Permalänk
Medlem

Mafia2

Vet någon när det släpps, om det alls kommer att komma?

Permalänk
Medlem

vet inte mycket alls som det.. Men jag har hört att det ska komma ett iaf, var nån här på svekk som sa det. Man kan ju iaf hoppas

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem

det hoppas jag verkligen.
Mafia var ett av dom bästa spelen jag har spelat

Visa signatur

Laptop - MacBook 2.0GHz, 4GB ram, Intel GMA 950
Stationär - i5 3570k @ 4ghz, 8gb ram, 120gb ssd + 2tb hdd, Windows 8 64bit, fractal design arc
Citera så jag hittar tillbaka :)

Permalänk
Medlem

Jepp, helt underbart spel! Hoppas verkligen att en två kommer!

Permalänk
Medlem

Ja, jag ahr tänkt lite på hur en tvåa skulle gå till.. Det dom kan göra är ju att man får spela som en av Morello´s gubbar.. Eller så kommer de på något som utspelar sig lite tidigare.. Eller något på samma tid, fast någon helt annanstans. Kan inte riktigt komma fram till något vettigt. Vad tror ni ?

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem

Läste för länge sedan att spelet gått i graven. Dvs de utvecklar inte mafia2 längre. Blev för dyrt för företaget eller något.

Bara googla så hittar ni

Permalänk

Jo det sades att det gått i graven, men sen sades det att det hela bara var ett rykte utan direkt verklig innebörd. Så vad som är sant vet iaf inte jag.

Permalänk
Medlem

Kanske godfather kan bli något?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

mjo godfather verkar bli skoj.. Men vem vet

Visa signatur

guisepppe @ Xbox Live.
PSN: guisepppe.
Ahriana @ Azjol-Nerub.

Permalänk
Medlem

Godfather är ju det spelet som kommer bli "mafia 2". Är ju ganska likt och så. Skillnaden kommer nog bara vara annan story

Permalänk
Medlem

Mafia var så grymt! Klarat 3ggr, riktigt bra spel.

Visa signatur

AMD Athlon64 3200+, MSI K8N Neo Platinum, 2x512mb Corsair VS PC3200, Leadtek Geforce 6800GT 256mb, Western Digital 200gb

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av poppen
Godfather är ju det spelet som kommer bli "mafia 2". Är ju ganska likt och så. Skillnaden kommer nog bara vara annan story

Ehum, nej?
Godfather utvecklas väl av EA.

Permalänk

japp, det utvecklas av EA. GF kommer inte bli "mafia2 " det är ett enskilt spel.