Permalänk

WoW VS CS

Vad hände ...Jag hade en teori att WoW Skulle Bli större än CS...men blev det inte inte så? ...Slutade många spela Det eller?...För Förut vart det många trådar om Wow ...Men Nu har det börjat ploppa upp Sanslöst mycket Cs Trådar.
spelar nån WoW överhuvudet taget.?

Permalänk
Avstängd

ja vet inte,, ja spelar båda... men sen wow börja är d mkt strul me cs... ja tro blizzard snott massa snubbar från steam typ? sen får ja skumma mess i cs som dt här om mina rates,,, aldrig fått det innan wow börja

Visa signatur

♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪

Permalänk
Medlem

Ja väldigt många spelar WoW! Kanske inte lika mycket som CS för att de kostar 100 kr i mån men de finns gott om spelare i WoW.

Visa signatur

Gaemer Addicted!

Permalänk
Medlem

jag spelar wow och fuskar i cs då och då

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Matsuda
jag spelar wow och fuskar i cs då och då

Haha dagens bästa inlägg

Permalänk
Avstängd

CS är gratis så klart man spelar det.... men WoW kan vara roligare
hadde nog varit fler som spelar WoW om man slapp hyra det på livstid (betala i månaden)

Visa signatur

"Allt är gratis när man har bredband"

AMD Athlon 64 4000+ 2.6ghz | 1024mb singel 400mhz | leadtek 6800Ultra 256mb.

Permalänk
Medlem

Jag har börjat lira wow och slutat med cs pågrund av det..

Visa signatur

Saknar ÖÄ :'(

Permalänk
Medlem

Spelar inget av dom, lirar EverQuest 2 hela tiden:D(nästan Iaf)!

"Edit" Och som svar på frågan blir det nog att jag spelar Cs mest av dessa ovannämda....

Visa signatur

[Amd 64 3800] - [TwinMos 2048 4*512] - [Gainward 6800Ultra 2600 GS]- [MSI K8T NEO2]
No easy way out.......By pain alone shall i find you.......My love!

Permalänk
Medlem

Det går ju inte jämföra antalet spelare i CS och WOW. Det är ju två helt olika typer av spel.

Permalänk
Medlem

Men spelarantalet kan man alltid jämföra.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Jag spelade en del cs sen kom Wow betan och sen wow så nu har jag ingen att spela cs med för alla kompisar har köpt wow. Så väntar själv på mit ex av Wow

Permalänk
Medlem

Spelar WoW på Argent Dawn (RP). Är glad över hyran varje månad för att man slipper omogna barnungar, framför allt om man spelar på en RP-server.

Visa signatur

Citera mig om du vill ha svar :)

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skate_noffe
CS är gratis så klart man spelar det.... men WoW kan vara roligare
hadde nog varit fler som spelar WoW om man slapp hyra det på livstid (betala i månaden)

CS (Half-Life) är knappast gratis.

Visa signatur

MSI K9N SLI Platinum - A64 X2 5600+ @ 3 GHz - 4GB Corsair XMS2-6400 4-4-4-12 - MSI GeForce 8800GTS 320MB OC - Aspire 520W

Permalänk
Medlem

Anledningen till att du ser mycket mer Cs-trådar är för att alla som spelar WoW är upptagna med just att spela WoW. Så är det iaf för mig, jag surfar aldrig längre eller är på IRC eller MSN.
Kan ju vara en anledning
Folk har inte tid att skriva på forumet för dem spelar

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alving
CS (Half-Life) är knappast gratis.

Det är sant, men man behöver inte betala 100kr/mån för att få fortsätta spela. vilket var vad han/hon menade...

Visa signatur

Ryzen 7 5800X | 32GB DDR4 3200MHz | GeForce RTX 3080

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av XyRus
Anledningen till att du ser mycket mer Cs-trådar är för att alla som spelar WoW är upptagna med just att spela WoW. Så är det iaf för mig, jag surfar aldrig längre eller är på IRC eller MSN.
Kan ju vara en anledning
Folk har inte tid att skriva på forumet för dem spelar

Jo det ligger något i det! Jag spelar konstant WoW nu och är sällan här eller på IRC. WoW tar sån fruktansvärd tid...msn vill ju upp i level så man kan vara med o raida

Jag köpte TFT skärm nyss och testade faktiskt CS:S för ett par dagar sen. Inga synbara skuggningar men... jag hade 17" CRT innan och det blev extremt stor skillnad på storleken på bildytan. Detta ger mig åksjuka i CS En vanesak säkert... men lite lustigt ändå eftersom man spelat CS i 5 år utan att märkt detta förut

Visa signatur

Chassie Louqe Ghost S1 MKIII Limestone, Moderkort Gigabyte B550I AORUS PRO AX, RAM minnen G.SKill Trident Z Neo RGB 32GB, CPU AMD Ryzen 7 5800X, KylareNoctua Ghost S1 Edition, GPU Powercolor Radeon RX 6800 16GB, Systemdisk Samsung 970 EVO Plus series 500GB M.2, Sel/programdisk SSD 2x Samsung 850 EVO 120/500 GB, PSU Corsair sf750w, Skärm Samsung c32hg70 144hz,Mus Logitech g603 wireless gamingmouse, Tangentbord Logitech g613 wireless gaming keyboard

Permalänk
Medlem

Sen så är ju WOW och CS så långt ifrån varanda i speltyp som det går att komma så fruktansvärt många spelare lär det ju inte sno åt sig från CS.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av japu
Det går ju inte jämföra antalet spelare i CS och WOW. Det är ju två helt olika typer av spel.

