Behöver hjälp med fästen till 5,25" slot

Permalänk

Behöver hjälp med fästen till 5,25" slot

Hej
Har lite problem med min nya burk, ska nämliga sätta in en brännare men.
De platskidorna man behöver kom inte med, finns det något sätt at få tag på sånna?
eller?

Visa signatur

Dator//
Intel :( 2,8+ 0.13nm, Asus X800 XT PE, 2x 1 gig kingston cl 2.5 ram,
Blev tyvärr inget SLI än, i brist på pengar

Permalänk
Permalänk

Enklast är väl att ta kontakt med butiken där du köpt datorn/chassit så kan de säkert ordna fram såna.

Visa signatur

www.crille.se | info@crille.se | "Men får gudsskull.. sluta med uglypeople.. painrichen sprutar inte precis crème bonjour..." -Greken

Permalänk
Medlem

tycker mig känna igen chassit... där satt de i golvet på chassit, inte direkt där man förväntade sig att det skulle sitta, kan dock ej se golvet på dina bilder, men kola där, ett tips

Permalänk
Medlem

om du inte fick med skenorna till chassit så är det ju bara att kontakta stället du köpte av så skickar dom nog nya;)

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av krexx
tycker mig känna igen chassit... där satt de i golvet på chassit, inte direkt där man förväntade sig att det skulle sitta, kan dock ej se golvet på dina bilder, men kola där, ett tips

Tack fan, du påmminde mig. Jag undrade alltid vad de va till för, men jag glämde bort dem nu kommer jag iaf ihåg.

Tack

Visa signatur

Dator//
Intel :( 2,8+ 0.13nm, Asus X800 XT PE, 2x 1 gig kingston cl 2.5 ram,
Blev tyvärr inget SLI än, i brist på pengar

Permalänk
Medlem

haha! det är inte lätt ibland

Visa signatur

Värre än så här kan det inte bli, sa pessimisten.
Jorå, sa optimisten.