WARHAMMER 40K: Dawn Of War släppt!

Permalänk
Medlem

WARHAMMER 40K: Dawn Of War släppt!

Konstigt att ingen har startat en tråd.....

Detta spelet rockar!!!

Visa signatur

P4 3.4 Ghz - 915P - 1024Mb RAM 400Mhz - 2x250Gb HDD 7200rpm - LeadTek GeForce 6800GT 256Mb PCI Express - SB Audigy 2 Platinum - Creative Megaworks 7700D - Dual layer DVD-R/RW bla bla bla....

Permalänk
Medlem

Varifrån har du köpt spelet ?

Permalänk
Avstängd

det har släppts på nätet men inte officiellt i butikerna och för övrigt är detta spelet väldigt bra

Permalänk
Medlem

bara jag som tycker att det är tråkigt, spelade det för ett tag sen o de va inte alls kul

Permalänk
Medlem

Skulle vara kul att veta vart du köpte det, eftersom det inte är släppt i affärerna & det samtidigt inte är lagligt här på swec att prata om piratkopierade spel

Visa signatur

Godde!

Permalänk
Medlem

Re: WARHAMMER 40K: Dawn Of War släppt!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kacklon
Konstigt att ingen har startat en tråd.....

Detta spelet rockar!!!

Prrttt ! öuh ! hur har du hästat tag i det då ? öuh

Permalänk
Medlem

Har beställt det så det är väll på väg snart antar jag, gillade demot, eller va det en beta?

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem

Ska nog köpa det jag med, betan var bra iaf

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av No/One
Skulle vara kul att veta vart du köpte det, eftersom det inte är släppt i affärerna & det samtidigt inte är lagligt här på swec att prata om piratkopierade spel

kanske lirat betan som vi andra
tyckte spelet var hur kul som helst i multiplayer betan men singleplayern i demot kändes inte lika roligt
men multiplayern spenderade man många timmar på under beta perioden iaf

Visa signatur

breathe, smile and be happy

Permalänk
Medlem

cirkus 12000 personer som drar ner den (torrent)...

Visa signatur

"Signatur raderad, max tre rader i size 1. Se reglerna". - Vicotnik (The evül one!)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ilcoo
cirkus 12000 personer som drar ner den (torrent)...

Är det inte härligt säg

Visa signatur

Signatur

Permalänk
Medlem

Det finns en anledning varför man delar med sig faktiskt. Själv betalar jag hellre för ett eget ex.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av cope
kanske lirat betan som vi andra
tyckte spelet var hur kul som helst i multiplayer betan men singleplayern i demot kändes inte lika roligt
men multiplayern spenderade man många timmar på under beta perioden iaf

Ajo, men jag tänkte mest på ahns topic där han skrev att det var släppt, betan kom ju för ett tag sedan

Visa signatur

Godde!

Permalänk
Medlem

ska köpa det imorrn;)

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ilcoo
cirkus 12000 personer som drar ner den (torrent)...

Säg 12000 som "köper den online"

Visa signatur

ATI TALIBAN.
Är inte någon expert, men jag har inte akne heller.
NEVER UNDERESTIMATE THE POWER OF STUPID PEOPLE IN LARGE GROUPS.. "Betala i förskott på blocket?" tråden.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Demot var helt okej i min mening, så jag kommer kanske köpa det... Kommer dom släppa ett demo med multiplayer, eller går det i demot som man kan haxxa fram orkerna i? Hade gärna kännt på det i multi för singleplayern var ganska segt :/

Visa signatur

All Eran Belysning Är Tillhör till mig! || Mustela är inte finskt! Det är latin! || Om jag fick 1 krona varje gång någon särskrev på detta forum...

Permalänk
Medlem

anledningen till att jag tycker att det är tråkigt är framförallt att multiplayer-delen är skittrist.
Känns lite som AoE, man ska bara mura in sig och försvara sig mot enheter som skjuter långt

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ozzit
anledningen till att jag tycker att det är tråkigt är framförallt att multiplayer-delen är skittrist.
Känns lite som AoE, man ska bara mura in sig och försvara sig mot enheter som skjuter långt

va? finns det byggnader att bygga? själv statsade jag bara på armeér som gick på jakt efter strat points så jag kunde utöka sin armeé yttligare

tycker multiplayern är härlig, man får snabbt upp armeér och det är så härligt att se dom slåss på slagfältet (särskilt i närstrid)

någon som vet om det går att "sega ner" spelet så de går i slow-motion? såg att dom gjorde det i en in-game video men själv har jag inte lyckats hitta den

Visa signatur

breathe, smile and be happy

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ozzit
anledningen till att jag tycker att det är tråkigt är framförallt att multiplayer-delen är skittrist.
Känns lite som AoE, man ska bara mura in sig och försvara sig mot enheter som skjuter långt

Spelar man på det viset så kommer man förmodligen att förlora eftersom att motståndaren kommer få mer poäng att köpa trupper med.

Ett klart köp från min sida.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ozzit
anledningen till att jag tycker att det är tråkigt är framförallt att multiplayer-delen är skittrist.
Känns lite som AoE, man ska bara mura in sig och försvara sig mot enheter som skjuter långt

Mura in sig i AoE ?!? i det spelet tjänar man ju mest på att rush !

Visa signatur

Godde!

Permalänk
Medlem

Tycker det är grymt roligt från vad jag spelat i demot/betan.
Tycker det är konstigt att många tycker lite si o så om spelet,funderar på att kanske inte köpa det isåfall..Vill ju inte att det ska floppa..

Bästa rts sen starcraft enligt mig.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Ozzit
anledningen till att jag tycker att det är tråkigt är framförallt att multiplayer-delen är skittrist.
Känns lite som AoE, man ska bara mura in sig och försvara sig mot enheter som skjuter långt

det är just det man inte ska göra. för att få resurser måste man fånga "stratigic points" (sp?). kanske ska lära dej spelet i fråga innan du klankar ner på det?

Permalänk
Hedersmedlem

09.24.2004.SweClockers.com.Tråd.Låst.PROPER.READNFO-DONANFEAR

Snacka gärna om spelet men inte om warezreleasen, dvs tråden var dömd innan Kacklon ens hann trycka på knappen.

Visa signatur

Nämen hej!