Winamp 5.07 - allvarliga säkerhetshål igenpluggade

Permalänk
Hedersmedlem

Winamp 5.07 - allvarliga säkerhetshål igenpluggade

FYI

* Critical Security bug fixed in in_cdda.dll and .m3u handler
* in_mp3 & in_nsv should work on Win95 again
* Proxy settings work again
* Installer fixed so that read_file.dll is installed always with mod support
* Version number should be properly reported by IPC_GETVERSION for this build

DL @ http://forums.winamp.com/showthread.php?s=&threadid=200927

Permalänk
Medlem

är det bara jag eller har de tagit bort enqeue funktionen i winamp helt plötsligt?
Har 5.07 och hittar inte den nånstans, menar alltså då man kan trycka q för att köa en låt i playlist, eller i jump-to rutan.

Visa signatur

Meningen med livet är 42

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av koko
är det bara jag eller har de tagit bort enqeue funktionen i winamp helt plötsligt?
Har 5.07 och hittar inte den nånstans, menar alltså då man kan trycka q för att köa en låt i playlist, eller i jump-to rutan.

Det ska fungera och gör det för mig. Testa uninstalla 'Jump to file'-pluggen och installera den igen.

Permalänk
Medlem

detta är verkligen rekordskumt, funktionen finns alltså inte, jag har installerat om winamp5 massor av gånger och inget hjälper, på mina andra datorer finns enqueue-funktionen.
Ser ut som att gen_jumpex.dll vägrar att laddas, det är den som ger funktionen, nån som vet vad som är fel?

Visa signatur

Meningen med livet är 42

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av koko
detta är verkligen rekordskumt, funktionen finns alltså inte, jag har installerat om winamp5 massor av gånger och inget hjälper, på mina andra datorer finns enqueue-funktionen.
Ser ut som att gen_jumpex.dll vägrar att laddas, det är den som ger funktionen, nån som vet vad som är fel?

Har du manuellt raderat Winampmappen och winamp.ini i Windowsmappen när du ominstallerat? Kanske att någon felaktig inställningar hänger kvar.