Vampire: The Masquerade Bloodlines (Preview)

Permalänk
Medlem

Du ska dra i den första spaken du kommer åt, då kan du smyga in genom mitten till nästa spak så att säga. Sen stänger du av den så blir det lite mindre elektricitet, och nästa osv.

Permalänk
Medlem

Någon som vet vad det är för fel när jag startar mitt nyinköpta vampires.
Står frequency out of range på min skärm och spelet startar men bilden blir svart.
När jag sedan kör ut bilden på min tv fungerar de där men inte på skärmen.. Har också testat byta skärm fungerar inte där heller? Fel på mitt grafikort? Geforce 6800Le

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sledger
Någon som vet vad det är för fel när jag startar mitt nyinköpta vampires.
Står frequency out of range på min skärm och spelet startar men bilden blir svart.
När jag sedan kör ut bilden på min tv fungerar de där men inte på skärmen.. Har också testat byta skärm fungerar inte där heller? Fel på mitt grafikort? Geforce 6800Le

tror det står om det här problemet med. Men annars starta i flsäkert läge å sen ställ in upplösningen. Hoppas det fungerar.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Pinhead
Spoiler... kanske

Har tagit mig från King's Road ner till kloakerna, till Nosferatus och sen tillbaka till staden. Men när jag snackar med Isaac frågar han om jag ska sticka till Kings Road snart, även fast jag har varit där och spöat snuskgubben... I min questlog står det ju att jag har vart där och dödat honom. Var det något jag missade på Kings Road eller är detta ännu en bugg?

Om du har snackat med Nosferatu-överhuvudet så ska du kunna ta taxin till Chinatown.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec

Om du har snackat med Nosferatu-överhuvudet så ska du kunna ta taxin till Chinatown.

Jo det kan jag, gjorde några quests där för 5 minuter sen, men King's Way questen (skrev King's road förut) som man får av Isaac ville jag ju ha belöning för, men när jag snackar med honom frågar han mig om jag har vart där och jag kan bara svara nej... Vill ju ha exp av honom

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Sledger
Någon som vet vad det är för fel när jag startar mitt nyinköpta vampires.
Står frequency out of range på min skärm och spelet startar men bilden blir svart.
När jag sedan kör ut bilden på min tv fungerar de där men inte på skärmen.. Har också testat byta skärm fungerar inte där heller? Fel på mitt grafikort? Geforce 6800Le

För mig funkade det inte med felsäkert läge heller, men om du går in på egenskaper för ditt grafikkort och ändrar display timingen så borde det funka, gjorde det för mig i alla fall.

Permalänk
Medlem

Hm, nån som har några tips om hur man ska be sig åt för att klara horderna av Tongs som stormar lagret i Chinatown? Dom är ganska många, det var knappt så att jag klarade den första vågen, men sen kommer det ju ännu fler.

Visa signatur

Intel Core i5 750 @ 2.66GHz | Corsair Dominator 8GB @ 1600MHz | ATI Radeon HD 5870 1GB

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av virror
För mig funkade det inte med felsäkert läge heller, men om du går in på egenskaper för ditt grafikkort och ändrar display timingen så borde det funka, gjorde det för mig i alla fall.

Display timingen? Vad menas med de?

Permalänk
Medlem

Gå in på egenskaper för bildskärm, sedan inställningar, knappen avancerat, sedan gforce tabben, sedan change resolutions, knappen advanced timing, sedan väljer du coordinated video timing - reduced blanking.

Funkade iaf för mig.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rawis
Hm, nån som har några tips om hur man ska be sig åt för att klara horderna av Tongs som stormar lagret i Chinatown? Dom är ganska många, det var knappt så att jag klarade den första vågen, men sen kommer det ju ännu fler.

Jag körde Brujah så jag använde Potence och Presence, det gick ganska lätt, nu vet jag iofs inte vilken klan du är men några trevliga disipliner måste du ha iaf.

Visa signatur

ASUS B450-f gaming||AMD Ryzen 3600||16Gb ram@3GHz||RTX 3080 10Gb||Dell S2721DGF||Logitech G305

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rawis
Hm, nån som har några tips om hur man ska be sig åt för att klara horderna av Tongs som stormar lagret i Chinatown? Dom är ganska många, det var knappt så att jag klarade den första vågen, men sen kommer det ju ännu fler.

