Permalänk

Headset/Hörlurar ?

Tja. Jag har tänkt köpa nya lurar i 1000:- klassen.. och nu undrar jag : Är Philips SBC-HP1000 bra? Eller Philips Hg100?
Jag är en gamer, så jag behöver ju mick, men jag är väldigt sugen på att ha hörlurar istället för headset.. och jag har hört att bordsmickar sprakar, är det sant? Använder typ ventrilo att prata med.. så nån som har bordsmick , funkar det? Utan brus? Kom gärna med förslag på andra lurar..

Permalänk
Medlem

kanske philips hp890

Visa signatur

[ WoW / CS Source-de bästa spelen hittills]

[300 Gb] [Intel 3,4 Ghz] [1024 Mb DDR RAM] [Radeon 9600 XT 256 Mb]

Permalänk
Medlem

Jag har en bordsmic + Sennheiser HD515! Asgrymma lurar, kostar 698:- på hifi-klubben. Vad jag vet så brusar inte min mic.

Visa signatur

[Antec 1200][Corsair TX650W][Asus P5Q-E][Intel E8400][2x2GB Corsair XMS2 PC6400][Sapphire HD4850 512Mb][Zerotherm NV120]

Permalänk

OOkej.. Så.. Mene.. Nån mer som kan rekommendera lurar som gott och väl räcker runt öronen? Riktigt mäktigt ljud också Tack på förhand

Permalänk
Medlem

Koss sb45, philips hg100

Permalänk
Medlem

Philips hp 1000/00 lr vad dom heter sitter med dom nu! underbart ljud och komfort, kommer i exklusiv box i sammet:) pris:1395 på elgiganten 990från net on net,

Visa signatur

;)

Permalänk
Medlem

Koss sb45 som Carl-Johan föreslog, fick dom idag, vääldigt nöjd med dom

Permalänk

Hickan, det är antagligen Philips SBC-HP 1000, det är dem jag funderat på att köpa.. är dem väldigt bra? Typ dem räcker väl runt öronen? ;D

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Andreas91
Hickan, det är antagligen Philips SBC-HP 1000, det är dem jag funderat på att köpa.. är dem väldigt bra? Typ dem räcker väl runt öronen? ;D

Jag har Philips HP1000 och dom täcker hela öronen, och fungerar hur bra som helst, jag körde med den här micen till dom.

http://www.gtek.se/index.php?mode=item&id=1418&session=2d32e8...

Fungerade hur bra som helst, tills jag tog sönder den

Permalänk

Okej, tack så mycket för alla bra svar..:) Det får nog bli ett Philips SBC-hp 1000 och bordsmic eller nåt sånt iallafall:D