Permalänk
Hedersmedlem

Bra/Fina proffsbilder

Jag är ute efter någon sida där man kan hitta fina bilder som man på fina webbsidor (doh!).

Ett exempel är http://www.nuovoadvertising.se/ deras bakgrundsbilder är sådana som jag är ute efter. Finns det någon webbsida med sådana bilder eller är det bara att börja googla?

Visa signatur

Don't drink and drive, you might spill your drink.

Permalänk
Medlem

Menar du bakgrunden på förstasidan? bilden med "gör dig hörd" och en gubbe som står och gapar i en megafon på en pall? Isåfall är det väl bara att googla efter någon häftig bild, ändra färger, leka lite, merga bilder osv i valfritt bildredigeringsprogram, t.ex. photoshop. Om det inte är det du menar så ser jag inga bakgrunder.. Möjligtvis att det sitter två personer i en soffa under 'portfolio' osv, men de bilderna lär de ha tagit själva.

Visa signatur

Äntligen har jag fått svar på om vandrande pinnar kan gäspa. Det kan de inte. Ett av världens stora mysterier är löst.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av filigran
Menar du bakgrunden på förstasidan? bilden med "gör dig hörd" och en gubbe som står och gapar i en megafon på en pall? Isåfall är det väl bara att googla efter någon häftig bild, ändra färger, leka lite, merga bilder osv i valfritt bildredigeringsprogram, t.ex. photoshop. Om det inte är det du menar så ser jag inga bakgrunder.. Möjligtvis att det sitter två personer i en soffa under 'portfolio' osv, men de bilderna lär de ha tagit själva.

Jo, det är gubben som jag menar.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av TheMole
http://www.freefoto.com

Tack!

Mer sådana sidor plz!

Visa signatur

Permalänk

www.sxc.hu

Användningsvillkoren som gäller dessa bilder varierar, allt beror på fotografen. Information finns för varje specifik bild (många tillåter kommersiell användning).

Som medlem får man tillgång till bilderna i deras orginalstorlekar, och lita på mig, det är guld värt.

Permalänk
Medlem

Vad skall DU använda bilderna till?

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av bananguru
www.sxc.hu

Användningsvillkoren som gäller dessa bilder varierar, allt beror på fotografen. Information finns för varje specifik bild (många tillåter kommersiell användning).

Som medlem får man tillgång till bilderna i deras orginalstorlekar, och lita på mig, det är guld värt.

Tack!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av JavaBlue
Vad skall DU använda bilderna till?

Jag och en polare ska ha bilderna i en årsredovisning till vårat UF-företag.

Visa signatur