Synology backar om kritiserad policy

Permalänk
Musikälskare

För sent

Visa signatur

❀ Monitor: ASUS Swift 27" @ 1440p/165Hz ❀ CPU: Ryzen 7700X ❀ Cooling: Corsair H170i ELITE 420mm ❀ GPU: MSI 3080 Ti SUPRIM X ❀ Memory: Corsair 32GB 6000Mhz DDR5 Dominator ❀ Motherboard: ASUS Crosshair X670E Hero ❀ M.2: Samsung 980 Pro ❀ PSU: Corsair HX1200 ❀ Chassi: Corsair 7000X

💾 Min retrodator
📷 Mina fotografier
🎧 Vad lyssnar du på just nu?

Permalänk

Företagsvärlden. VD, CEO, styrelsemedlemmar och allt vad det heter kan fatta beslut som både anställda och kunder klagar på. Dessa personer högst upp säger att de ej behöver lyssna på dem.
Sedan kommer det rapporter som ekonomiavdelningen att det kommer komma in mindre pengar på grund av deras beslut. Där min åsikt till de högst upp, testa och strunta i att lyssna på de på ekonomi som säger att det kommer in mindre pengar.

Nå bra Synology ändrade sig, jag ser dessa främst som budgetlösningar (även om de ha dyrare Nasar). Folk vill då hålla nere priserna.
Hade någon frågat mig mig år 2000 om jag tror att alla skulle haft en Nas eller liknande hemma år 2025 så hade jag sagt självklart. Idag vet jag knappt någon som har en NAS privat.