Söker ett spel baserat på en film.

Permalänk
Medlem

Söker ett spel baserat på en film.

Det ska finnas ett spel som är baserat på en film (som jag inte minns vad den heter)

Filmen handlar iaf om WW2 när natzityskland attackerar ryssland.
En rysk soldat hjälper ett lite högre uppsatt befäl och befälet säger att han ska bli krypskytt, detta blir han, en väldigt bra sådan.
Tyskland skickar sin bästa krypskytt för att få död på den ryske krypskytten eftersom han dödar tyska officerare hela tiden.

Det ska alltså finnas ett spel som är baserat på filmen och det ska vara väldigt likt filmen har jag fått höra.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk
Medlem

Enemy at the Gates?

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maxxxx
Enemy at the Gates?

Japp, där har vi den.
Heter spelet lika dant och är det värt att lägga pengar på? Gillar den typen av spel (WW2 osv).

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

Permalänk

Filmen "Enemy at the gates"? Gick häromveckan på TV.

http://imdb.com/title/tt0215750

spelet kanske någon annan vet något om

Visa signatur

Gamla Bettan - [ P5N32-E SLI| C2D E6600 3ghz@1,35v| |4GB Kingston HyperX SLI RAM| Asus NVIDIA 8800GTS 320MB | SB X-FI Xtreme Gamer |2*500GB HD Seagate Barracuda 7200.9 | Antec P180 Gunmetal Black Case ]

Permalänk
Medlem

Call Of Duty har ju öppningssekvensen från filmen i sitt spel. Kanske var det du letade efter.

Visa signatur

Signatur

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Fillzan
Call Of Duty har ju öppningssekvensen från filmen i sitt spel. Kanske var det du letade efter.

Hmm, ok.
Ännda jag vet om spelet är att det ska vara baserat på filmen (enligt en snubbe) och att det ska vara realistiskt och följa filmen rätt bra.

Om detta stämmer vet jag ju inte helt säkert, han kan ju ha snackat skit.

Visa signatur

(\__/)
(O.o )
(> < ) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!