billiga lysdioder tillsalu (finns intresse)

Permalänk
Avstängd

billiga lysdioder tillsalu (finns intresse)

jo det är så att jag kan få tag på billiga lysdioder och hållare och undrar om det finns intresse.

hållare samma som hos elfa Artikel-nummer 75-031-70

Vita 8500mcd nominellt 5:-/st
Blåa 6000mcd nominellt 5:-/st
Röda 5600mcd nominellt 5:-/st
Gula 7400mcd nominellt 5:-/st

Hållare 5:-/st

ja skriv om ni är intresserade

dom skickas i ett vanilgt brev

Tack på förhand/<<wab>>

joakimnestor:10 st hållare
Movement:5 hållare 10 blåa

totalt: 15 hållare 10 blåa

Visa signatur

// Borttagen av Ulvenstein

Permalänk

Hej!

Jag är köper gärna 10 st hållare.

Mvh Fredrik

Visa signatur
Permalänk

hade det vart motsatta hållaren så hade jag vart intresserad

(längst till höger)

Permalänk
Medlem

om detta inte handlar om försäljning så måste ni skojja

Visa signatur

System: Amd S939 3500+(NC) Thermaltake Bigwater| Mobo: Asus SLI DELUXE | Grafik : xfx Geforce 6800GT PCI-E med NV silencer 5 | System HD: Raptor 36.7GB | Lagring: 2st Maxtor DiamondMax 200GB/st | Minne: OZC Platinum | Chassi: Antec gammalt grått lanboy

Permalänk
Avstängd

klart det gör.

Det märks nog snart av en admin oxå

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Avstängd

nee jag bara undrar hur många som är intresserade av det så jag får en humm om hur många jag ska ta hem

Visa signatur

// Borttagen av Ulvenstein

Permalänk
Medlem

ta de i marknaden eller på en annan sida som har köp/sälj då för sånt hör inte hemma här.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

hur betalar man dej??

Permalänk
Avstängd

du betalar i förskott eller så skickar du pengarna

Visa signatur

// Borttagen av Ulvenstein

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av <<WAB>>
du betalar i förskott eller så skickar du pengarna

Hmm inte försäljning

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Avstängd

lol det är det inte

så då menar du att alla trådar om sambeställningar ab lcd och tft är det också lr är det ett undantag

Visa signatur

// Borttagen av Ulvenstein

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av <<WAB>>
lol det är det inte

HAHAHAHA bra att du har koll på läget.

Ärligt är du så dum att du tror att detta inte är försäljning eller?

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Avstängd

så då menar du att alla trådar om sambeställningar ab lcd och tft är det också lr är det ett undantag

Visa signatur

// Borttagen av Ulvenstein

Permalänk
Avstängd

Jag pratar inte om andra trådar nu, bara om vad som inte är tillåtet på detta forum.

Sedan i många andra trådar så handlar det om att gå ihop och köpa från en "affär" för att få billigare. och inte som i ditt fall sälja själv för privat vinning.

Visa signatur

mBr76 @ XBL, My 360 blog
LIVE-spel: Gears of war, Call of duty 3, NHL 07, Fifa 07, TDU, Splinter cell:DA, DoA4, Halo 2, UNO, Street fighter 2, - Övriga Spel: Lego Starwars 2, TES IV: Oblivion, Viva pinata
---Wii spel: Zelda, Rayman, Ice age 2, Wii sports

Permalänk
Medlem

jag funderar på några blåa......

Permalänk
Avstängd

jag har aldrig snackat om privat vinning jag gör dettta för att vara snäll och att ni på sweclockers får tillgång till billiga lysdioder och hållare

Visa signatur

// Borttagen av Ulvenstein

Permalänk
Medlem

jag håller faktiskt med dig WAB det vore bättre om alla kunde hjälpas åt. borde finnas en egen del i forumet för detta. är ju knappast så man kan luras iaf ingen skulle köpa dioder om du tog 35kr/st

Visa signatur

System: Amd S939 3500+(NC) Thermaltake Bigwater| Mobo: Asus SLI DELUXE | Grafik : xfx Geforce 6800GT PCI-E med NV silencer 5 | System HD: Raptor 36.7GB | Lagring: 2st Maxtor DiamondMax 200GB/st | Minne: OZC Platinum | Chassi: Antec gammalt grått lanboy

Permalänk
Avstängd

bor, fins?? bor du i sthlm så köper jag 20st...

Visa signatur

HAtad?

Permalänk
Avstängd

nee jag vet vi borde snacka med en moderator

EDIT Ja jag bor i stockholm lr utanför stockholm sollentuna

Visa signatur

// Borttagen av Ulvenstein

Permalänk
Avstängd

okej hur många har du i total kanske du kan göra en bra pris om jag köper mera??

Visa signatur

HAtad?

Permalänk
Avstängd

nee jag har inga hemma men ja om ni köper mycket så blir det billigare

det var en sak jag glömde skriva man får med motstånd som det är bara att koppla in på 12v

Visa signatur

// Borttagen av Ulvenstein

Permalänk
Avstängd

ok hur mcyket för 100st?? 50st?? pris budget??

Visa signatur

HAtad?

Permalänk
Avstängd

400kr=100 200kr=50

men jag tycker att det är lite dyrt så jag ska köpa typ 2000 på ebay då kan jag ta 1,50st men det blir lite senare då jag har fått pengar

så skriv vad ni vill ha så ska jag någ fixa det

Visa signatur

// Borttagen av Ulvenstein

Permalänk
Medlem

Tips: Besthongkong har mycket bra priser på dioder. Tex 100st högintensiva blåa för $14, 100st 12V-resistorer för $1(!), och gratis frakt jorden runt. Bara så ni vet :p.

Permalänk
Avstängd

ok det blir kanske där man köper da jag hade tänkt typ den 15
feb så beställer jag men jag måset veta innan hur många jag ska köpa. Men hur blir det med ebay vad blir frakten och tullen?

Visa signatur

// Borttagen av Ulvenstein

Permalänk
Medlem

Fär man med ett motstånd till varje diod sa du..? ellar va d baraom man köper måde hällare oxh diod..?

Visa signatur

Behind every great fortune there is a crime. - Honoré de Balzac
simonb @ irc

Permalänk
Avstängd

nee det är motstånd till varje diod

hur vill du betala?

Visa signatur

// Borttagen av Ulvenstein

Permalänk
Medlem

Ursäkta att jag lägger mig i..
Men jag håller på att bygga en hemsida, där jag ska bla. sälja lysdioder för otroliga priser..
Håll utkik!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av <<WAB>>
ok det blir kanske där man köper da jag hade tänkt typ den 15
feb så beställer jag men jag måset veta innan hur många jag ska köpa. Men hur blir det med ebay vad blir frakten och tullen?

innan du köper på E-bay så ska du noga kolla upp hur grejerna skickas och hur mycket säljaren tar för frakten, i vissa fall säljar säljaren grejer snorbilligt, men tar uppemot 10 ggr mer i frakt än vad som egentligen behövs, detta för att tjäna pengarna på frakten, inte på produkten, grejen ser billig ut men är i själva verket rätt dyr!
Bara så du vet!

Har du otur dessutom så fastnar paketet i tullen där du åker på moms med 25% och en tullavgift som varierar mellan 5-30% beroende på innehållet!

dock sällsynt på små paket!
lite lotteri över det!

/Philip

Permalänk
Medlem

Jag skulle vilja betala via postförskott om du skickar mit det..?

Visa signatur

Behind every great fortune there is a crime. - Honoré de Balzac
simonb @ irc