Permalänk
Medlem

oh, nu vet jag vad jag ska göra på lördag.... utöver att sova xD
bra skrivet om det där med syn-nerven föresten

Visa signatur

Phear the beavers!
<>(,,°°> <>(,,°°> <>(,,°°>

Permalänk
Medlem

själv tycker jag endast ms3,0 möss e sköna, har 2 stycken som tur är. ms4.0 och mx510 är ju inte alls i smama klass.

Visa signatur

CPU: Intel(R) Core(TM) i7 CPU X 980 @ 3.33GHz

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av jockos
om man aldrig använt en dator och har 2 skärmar framför sig, en 60Hz och en 100Hz ser du ingen skillnad. har du aldrig använt en dator innan och får 2 möss framför dig, en mx500 och en mx1000 kommer du inte känna någon skillnad. har du lirat sen du var 10~12år kommer du troligtvis känna en stor (STOR) skillnad. inte bara jag som gör.

känner du skillnad på cola och pepsi? jag svarade rätt i 10 fall av 10 när vi blindtestade...

du är säkert en person som säger sig kunna se skillnad på 100 hz och 120hz med......

Du måste nog vara en av världens mest överkänsliga gamer för att det är ingen STOR skillnad mellan t.ex en razorback och mx1000 eller vi kan ta min ms3.0 det är inte heller någon stor skillnad de emellan.
Jag har varit gamer sen jag fick en dator när jag var 8 år och jag kan so mdu säger se skillnad på 60hz och 100hz. Men den där STORA skillnaden du snackar om med mx1000 och dyliga gamermöss finns inte.

Och en terori till varför proffsspelare anväder sladd, kanske för att inte behöva oroa sig över att batteriet kanske ska ta sluta när de ska lira många matcher efter varandra.

Visa signatur

Min rigg: XFX 8800GTX, 2gig OCZ PC8500 SLi-rdy edition, Core 2 Duo E6600, Asus Extreme Striker. Systemdisk: 150gig Raptor X. Nätagg: Antec TruePower 850W quattro.

Permalänk
Medlem

RaDDie's teori håller jag oxo med om, låter mycket sannolik

Visa signatur

Asus A8N-SLi DeLuxe | Gainward GeForce 6800GT GS | Venice 3000+ | Fortron & Source 400w | ThermalTake Bigwater Vattenkylning + Thermaltake AquaSeries III GPUBlock + Alphacool AMD Chipsetwaterblock |

Permalänk
Medlem

Jo eller att det är en "imaginär" prestanda brist på trådlösa möss.

Visa signatur

"Angels banished from heaven has no choice but to become demons"

Permalänk

men hur monga V ska dioden ligga på och blev musen semre??

Permalänk
Medlem

Raddie skitsnack om att man inte känner skillnad, mx1000 och diamondback är 2 HELT olika möss. Jag skulle aldrig lira med den eller någon annan trådlös. Samma sak med tangentbord.

btw jag har testat den

Visa signatur

Dator: Antec 1080, 430w:Msi k8n neo nForce3: 2x512KIngston ValueR 3200 400mhz: AMd 64 3200+(clawhammer) @ 3600+: X800XT PE 520/560: 1x seagate 160gb SATA 7200rpm, 1x seagate 200gb SATA 7200rpm: Soundblaster Audigy2 ZS: Razer Diamondback Plasma och 1 Magma +Hyperglides: Logitech Media keyboard: Sennheiser pc 160: Samsung 959NF 19" @ 1280x1024 100HZ

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av urbax
du har inte gjort tbordet.. finns på någonhemsida.. maxfps eller något.. pff

Klart jag inte gjort tangentbordet fan så händig e jag inte men tagit sönder det har jag däremot gjort helt själv + en spricka i handleden

Och nej musen blev inte sämmre bara lite tuffare och jag har inte testat nån trådlös mus mx510 har jag däremot testat och tyckte att den inte riktigt hängde med på min q-pad men på steelpad 4d hängde den med riktigt bra allt jag har att säga

//vanCe

Visa signatur

-vanCe-
Gör mig glad, skänk en hårdisk till mig. Gärna över 10gig -> Skicka PM