Americas Army på Sweclockers.com

Permalänk
Medlem

www.americasarmy.com -börja med att kolla där

Visa signatur

Dual XP1900+ & Radeon 9700Pro - När hårdvaran och vattenkylning var spännande! Dubbla XP processorer upplåsta till MP med ledande silverfärg...

Permalänk
Medlem

Jodå, jag spelar i en Amerikansk Squad och en Svensk Squad. Båda ligger etta i respektive mainladders i TWL.

http://42.som-fan.com
http://www.teamx6.com

Mitt nick är Mr.Sneaky, du känner säkert till mig Rogue

Visa signatur

I Datavärlden finns det betydligt fler nollor än vad det finns ettor.

Permalänk
Medlem

army ops

jag spelar i en clan med några andra svenskar www.iaarmy.com

mvh [IA]HUGGARN

Visa signatur

AMD Ahtlon 64 3200+ @2680mhz
Asus K8N Nforce 3
Gainward 6800 GT GS

Permalänk
Medlem

Jag spelar i WOO vi spelar knappt AA nu för tiden eftersom jag inte gillar dom nya versonerna typ sen 2,0 kom ut så vart det inte så mycket mer sidan är fulast i världen men vafan det får man leva med.. Kommer ju fan inte ihåg adressen :/ Fråga någon ut SRG dom vet säkert eller vissa ur moose... Tyvärr så är jag bannad från SRGs forum men det är ju av en annan orsak

Edit: nu hittade jag den http://www.woosite.tk/

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Demo_D
Jodå, jag spelar i en Amerikansk Squad och en Svensk Squad. Båda ligger etta i respektive mainladders i TWL.

http://42.som-fan.com
http://www.teamx6.com

Mitt nick är Mr.Sneaky, du känner säkert till mig Rogue

Japp -men jag har inte haft nöjet att träffa på dig någon gång ännu

Visa signatur

Dual XP1900+ & Radeon 9700Pro - När hårdvaran och vattenkylning var spännande! Dubbla XP processorer upplåsta till MP med ledande silverfärg...

Permalänk
Medlem

Hugg, din lilla loser, jag har ju redan postat här.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk

Japp jag spelar. Körde lite när allra första versionen kom, men den va lite stel, började om igen för 2 veckor sen.

En fråga bara, är det bara jag eller verkar det som alla som spelar spelet aktivt online har klarat varända träningsuppdrag. Tycker det drar ner lite på "prestigen" bakom t.ex. sniper/special forces m.m

Visa signatur

Q(^_^Q)

Permalänk
Medlem

Jag är klar med mina uppdrag iaf. Har dock bara 20 honor poäng, men jag har lika mycket honor i skallen som en som har 80-90 honor i spelet.

Permalänk

japp jag spelar oxo AAO
Det är ett helt suveränt onlinespel & desutom HELT gratis

Tanka hem Fullversion & patchar på http://www.nvidia.com/object/army_download.html

[IA]Tresk
Honor:42 /International-army

kom gärna & spela på våran honor server...
69.25.17.157

Visa signatur

i spilt some stain remover on my sleeve. How do you get that out?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av <-Träsk->
japp jag spelar oxo AAO
Det är ett helt suveränt onlinespel & desutom HELT gratis

Tanka hem Fullversion & patchar på http://www.nvidia.com/object/army_download.html

[IA]Tresk
Honor:42 /International-army

kom gärna & spela på våran honor server...
69.25.17.157

Svensk server?

Permalänk

Nej tyvärr... dom enda officiella servrarna ligger i USA...
(förutom folks egna hemma servrar, men dom får man ingen honor på)

Men det är mycket svenskar som spelar på våran server
vi är 19 i clanen & 9 är svenskar av dom

Till alla er andra som spelar AAO så hoppas jag ni vet om
http://aaotracker.4players.de
Det är en sida som håller reda på era stats (Kills, Kia, Score, mm.)

Visa signatur

i spilt some stain remover on my sleeve. How do you get that out?

Permalänk
Medlem

Tur att det är nån som håller reda på allt, eller hur, Tresk?