Varför inte?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av alving
CS (Half-Life) är knappast gratis.

CS är gratis men inte Half-life som man behöver för att få cs att fungera.

Permalänk
Medlem

WoW är väl 100% online-lir va?
Och är det så bra som det verkar?? :S

Visa signatur

Lian Li PC7SE | Athlon 2800+ | 2x 512MB | Leadtek 6800LE 16/1,6 @ 1,3v 400/870 | 250 + 160 + 2x 200 + 40 = 850GB
Pergo-kuben | Pergomodd2 | PSX-modd | HTPC i CD-spelare | Pergo-tower

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av serios
ja vet inte,, ja spelar båda... men sen wow börja är d mkt strul me cs... ja tro blizzard snott massa snubbar från steam typ? sen får ja skumma mess i cs som dt här om mina rates,,, aldrig fått det innan wow börja

Förstår du varför Microsoft har låst till 60Hz i spel nu?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Skate_noffe
CS är gratis så klart man spelar det....

Det är knappast gratis lilla gubben
Edit: Såklart var någon före mig

Visa signatur

"Linux användare, släng er i väggen, fast ni har ju tillräckliga problem med MacOSX som är ett kommersiellt fungerande nix system till skillnad från Linux." - Meme, 2005-07-22 22:10
Självutnämnd expert inom mobil kommunikation.
Solaris Vs Linux, An indepth view. | Halflife.nu

Permalänk
Medlem

slutade lira cs nu när jag börja lira wow. har ju inte tid med annat än wow ju Tycker wow är bra mycket roligare än cs.

Va har folk emot att man betalar 100 kr i månade för att spela ett spel. alla tycker det är slöseri med pengar. det är ju en prenumination(stavning?) mendom betalar gladeligen 60 spänn för en bunt papper det står lite skit i,

Permalänk
Sötast
Citat:

Ursprungligen inskrivet av silvr
Varför inte?

Är som att jämföra cyklister med piloter, till vilken nytta?

--

Janss0n: Det är nog bara att inte lika många relaterar till det, dom flesta tänker : "fan man måste pröjsa, jag som har warezat hela livet" och då är det ovanligt... jag var en av dom om man säger så..

men om man vänder på det: ska vi gå på bian? javisst 60-80kr/biljett = 70kr för 1.5timmars nöje, medans wow är ~110kr/MÅN och mångas mobiler kostar mer än det. det är oftast bara så att om man är ovan vid mmorpgs så är måndaskostnaden jävligt skum

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Icetec
Förstår du varför Microsoft har låst till 60Hz i spel nu?

nej,,, o du e flummis no #1

Visa signatur

♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪ ♪♪

Permalänk
Medlem

jo.. anledningen till att wow trådarna minskar är för att alla sitter och spelar det

Visa signatur

"The midget Bush and that Rumsfield deserve only to be beaten with shoes by freedom loving people everywhere." - Muhammed Saeed al-Sahaf

Permalänk
Hedersmedlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Killers
Det är sant, men man behöver inte betala 100kr/mån för att få fortsätta spela. vilket var vad han/hon menade...

Tangentbord, mus hum är det inte det som cs spelare betalar som abonemang?
det verkar ju gå åt ett antal när man tittar på folk på lan

Visa signatur

PSN: SoL-WiK (PS3 250gb + 1000gb My Book + 500gb My Book @ Sony BRAVIA + Logitech Z-5500 + PS Vita)
Eigenbrötler - I dont give a FööK, cant fail if i dont try.

Permalänk
Medlem

så du mäter hur stort ett spel är i mängden trådar på swec?
Bra drag

Visa signatur

[Citera]

Permalänk
Hedersmedlem

Har slutat spela Counter-Strike på grund av WoW. WoW tar mer tid men är så ruskigt mycket roligare. Nu i slutet i CS kunde man ju knappt gå in på en server utan att råka ut för fuskare. WoW är ett spel som ger så mycket mer än CS.

Visa signatur

SWECLOCKERS.COM :: If Quake was done today ::
WS: Gigabyte Z690 UD DDR5 :: Core i5 12600K :: 32 GB RAM :: Geforce RTX 3060 Ti :: 10 GbE NIC :: AOC C32G1 32" :: Seagate FireCuda 530 1TB :: Deepcool Matrexx 55
NAS: SM X10-SLM-F :: Mellanox Connect2X SFP+ :: Intel XL710-QDA1 QSFP+

Permalänk
Medlem

WOW tar inte spelare från CS i första hand. Skulle tro att det är färre som spelar Diablo 2 nu.

Visa signatur

Ryzen 7 7700
Gigabyte B650 Eagle ax
2x16 GB RAM
Sapphire Radeon RX 7800 XT PULSE