Permalänk

Passiv kylare på Asus A8N ?

Har köpt ett Asus A8N-SLI och undrar om det någon som bytt ut fläkten på moderkortet till en passiv? Jag är ute efter en så tyst dator som möjligt(för min ekonomi iaf). Finns det?

Permalänk

Testa Zalman NBJ47 eller vad den heter den är blå i alla fall

Den tror jag kyler bättre än den skiten som sitter på just ditt mobo....Ditt mobo är ett riktigt fint kort ...Den blir la tyst med Zalman passiv

Visa signatur

[size="1"]Signatur raderad, max 3 rader i size 1. Läs reglerna. - Vicotnik[/size]

Permalänk

Precis den jag tänkte på! Då tar jag o testar den, kostar bara 47spänn för att få det lite tyst o skönt
Kul att höra man valde rätt grejer till nya datorn! Väntar iofs fortfarande på att den skall leveras... Kommer nog bli en bra mycket snabbare än min gamla 1,4Ghz´are som presterade 258 hela poäng i 3DMark03

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av MostWanted-LKPG
Precis den jag tänkte på! Då tar jag o testar den, kostar bara 47spänn för att få det lite tyst o skönt
Kul att höra man valde rätt grejer till nya datorn! Väntar iofs fortfarande på att den skall leveras... Kommer nog bli en bra mycket snabbare än min gamla 1,4Ghz´are som presterade 258 hela poäng i 3DMark03

Du kommer nog bli mycket nöjd

Visa signatur

[Intel System : Intel Core i5 4690K @ 44x 100 = 4400 Mhz Validerad - MSI Z97S Krait Edition - Corsair H60 - MSI GTX 970 4GB - Kingston HyperX 2x4 GB 1866 mhz @ 2200 Mhz - 3dmark Firestrike: 10175 - Skydiver:26373 - SuperPI 1M: 7.847]