjordingar kommer?

För det första, varför skämta om nåt sånt? kan ha hänt, det vet inte du nåt om.

För det andra, varför skulle steam köpa upp cs för flera miljoner om dom inte hade planerat o ta betalt för det?, jo, nog kommer CS2 kosta pengar, mycket möjligt att första gör det också.

Visa signatur

Wtfpr!!1

Permalänk
Medlem

"varför skulle steam köpa upp cs"

öhm, är steam nått företag eller vad snackar ni om?

steam är ju bara en liten snutt programvara, inget företag om ni tror det

steam är utvecklat av Valve, som numera också "äger" CS, dvs är med och utvecklar det och bestämmer hur det ska vara..

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Medlem

Sedan så vet vi ju det att dom gör CS mer krävande för varje version trots att det inte är någon som hellst skillnad grafiskt...

Dom gör det för att dom har förmodligen en deal med hårdvaruindustrin, för att alla vet ju att dom flesta som spelar CS har samma dator som då HL kom ut, Valve vill ju givetvis att dom skall uppgradera....

Tacka vet jag människorna som ser lite längre än CS och spelar spel som är lite mer genomtänkta....

Visa signatur

"Linux är bara gratis om din tid är värdelös"

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av katanaa
"varför skulle steam köpa upp cs"

öhm, är steam nått företag eller vad snackar ni om?

steam är ju bara en liten snutt programvara, inget företag om ni tror det

steam är utvecklat av Valve, som numera också "äger" CS, dvs är med och utvecklar det och bestämmer hur det ska vara..

Ok, visste inte om att steam är en del av valve; hänger inte med i cs världen längre.

Om det du nu säger stämmer, Ber jag om ursäkt.

Visa signatur

Wtfpr!!1

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sargan
Tacka vet jag människorna som ser lite längre än CS och spelar spel som är lite mer genomtänkta....

CS är väl egentligen ett helsjysst spel(mod) (om man bortser från en del buggar och en EXTREMT dålig community)

Visa signatur

Core i7-8700K - Noctua NH-U14S - ASUS PRIME Z370-A - Corsair Vengeance 32GB DDR4 - RTX3070 - MASSA SSD - Define R4 - Corsair RM750X V2 - Asus Swift PG278QR
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Avstängd

"En del buggar" ?
Det krävs väldigt många matematiker för att räkna ut hur många det finns.

Visa signatur

Wtfpr!!1

Permalänk
Medlem

Jag tycker iaf att det är dåligt då dom slutar utveckla det och i princip stannar utvecklingen.... dom liksom mjölkar communityn...

Visa signatur

"Linux är bara gratis om din tid är värdelös"