World of Warcraft tråden!

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flancen
ok, men hur betalar man för mera speltid då?

Det finns ingen direkt info om hur detta kommer gå till än. Blizzard kommer att tala om det... senare. http://www.wow-europe.com

Permalänk
Medlem

nån som vet hur mkt det kommer att kosta för att spela då?

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flancen
nån som vet hur mkt det kommer att kosta för att spela då?

13€/månad är det sagt.

Permalänk
Medlem

ok, men kan nån posta en en länk där det står mer info om betalsätt och priser, ifall man kan köpa för mera tid, dvs 3 mån spel tid lr nått sånt:p

Visa signatur

AMD x2 5000+ 4gb DDR2 500GB WD ASUS 8800GTS ECS KA3 MVP

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flancen
ok, men kan nån posta en en länk där det står mer info om betalsätt och priser, ifall man kan köpa för mera tid, dvs 3 mån spel tid lr nått sånt:p

Vilka betalningssätt som kommer att finnas är inte bestämt ännu. Kreditkort är väl rätt självklart, men andra sätt kommer Blizzard ge information om snart.

Om jag inte minns fel så kunde man betala för en månad, tre månader eller sex månader. Sex månader var såklart billigast då. Men mer information om det kommer säkert stå på wow-europe.com när det närmar sig.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LikeUnigo
Vi hade också lyckad raid mot Darkshire/Lakeshire igår morse på pvp 8...

För att vara ärligt tycker jag det är riktigt lamt av lvl 40+ att raida Redrige, Jag spelar båda Horde & Alliance.

Är man 50st lvl 40+ tycker jag man borde gå på IF eller SW.
Att va lvl 40 & jaga lvl 15 känns onekligen barnsligt.

Visa signatur
Permalänk
Avstängd

kmr gubbarna ifrån betan vara kvar när dom släpper spelet?

Visa signatur

P4 1,9GHz Willamette - 1024MB RDRAM Samsung 400Mhz - Hercules 9800 SE AIW + (ZM 80D, OP1) - SG 40GB , WD 120GB , SG 200GB - Nec DVD+-RW 3500A - 16" CRT Samtron - Santa Cruz | no its not, its the dark side, you are correct
Tangentbord, Mus, Musmatta - Ljudsystem

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av flancen
ok, men kan nån posta en en länk där det står mer info om betalsätt och priser, ifall man kan köpa för mera tid, dvs 3 mån spel tid lr nått sånt:p

Kolla senare på officiella forumen, det finns lite FAQ:s och sånt där. De har varit nere över helgen, iaf kommer inte jag in där.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Wreckage
kmr gubbarna ifrån betan vara kvar när dom släpper spelet?

Det är inte besämt än. I USA tog de bort gubbarna, i korea fick de ha kvar dem.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Travis
För att vara ärligt tycker jag det är riktigt lamt av lvl 40+ att raida Redrige, Jag spelar båda Horde & Alliance.

Är man 50st lvl 40+ tycker jag man borde gå på IF eller SW.
Att va lvl 40 & jaga lvl 15 känns onekligen barnsligt.

Vi var 20st, syns på en av bilderna.

Sen så dödade vi knappt några Alliance, vi dödade nästan bara vakter.

De stod mest och tittade på och sköt lite från avstånd när vi köttade vakterna.

Lycka till med att raida SW eller IF på 20 pers

Visa signatur

XP-m 2400+, DFI Lanparty NFII Rev. B, 3x256mb Mushkin PC3500 LvlII BH5, Sapphire 9800pro 128mb, Lian Li PC70, Tagan 380w, 440gb hdd
Kylning: DD TDX, DD Maze4 GPU, Eheim 1048, BIX II

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Travis
För att vara ärligt tycker jag det är riktigt lamt av lvl 40+ att raida Redrige, Jag spelar båda Horde & Alliance.

Är man 50st lvl 40+ tycker jag man borde gå på IF eller SW.
Att va lvl 40 & jaga lvl 15 känns onekligen barnsligt.

jo stormwind är ju skoj, raid-wipe på 3min? Att gå på redridge och liknande är ju mycket roligare då hotet från vakterna går att klara. i stormwind och ironforge är det ju omöjligt att försöka göra något pga vakterna.

Permalänk
Medlem

Hur Får man djur?

Ser massor med folk som springer runt med spindlar o fåglar o vargar.. Vart köper man dom?

Är level 12

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Hur Får man djur?

Ser massor med folk som springer runt med spindlar o fåglar o vargar.. Vart köper man dom?

Är level 12

Som hunter kan du ,om jag inte minns fel, vid lvl 10 tämja djur...

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av downup
Hur Får man djur?

Ser massor med folk som springer runt med spindlar o fåglar o vargar.. Vart köper man dom?

Är level 12

bara hunters kan ha vargar, spindlar osv. andra klasser kan köpa papegojor , harar, höns osv men de gör inget utan är bara för utsmyckning.

Btw. fick min mechano stride mount idag /Drill lvl 40 gnome warrior

Visa signatur

Durs - Tauren Shaman

Permalänk
Medlem

Hur i hecklefjäll får man UI att funka igen? Comsos eller CTmod spelar ingen roll.. Måste ha mer toolbars... grr

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Nollie
bara hunters kan ha vargar, spindlar osv. andra klasser kan köpa papegojor , harar, höns osv men de gör inget utan är bara för utsmyckning.

Btw. fick min mechano stride mount idag /Drill lvl 40 gnome warrior

Hehe jag är Warrior och kan köpa en katt ;:D

Får vara Hunter sen i spelet efter detta

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kurre
Hur i hecklefjäll får man UI att funka igen? Comsos eller CTmod spelar ingen roll.. Måste ha mer toolbars... grr

När du startar spelet och ska logga in klicka på addons längst ner i vänstra hörnet och checka av den översta.

