America's Army: Grundläggande genomgång

Permalänk
Medlem

Laddade ner AA för ett par dagar sen och har spelat hur mycket som helst! Utan denna tråd hade jag nog aldrig spelat spelet, även om jag hört talas om det tidigare. Tackar

Visa signatur

This is a UNIX virus. Please remove all your files and copy this message to friends.
(Citera mig om du förväntar dig svar)

Permalänk
Medlem

Kul att se fler som joinar detta utmärkta spel

Visa signatur

Intel Core i5-6600 Skylake, ASUS B150M-A Socket-1151, MSI GeForce GTX 960 2GB TIGER 2X, HyperX Fury DDR4 2133MHz 8GB kit, In Win 503 Midi Tower, Corsair CX 500W PSU, Samsung 850 EVO 500GB SSD , G402, Win10 64-bitHome, Creative T5900 5.1 , Logitech G15 , Sony DVD/RW , bredband , Netgear N300

Permalänk
Medlem

Fattar bara inte varför dom ändrade spawn på csar mappen. Banan har ju blivit helt sjuk, attackerande styrka tvingas campa o def får sånt försprång så dom blir attackerande istället... helskum ändring på en kanonbra map

Visa signatur

Newcastle 3500+ 939 , Epox 9NDA3+, 2*512 mb corsair value, Seagate 200gb, Sapphire X800XL, Asetek waterchill

Permalänk
Medlem

Spawn-punkten på CSAR har inte ändrats avsiktligt, det är resultatet av en bugg och kommer att åtgärdas i nästa patch. Det är mycket riktigt otroligt svårt för assault numera, men det går om man anstränger sig...

Visa signatur

Dual XP1900+ & Radeon 9700Pro - När hårdvaran och vattenkylning var spännande! Dubbla XP processorer upplåsta till MP med ledande silverfärg...

Permalänk
Medlem

Bugg? Det har jag inte hört nåt om. Var har du hört det. För det låter ju trevligt om dom tänkt fixa det. Nu är det ju assvårt på Assault, tidigare bara dyngsvårt.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

Det står i det officiella forumet om jag inte missminner mig, eller om det var på aaotrackern från en IRC-logg... minnet är inte vad det borde vara... för mycket information.

Visa signatur

Dual XP1900+ & Radeon 9700Pro - När hårdvaran och vattenkylning var spännande! Dubbla XP processorer upplåsta till MP med ledande silverfärg...

Permalänk
Medlem

Hur mycket i honor måste man ha för att få jänkervapen på SFuppdrag?

Permalänk
Medlem

15

Visa signatur

Intel Core i5-6600 Skylake, ASUS B150M-A Socket-1151, MSI GeForce GTX 960 2GB TIGER 2X, HyperX Fury DDR4 2133MHz 8GB kit, In Win 503 Midi Tower, Corsair CX 500W PSU, Samsung 850 EVO 500GB SSD , G402, Win10 64-bitHome, Creative T5900 5.1 , Logitech G15 , Sony DVD/RW , bredband , Netgear N300

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Chrester
15

men folk springer ju runt som turkar fast de har över 15?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av affa
men folk springer ju runt som turkar fast de har över 15?

Om alla SF-vapen är upptagna får de ta vanliga vapen.

Visa signatur

This is a UNIX virus. Please remove all your files and copy this message to friends.
(Citera mig om du förväntar dig svar)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av zeth
Om alla SF-vapen är upptagna får de ta vanliga vapen.

ah!

har jobbat mig upp till 14 i honor nu. Vad är det som bestämmer om jag ska få en till?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av affa
ah!

har jobbat mig upp till 14 i honor nu. Vad är det som bestämmer om jag ska få en till?

Det krävs en viss score för varje nivå. Logga in på http://login.americasarmy.com/ så ser du hur mycket du har kvar till nästa nivå.

Visa signatur

This is a UNIX virus. Please remove all your files and copy this message to friends.
(Citera mig om du förväntar dig svar)