hl2 uppskjutet tills den 17de

Permalänk
Inaktiv
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jlw
HA HA HA
Tänk om ni skulle tappa bort eran konto, eller få det bannat eller det skulle skita sig.. tackar vet jag original cd skivor wohooo med key..

ja då kan man skicka email till steam och om man får en bannat så kan man spela men inte spela online . och efter som HL2 kommer att vara SP så spelar det inte så stor roll. sen om du har orginal skiverna så måste du endå instalera det på steam och då blir det bundet till det kontot. så då e du i samma sitts endå

Permalänk
Testpilot

Köper du det i affären så binds ju spelet till ditt konto med, förstår inte vad ni menar att skillnaden är.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Avstängd

Vad menas med detta? måsta man regga spelet genom internet för att kunna använda det? Hoppas inte för då kan jag inte regga mitt då jag inte har internet själv. Om det är så, så skiter jag i att köpa spelet

Visa signatur

AMD Phenom II 955BE x4 @3.61GHz|SamSung 2 x 500GB 7200 RPM|Asus M4A79T Deluxe|4GB OCZ Black Edition 12800@1600MHz|Sapphire HD5870 1GB RAM|OS varierar, men mest Win XP x64

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jlw
HA HA HA
Tänk om ni skulle tappa bort eran konto, eller få det bannat eller det skulle skita sig.. tackar vet jag original cd skivor wohooo med key..

Hur "tappar" man bort ett konto?

HA HA HA
Tänk om du skulle tappa bort din skiva/dina skivor wohooo med steam..

Editerat: Det är ett jävla under att folk fortfarande inte förstår hur det går tillväga... hur svårt är det?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Knoxs
juste eftersom de finns ute nu så måste de hamna på nätet väldigt snart =/

Troligtvis inte, eftersom man behöver jämtföra MD5-checksummen mellan
hel HL2 och det som köpts, för att kunna dekryptera filerna.
(Vad jag har hört)

Visa signatur

Quidquid latine dictum sit, altum videtur.

Permalänk
Testpilot
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Hunter(Swe)
Vad menas med detta? måsta man regga spelet genom internet för att kunna använda det? Hoppas inte för då kan jag inte regga mitt då jag inte har internet själv. Om det är så, så skiter jag i att köpa spelet

Jo, så är det. Inget internet = inget spelande

Citat:

Ursprungligen inskrivet av Enk
Troligtvis inte, eftersom man behöver jämtföra MD5-checksummen mellan
hel HL2 och det som köpts, för att kunna dekryptera filerna.
(Vad jag har hört)

Nu är det väl precis sånna skydd som cracks brukar lösa, fast ioförsig så kanske dom måste vänta till det släpts på riktigt innan dom kan cracka det.

Visa signatur

Kolla gärna in min RGB-LED-ljusstake i galleriet
[Gigabyte GA-Z97MX-Gaming 5][Intel Core i5 4690K][Corsair XMS3 16GB][Asus GeForce RTX 2060 Super Dual Evo OC]

Permalänk
Medlem

Skall jag vara ärlig spelar det ingen roll när enskilda butiker börjar sälja HL2. Det officiella datumet är kl 09.00 (svensk tid) 16/11 2004 och då släpps det på Steam.

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk

är det inte vissa butiker här i sverige som redan säljer hl2?hörde det från en jobbar kompis när vi stog och pratade spel.

Visa signatur

keep your friends close but your enemies even closer

Permalänk
Medlem

Lär ju vara en del som är asförbannade ändå.