Permalänk
Medlem

MSN som java program

Jag har letat efter ett java program för att kunna chatta på msn med min mobil.
Har sett ett som heter cMessenger eller ngt liknande men inte hittat var man kan ladda ner till via wapen....

Vet någon utav er, vilket program som helst för att kolla min msn på mobilen är av intresse.

Visa signatur

// Nipp0

Permalänk
Permalänk
Medlem

Tack nu har jag lyckats ladda ner det men när jag skall logga in trycker jag på connect men sedan så händer det inget står bara conecting......

vad kan vara fel ?

Visa signatur

// Nipp0

Permalänk
Medlem

Finns ett program som heter Colibry också, kolla in "Tre FAQ".

Permalänk
Medlem

Fungerar det på en "Sagem My-v65" ?

Visa signatur

// Nipp0

Permalänk
Medlem

Det är mycket möjligt, funkar på de flesta telefonerna då det är skrivet i Java..

Permalänk
Medlem

Hur mycket plats tar de 3 programen (om jag fattat rätt) som behövs för att chatta på msn via mobilen... ?

Visa signatur

// Nipp0

Permalänk
Avstängd

Nipp0, cmessenger är riktigt konstigt! funkar inte alls på min T610 med vodafone abb.. bara stannar vid connecting alltid..

Visa signatur

Information wants to be free.
Internet: 1Gbit/1Gbit LAN/WiFi: Cisco/Meraki
Laptop: Dell XPS 9550 4K touch HTPC: Raspberry Pi 3 LibreELEC
Desktop: WIP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nipp0
Hur mycket plats tar de 3 programen (om jag fattat rätt) som behövs för att chatta på msn via mobilen... ?

De tre programmen?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nipp0
Tack nu har jag lyckats ladda ner det men när jag skall logga in trycker jag på connect men sedan så händer det inget står bara conecting......

vad kan vara fel ?

Citat:

Ursprungligen inskrivet av WetWilly
Nipp0, cmessenger är riktigt konstigt! funkar inte alls på min T610 med vodafone abb.. bara stannar vid connecting alltid..

Ni måste regga er först, vilket görs på deras webbsida. Du kommer att få ett användarnamn och lösenord som du använder i mobilen.

Det går med andra ord inte att logga in med din email-adress.

Permalänk
Medlem

kostar detta någe? alltså jag menar att man typ är uppkopplad eller något?

Visa signatur

AMD Athlon 64 Newcastle 2800+ @ 2007 mhz * Adata pc 3200 2*256 ddr (512 mb) * 3 Stycken hårddiskar à 170 gb 7200 rpm * Radeon 9600 PRO @ 300/500 mhz * Samsung 52x CD/RW

Permalänk
Medlem

Skall man regga sig innan man använder cMessenger ?

Visa signatur

// Nipp0

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nipp0
Skall man regga sig innan man använder cMessenger ?

japp. Klicka på new user.
http://cmessenger.cleverlance.com/cmweb/Web?lang=en

Permalänk
Medlem

det fungerar fortfarande inte.. står bara connectning trots att jag har reggat mig..

Visa signatur

// Nipp0