Jag hade en pistol (1 i range) och sköt ner dem.. Typ titta fram lite, pang, tillbaka.. om och om igen till alla låg ner eller om du har endel i sstealth så kan du försöka smyga dig på dem det e min taktik nuförtiden smyga igenom hela spelet

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Rawis
Hm, nån som har några tips om hur man ska be sig åt för att klara horderna av Tongs som stormar lagret i Chinatown? Dom är ganska många, det var knappt så att jag klarade den första vågen, men sen kommer det ju ännu fler.

jag är toreador, jag smög och dödade ingen. det är bara att dra så blir det quest log update.

Permalänk
Medlem

Ja har fastnat på nån båt i santa monica eller vad det heter....!

Hur ska ja göra på båten... princen sa att ja skulle hämta nån artifact..
(ja har dödat alla på båten )

Visa signatur

P4 3.0, Ati Radeon 9800pro, 1024 DDR Ram 400mhz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Falefara
Ja har fastnat på nån båt i santa monica eller vad det heter....!

Hur ska ja göra på båten... princen sa att ja skulle hämta nån artifact..
(ja har dödat alla på båten )

Han säge att du skall döda så lite som möjligt.. du får ett lösenord till daton av den första gubben du möter på båten. Så du skall in i datorn.

Permalänk
Medlem

oj Säger han lösenordet eller ?

Visa signatur

P4 3.0, Ati Radeon 9800pro, 1024 DDR Ram 400mhz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Falefara
oj Säger han lösenordet eller ?

Ja, tror det var "lighthouse".

Permalänk
Avstängd

Jag har två problem:

1. jag har fått i uppdrag att döda plaguebearers i Downtown. Jag har dödat första men andra som ska finnas i kloakerna finns inte där. Uppdraget började ju med att man suger blod av en luffare (så började det iaf för mej) och belv sjuk. Sen fick jag i uppdrag att ta reda på vad som händer. Jag börjar snoka runt och får reda på att nån brud som heter Jezebel Locke haar msittat folk. Jag dödar henne och får sen reda på att jag ska snacka med luffarna för att få reda på var den andra plaguebearern är. Jag snackar med en luffare som guidar mej till en annan luffare och den luffaren visar var någonstans Plaguebearern kom upp och sen dör han. Jag bestämmer mig för att ta hand om saken senare. Nu bestämmer jag mig för att hitta till trmere agenten så jag gör det. Nu får jag i uppdrag att Hjälpa Camarilla med detta också (jag Har redan fått uppdraget av Damsel på the last round). jag går nu till Damsel och säger att jad döadat den andra plaguebearern. Vad bra säger hon och ger mej rådet att prata med luffare IGEN för att ta reda på vart den andra finns. Men nu är ju snubben döda som jag pratade med förut!? Jag har letat igenom kloakerna men det uppdraget är inte triggat så monstret är inte där!? Vad ska jag göra?? Kan man fuska sig förbi vissa quests eller måste jag kanske börja om från börja?? jag har så pass långt så det känns jobbigt att behöva göra det.

2. Jag har dödat den där demon snubben på kingsroad och kommit ganska långt ner i kloakerna. Nu har jag kommit till ettt ställe där det finns en ställning som går runt ett något i marken som ser ut att kunna öppna sig Det är ett x på. Det finns en liten plattform med kontroller men dom kan man inte göra något med! Vad ska jag göra??

Om någon kunde hjälpa mig med något av det här skulle jag bli ytterst tacksam!!

Visa signatur

jag kommer seriöst att köpa det där spelet, med riktiga pengar, var ett tag sen nu. - Freknemuff

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 0koll

2. Jag har dödat den där demon snubben på kingsroad och kommit ganska långt ner i kloakerna. Nu har jag kommit till ettt ställe där det finns en ställning som går runt ett något i marken som ser ut att kunna öppna sig Det är ett x på. Det finns en liten plattform med kontroller men dom kan man inte göra något med! Vad ska jag göra??

Om någon kunde hjälpa mig med något av det här skulle jag bli ytterst tacksam!!

*Spoiler*
Du skall hitta en nosferatu (tror jag det va ) som springer omrking i tunnlarna och han har en nyckel som du skall använda till datorn.
*/Spoiler*

på ditt första problem.. står det i din questlog att du skall snakka med Uteliggaren med?

och ja det finns commandon för att klara uppdragen. men vet inte vad dem är.. vet bara ett kommando för att klara en viss quest då större delen av alla som spelat bloodlines behöver använda det tyvärr..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av DWAM
Ja, tror det var "lighthouse".