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

Fler svenskar som spelar AAO hittar ni på www.team-mib.com (inte bara svenskar iofs)

[MIB]RFL

AA-Tracker: http://aaotracker.4players.de/usertracker.php?userid=20882

Visa signatur

AMD XP2800+ | 1024 Mb | 2x80 Gb | Asus FX6800| Samsung 17" TFT
HP nc6000 | 512 Mb | 40 Gb + 40 Gb
Compaq D300 P4 1,7Ghz | 384 Mb | 20 Gb | Asus Ti4400- HTPC Testrigg

Permalänk
Medlem

Jag spelar också AAO. Himla kul spel.

Permalänk
Medlem

Nu har det ju kommit Eu servrar med, så man kan ge jänkarna på nosen för alla gånger dom har skjutit en för att ens ping var fem gånger så hög som deras.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

Jag forsokte, men kom inte forbi traningen..gillar inte order i vanliga fall, och helt hjarnbefriade amerikanska skrikapor gor fanimej inte min dag ljusare. Ville baaara skjuta ihjal befalen. Det ar det ackligaste spel jag nagonsin sett; jag vill ha ihjal tangentbordet sa fort jag ser deras hemsida. De har val tagit bort den dar rullande 'Freedom...honour'-etc bannern de hade for att nagon sprangde halva deras utvecklingsstudio. Seriost, man maste vara koncentrerad som fan eller blind (eller en totalt fanatisk USA-ar-storst-bast-darmed-bara-varda-respekt-person) for att kunna lira det.
Allergisk reaktion avslutad. *Ryyyys*

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kolsvart Katt
Jag forsokte, men kom inte forbi traningen..gillar inte order i vanliga fall, och helt hjarnbefriade amerikanska skrikapor gor fanimej inte min dag ljusare. Ville baaara skjuta ihjal befalen. Det ar det ackligaste spel jag nagonsin sett; jag vill ha ihjal tangentbordet sa fort jag ser deras hemsida. De har val tagit bort den dar rullande 'Freedom...honour'-etc bannern de hade for att nagon sprangde halva deras utvecklingsstudio. Seriost, man maste vara koncentrerad som fan eller blind (eller en totalt fanatisk USA-ar-storst-bast-darmed-bara-varda-respekt-person) for att kunna lira det.
Allergisk reaktion avslutad. *Ryyyys*

Nog kan du se bortom propagandan och se att det faktiskt är den bästa militär-fps som finns? (om ser det ur ett simulatorperspektiv)

Visa signatur

AMD XP2800+ | 1024 Mb | 2x80 Gb | Asus FX6800| Samsung 17" TFT
HP nc6000 | 512 Mb | 40 Gb + 40 Gb
Compaq D300 P4 1,7Ghz | 384 Mb | 20 Gb | Asus Ti4400- HTPC Testrigg

Permalänk
Medlem

Kan väl tillägga att det finns 100 EU servrar nu och med bra ping

och jag tillhör en clan som heter "moose" ..AA är helt enkelt bäst om man är några som spelar tillsammans och kan skapa en taktik m.m ensam är det inte kul......enligt mig.

Visa signatur

Asus A8N-SLI | Athlon64 3800+ | Corsair TWINX2048-3200C2 2x1024Mb | Asus Extreme GeForce N7800GTX | 22" skärm CRT

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av RFL
Nog kan du se bortom propagandan och se att det faktiskt är den bästa militär-fps som finns? (om ser det ur ett simulatorperspektiv)

Eh, för det första så avskyr jag allt vad militär heter, så jag har inte jämfört så många olika militärsimulationer jag kunnat. För det andra kom jag nog inte tillräckligt långt för att jämföra

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk

alltså jag vill basra fråga en sak till er alla som har kommit förbi alla tråningsuppdrag, hur klarar man live jump? jag landar mitt i ringen men får ändå höra att jag suger.. börjar tröttna på det snart

EDIT jag ahr klarat hoppet nu

Visa signatur

Citera för att jag ska hitta tillbaka.

Permalänk
Medlem

okej om jag har fattat det rätt kommer det komma europeiska servrar? elh (japp)
varför? vilka europer kan dom rekryter till AArmen??......aja....varför ge ut nåt så bra grattis och inte vänta sig få något tillbaka?

men hurö svart-katt? varför lira AA om du hatar allt som har med militären att göra?