Visa signatur

Durs - Tauren Shaman

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kurre
Hur i hecklefjäll får man UI att funka igen? Comsos eller CTmod spelar ingen roll.. Måste ha mer toolbars... grr

Om du menar efter patchen så måste du öppna alla .toc-filerna som tillhör modden och ändra raden med 4150 till 4196.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ingulf
jo stormwind är ju skoj, raid-wipe på 3min? Att gå på redridge och liknande är ju mycket roligare då hotet från vakterna går att klara. i stormwind och ironforge är det ju omöjligt att försöka göra något pga vakterna.

Du gnäller på att det är så tråkigt att bli dödad direkt om man skulle raida IF/SW, hur tror du lvl 15 folket tycker när lvl 40+ kommer? Du har int elite dubellmoral killen.
Skaffa lita stake & raida folk/städer som ligger på samma nivå.

Tycker det är xtremt lamt, men det har väl med min ålder att göra.

Visa signatur
Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Travis
Du gnäller på att det är så tråkigt att bli dödad direkt om man skulle raida IF/SW, hur tror du lvl 15 folket tycker när lvl 40+ kommer? Du har int elite dubellmoral killen.
Skaffa lita stake & raida folk/städer som ligger på samma nivå.

Tycker det är xtremt lamt, men det har väl med min ålder att göra.

Hur kul är det att raida när man dör direkt, knappast så att 40 st lvl 40 har nån chans emot lvl 55 vakterna utanför IF.

Raidade lite i Menethil Harbor ikväll på pvp 5.

Slog på Gryphon Master lite grann :).

Fler bilder:
http://web.telia.com/~u24325422/wow/

Visa signatur

CCNP

Permalänk
Medlem

Hängde med på en liten skogspromenad

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/3wow.jpg
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/2wow.jpg

Fick fly när NE började föröka sig

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av maniak
Hur kul är det att raida när man dör direkt, knappast så att 40 st lvl 40 har nån chans emot lvl 55 vakterna utanför IF.

Ja, men det är roligare å döda low lvls ? hmm
Du raidar väl knappast ensam, ett gäng på 30-40st lvl 40-45+kan väl ändå slå ut lite lvl 55 vakter. Att raida Lakeshire är ju inget specielt, som om jag skulle raida Durotar lixom :/

Mesigt?, ja.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Någon som har en direktlänk till sidan man byter lösenord på? Kan inte hitta den någonstans, Manage Account-knappen funkar ju inte. Citera, omöjligt att hitta i den här tråden annars...

Visa signatur

Modermodem från ONOFF och bildskärmsutrustning från Electrolux. US Robotics 28.8K telefonuppringd internetförbindelse. Har en förkärlek för tysk tjejpop.

Permalänk
Medlem

Finns det ingen inom Humans som kan få ett Djur.. Som kan döda lite? =/

Tycker det är tråkigt

Permalänk
Medlem

hmm e det nån som vet om de tagit bort original pvp servern ( den som bara heter PvP)?? var nämligen inne nyss o kolla och fick inte upp nån info...lite surt om de tagit bort med tanke på att man nyss blivit lite högre lvl....

Visa signatur

everbody wants be a cat......

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Mr_jazzy
hmm e det nån som vet om de tagit bort original pvp servern ( den som bara heter PvP)?? var nämligen inne nyss o kolla och fick inte upp nån info...lite surt om de tagit bort med tanke på att man nyss blivit lite högre lvl....

Är inne och spelar på den nu, så det är uppe

Visa signatur

*-'

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ReDog
Är inne och spelar på den nu, så det är uppe

Konstigt....i så fall får har jag väl nåt fel.........säker på att du e inne på "PvP-server"??? den som bara heter det alltså.

Visa signatur

everbody wants be a cat......

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av HappySatan
Någon som har en direktlänk till sidan man byter lösenord på? Kan inte hitta den någonstans, Manage Account-knappen funkar ju inte. Citera, omöjligt att hitta i den här tråden annars...

Antagligen är den inte aktiv just nu, eftersom den inte finns på huvudsidan. Knappen "Manage Account" i spelet hamnar på huvudsidan dessutom.

Du får vänta tills de lägger upp den, annars kontakta support via:
http://en.wow-europe.com/support/

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Travis
Ja, men det är roligare å döda low lvls ? hmm
Du raidar väl knappast ensam, ett gäng på 30-40st lvl 40-45+kan väl ändå slå ut lite lvl 55 vakter. Att raida Lakeshire är ju inget specielt, som om jag skulle raida Durotar lixom :/

Mesigt?, ja.

Du ska helt enkelt inte spela på en PvP server om du har så stort problem med att ställen som redrigde blir raidade. Det är liksom den stora delen i hela PvP iden..

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Travis
Ja, men det är roligare å döda low lvls ? hmm
Du raidar väl knappast ensam, ett gäng på 30-40st lvl 40-45+kan väl ändå slå ut lite lvl 55 vakter. Att raida Lakeshire är ju inget specielt, som om jag skulle raida Durotar lixom :/

Mesigt?, ja.

Har du ens provat att slå på en NPC med 10 lvls över? Det är omjöligt att göra någon som hälst skada, går inte att träffa.
Vad tror du händer när det spawnar 20 st lvl 55 vakter mot 40st lvl 40-45, ingen av spelarna kan göra nån skada på dem ens och raiden är över på 2 min.

Visa signatur

CCNP