Tack!

Visa signatur

P4 3.0, Ati Radeon 9800pro, 1024 DDR Ram 400mhz

Permalänk
Medlem

*****spoiler*****

hur fan duckar man för ming xiao's attacker? hon svingar ju sina armar runt hela rummet det går ju inte att undvika attackerna 9/10 gånger!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av benji_a
*****spoiler*****

hur fan duckar man för ming xiao's attacker? hon svingar ju sina armar runt hela rummet det går ju inte att undvika attackerna 9/10 gånger!

*Mera Spoiler*

Jag fick tipset att ducka innan man år in i rummet.. sen smyger du längst väggen å längst bakom henne sen e det bara stå duckad å skjuta på henne tills hon dör. Lite fuskigt men men.

*/spoiler*

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TheKlown
*Spoiler*
Du skall hitta en nosferatu (tror jag det va ) som springer omrking i tunnlarna och han har en nyckel som du skall använda till datorn.
*/Spoiler*

på ditt första problem.. står det i din questlog att du skall snakka med Uteliggaren med?

och ja det finns commandon för att klara uppdragen. men vet inte vad dem är.. vet bara ett kommando för att klara en viss quest då större delen av alla som spelat bloodlines behöver använda det tyvärr..

Ja det står att hon har tidigare föreslagit att jag ska snacka med luffare. Att jag kanske ska börja där! Tycker du jag ska maila supporten? Och en sak till! När man ska stänga ner konsolen som man har när man fuskar så låser sig spelet! Måste man skriva typ continue eller nåt?

När man kommit till Chinatown och ska activera schreckhub där vad för lösen är det till net security??

Visa signatur

jag kommer seriöst att köpa det där spelet, med riktiga pengar, var ett tag sen nu. - Freknemuff

Permalänk
Medlem

du får trycka först esc sen gå in i consolen sen så får du skriva in det du skall sen stänga ner consollen å sen gå in i spelet igen

Permalänk

Är det någon som hittat några bra fps tweaks? Det händer allt för ofta att det blir 1 fps strider trots burken i sign.

Visa signatur

ASUS B450-f gaming||AMD Ryzen 3600||16Gb ram@3GHz||RTX 3080 10Gb||Dell S2721DGF||Logitech G305

Permalänk
Medlem

Klarade precis hela spelet.. Har skapat en tråd där vi kan diskutera detta...då det antagligen bara blir massa Spoilers endå
Så ta gjärna en titt där när ni klarat det...

Jag har inte sett någon bra Fps tweak bara köra på så låg upplösning å så lite detaljer som möjligt.. det e det jag fått göra när det kommit förmycket saker på skärmen samtidigt. :C

Permalänk
Avstängd

Jag har äntligen hittat den förbannade Smittbäraren:D
Jag försöker hitta nines men ingen säger var han är?! vad ska jag göra?

Visa signatur

jag kommer seriöst att köpa det där spelet, med riktiga pengar, var ett tag sen nu. - Freknemuff

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av 0koll
Jag har äntligen hittat den förbannade Smittbäraren:D
Jag försöker hitta nines men ingen säger var han är?! vad ska jag göra?

Är han inte kvar på The Last Round?

Visa signatur

ASUS B450-f gaming||AMD Ryzen 3600||16Gb ram@3GHz||RTX 3080 10Gb||Dell S2721DGF||Logitech G305

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av davidrone
Är det någon som hittat några bra fps tweaks? Det händer allt för ofta att det blir 1 fps strider trots burken i sign.

Såå.. Det första du gör när ett spel hackar är att anta att det är fel på spelet, inte att sänka detaljerna?

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec
Såå.. Det första du gör när ett spel hackar är att anta att det är fel på spelet, inte att sänka detaljerna?

Men snälla, HL2 funkar kanon trots att det är mycket snyggare. Klart det är spelet som är dåligt optimerat.

Visa signatur

ASUS B450-f gaming||AMD Ryzen 3600||16Gb ram@3GHz||RTX 3080 10Gb||Dell S2721DGF||Logitech G305

Permalänk

tanka hem vamp..snyggt var det men ingen känsla...fyfan vilket b-spel

Visa signatur

amd 6000+ x2 4 gig pc6400 4 tib Lagring, asus 790fx osv osv