Permalänk
Medlem

Jag lirar det inte, jag bara klagar på det

Visa signatur

| 212965 00 ] == :^D * ==)

Permalänk
Medlem

Jag tycker det är ett kanonlir. Har lirat sen 1.6 . . . eller om det var 1.7.
Har väl aldrig stött på ett så bra samarbete som i det här liret. Det är därför jag fortsätter att lira det + att det är gratis och vääldigt snyggt dessutom. Realismen är på topp , så gott det nu går med ett fps lir.
Sen att en del har problem med eventuell usa propaganda säger väl mer om dom än om spelet.
Jag har aldrig mött någon som skrikit "i love usa" eller vad ni vill. Amerikanska armen gör spelet o släpper det helt gratis , vad är det för fel om dom då vill ha lite reklam också?

Visa signatur

Intel Core i5-6600 Skylake, ASUS B150M-A Socket-1151, MSI GeForce GTX 960 2GB TIGER 2X, HyperX Fury DDR4 2133MHz 8GB kit, In Win 503 Midi Tower, Corsair CX 500W PSU, Samsung 850 EVO 500GB SSD , G402, Win10 64-bitHome, Creative T5900 5.1 , Logitech G15 , Sony DVD/RW , bredband , Netgear N300

Permalänk
Medlem

hur länge till är det tänkt att US army ska sponsra utvecklingen av spelet?? det vore ju grymt skönt om man hade fordon med tanke på hur najs resten av spelet är.. gillar verkligen realistiska spel få punka så man måste byta däck eller nåt hehe

Permalänk
Medlem

Dom sponsrar väl det så länge som dom tycker det behövs , vilket lär bli länge
Fordon är inte planerat ännu , o det lär nog inte dyka upp i en snar framtid heller.
Däremot så ska det finnas fordon man kan sitta i o skjuta ifrån . . . alltid något

Visa signatur

Intel Core i5-6600 Skylake, ASUS B150M-A Socket-1151, MSI GeForce GTX 960 2GB TIGER 2X, HyperX Fury DDR4 2133MHz 8GB kit, In Win 503 Midi Tower, Corsair CX 500W PSU, Samsung 850 EVO 500GB SSD , G402, Win10 64-bitHome, Creative T5900 5.1 , Logitech G15 , Sony DVD/RW , bredband , Netgear N300

Permalänk

Har de fixat buggen som gjorde att man inte kunde connecta och skicka upp sina träningsresultat?

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if

Permalänk
Medlem

Jodå den buggen är borta, kan även säga att snart, när vet jag inte men det känns som att snart så kommer det en uppdatering igen och citerar från www.clansvk.net sida

Denna situationsrapport handlade som utlovat om turneringar och spelets stöd för detta. Turneringsläget nås via en meny, eller via konsollen, och inkluderar en justerbar uppvärmningsperiod innan matchen börjar och en nedräkning till dess start. Administratörer får utökade funktioner; såsom möjligheten att ta bort eller utpeka en spelare som gruppledare, justera tid innan turneringen startar, starta uppvärmingsperioden, möjligheten att tysta ner en spelare eller ett lag. Dessutom så får gruppledaren en mer aktiv roll och kan välja spelare till sin grupp, indela spelare i olika eldgrupper och välja vilken spelare som ska ha en viss klass och kan tysta ner en spelare eller gruppen. Det utlovas mer funktioner i framtida versioner och de uppmanar er alla att fortsätta att komma med värdefulla förslag. Nästa SitRep kommer fredagen den 16:e april.

Visa signatur

Asus A8N-SLI | Athlon64 3800+ | Corsair TWINX2048-3200C2 2x1024Mb | Asus Extreme GeForce N7800GTX | 22" skärm CRT

Permalänk
Medlem

Spelat sen spelet släpptes och jag tycker att det bra blir bättre och bättre för varje uppdatering.

Helt klart ett spel att testa för dom inte har gjort det.

Permalänk

Jag får ta och installera det igen så jag kan skicka upp mina resultat och få spela på riktigt nån gång.

Visa signatur

Belysningstekniker låter väl lagom flummigt?
signature your as this use backwards this read to enough dumb were you if