Får dem göra så? //DATORBUTIKEN.COM//

Permalänk
Medlem

Får dem göra så? //DATORBUTIKEN.COM//

Tjenixen! Beställde lite saker från datorbutiken i onsdags, jag och kompisen beställde4st fläktar från fyndhörnan, 29kr styck.. fick svar i fredags att fläktarna hade utgått och dme fanns inte kvar på hemsidan, så var tvungne att avbeställa fläktarna.. aja. nu igår fanns fläktarna på deras hemsida igen, på fyndhörnan.. hade inte dem utgått? =/ Mysko företag ..

Visa signatur

Stationär » Amd Athlon64 X2 4800+ | Asus M2N-Sli Deluxe | 2048mb ram | BFG 8800GTS OC 320mb | Hiper Type-R Modular 580w Black | WD Raptor 74gb + 200gb + 250gb + 250gb + 500gb

Permalänk
Medlem

De kanske fick in nya?

Visa signatur

AMD Mobile 2400+ @ 2300 Mhz (11,5x200) 1,625 V, Gf4 Ti 4200 @ 360/760, 512mb SP bh-5, Vmodds, vatten och TEC på gpu.

Permalänk
Medlem

inget förvånar mig längre när jag ser DB trådar .

Permalänk
Medlem

Snart börjar Datorbutiken skicka ut tegelstenar i kartongerna.. för att göra lite vinst en vanlig svennson kanske inte vet skillnaden o sätter glatt upp sitt nya surrond system och undrar vart kablarna som man ska koppla in är nånstans :D:D:D

Visa signatur

c:\spel

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av ThomaZ84
Snart börjar Datorbutiken skicka ut tegelstenar i kartongerna.. för att göra lite vinst en vanlig svennson kanske inte vet skillnaden o sätter glatt upp sitt nya surrond system och undrar vart kablarna som man ska koppla in är nånstans :D:D:D

Haha

Permalänk
Permalänk
Medlem

Re: Får dem göra så? //DATORBUTIKEN.COM//

Citat:

Ursprungligen inskrivet av McMoj
Tjenixen! Beställde lite saker från datorbutiken i onsdags, jag och kompisen beställde4st fläktar från fyndhörnan, 29kr styck.. fick svar i fredags att fläktarna hade utgått och dme fanns inte kvar på hemsidan, så var tvungne att avbeställa fläktarna.. aja. nu igår fanns fläktarna på deras hemsida igen, på fyndhörnan.. hade inte dem utgått? =/ Mysko företag ..

Dom kanske inte har tillräckligt många fläktar på lager?

Visa signatur

God is just an imaginary friend for grownups.
Mer CO-OP åt folket!

Permalänk
Avstängd

Re: Får dem göra så? //DATORBUTIKEN.COM//

Citat:

Ursprungligen inskrivet av McMoj
Tjenixen! Beställde lite saker från datorbutiken i onsdags, jag och kompisen beställde4st fläktar från fyndhörnan, 29kr styck.. fick svar i fredags att fläktarna hade utgått och dme fanns inte kvar på hemsidan, så var tvungne att avbeställa fläktarna.. aja. nu igår fanns fläktarna på deras hemsida igen, på fyndhörnan.. hade inte dem utgått? =/ Mysko företag ..

Jag tänkte bara påpeka att det finns ett ord som heter de också. Inte i en enda mening ska det vara dem i din text. Endast de, sant i din signatur. PWNED!

Ont, men det är nog som de andra säger. Det har kommit in nya fläktar.

Visa signatur
Permalänk

Re: Får dem göra så? //DATORBUTIKEN.COM//

Citat:

Ursprungligen inskrivet av McMoj
Tjenixen! Beställde lite saker från datorbutiken i onsdags, jag och kompisen beställde4st fläktar från fyndhörnan, 29kr styck.. fick svar i fredags att fläktarna hade utgått och dme fanns inte kvar på hemsidan, så var tvungne att avbeställa fläktarna.. aja. nu igår fanns fläktarna på deras hemsida igen, på fyndhörnan.. hade inte dem utgått? =/ Mysko företag ..

Iofs gjorde KOMPLETT exakt likadant mot mig...

Hade stoppat ett demoagg i min kundkorg tillsammans med andra dataprodukter för ca 2-3k(men någon nappade tydligen medans jag lade andra saker i korgen).
Beställde... Fick ingen bekräftelse på nätagget vilket gjorde att jag ringde till KOMPLETT som sa att de ej hade fler och att jag kunde avbeställa mina saker då de inte kunde erbjuda något nätagg i samma prisklass eller styrka.

Dagen därpå hade de 35st lika dana DEMO nätagg.....

Syyyr blev man då....

Ne beställde då sakerna(förutom nätagget) på ACP.... Snabbt och smidigt

Gick till en snubbe som skruvar datorer åt företag och fick köpa ett nytt fint aspire nätagg för bra penning.... Så det löste sig för min del iaf...

Visa signatur

P4 3.0ghz, 1GB pc3200, Abit Ic7-G mobo, 200gb maxtor SATA, Geforce 2gts :(, Aspire 520w, Skitskärm 17" suddig o jvlig ;)

Permalänk
Medlem

"Får DE göra så"

Permalänk
Medlem

Dom hittade väl lite fläktar på spotmarknaden... Dom har ju inte gjort något fel, när de mailade dig om att fläktarna var slut hade de säkert ingen källa att sourca* dom från och sen hittade dom det.
DB är en mycket bra och seriös butik enligt mig.

(*att göra: måste hitta svenskt ord för sourca)

Permalänk
Medlem

*ups*

Visa signatur

Gammal geek som lurkar runt

Permalänk
Medlem

Jag tror den enkla anledningen är att de bara har 1-2 fläktar kvar på lager, och du beställde fler än så. Alltså kunde de inte leverera din order, men fläktarna ligger kvar på deras web.

Visa signatur

detta är min nya sign!