Angående gt4, är Mercedes Saucer C9 '89 bättre än Nissan 92CP?

Permalänk
Avstängd

Angående gt4, är Mercedes Saucer C9 '89 bättre än Nissan 92CP?

Angående gt4, är Mercedes Saucer C9 '89 bättre än Nissan 92CP?

Permalänk
Medlem

KAN DU FÖR FAN HÅLLA DIG TILL GT4-TRÅDEN ELLER? ALLA DISKUTERAR OCH FÅR FRÅGOR DÄR. DET ÄR INGA SOM HELST PROBLEM ATT FRÅGA SAKER DÄR.

Jävla fjortis. Gå till GT4-tråden säger jag - > länk

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SanSao
KAN DU FÖR FAN HÅLLA DIG TILL GT4-TRÅDEN ELLER? ALLA DISKUTERAR OCH FÅR FRÅGOR DÄR. DET ÄR INGA SOM HELST PROBLEM ATT FRÅGA SAKER DÄR.

Jävla fjortis. Gå till GT4-tråden säger jag - > länk

lol? ajja han fick fram va han ville iaf

Visa signatur

|Pentium 4 3.06|Maxtor 320 gig|512 mb|Geforce fx 5600 ultra 256 ddr|Chieftec DA-01 Full-tower|
Övriga Ämnen
RIP 2005-05-10

Permalänk
Medlem

SanSao ditt inlägg var ju jobbigare än själva tråden.

Permalänk
Medlem

Tyckte de va rätt ja

Visa signatur

Jet A1, Bästa doften som finns.

Permalänk
Medlem

Jag försöker banka in lite hyfs i "gt4". Han försöker rentav undvika den riktiga tråden. Har sett honom skapa nya trådar för att fråga saker han lika gärna kan fråga i den riktiga GT4-tråden. Denna tråd är inte direkt den första.

Coola ner er några hekto.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SanSao
KAN DU FÖR FAN HÅLLA DIG TILL GT4-TRÅDEN ELLER? ALLA DISKUTERAR OCH FÅR FRÅGOR DÄR. DET ÄR INGA SOM HELST PROBLEM ATT FRÅGA SAKER DÄR.

Jävla fjortis. Gå till GT4-tråden säger jag - > länk

hahahahhaa.. omg dagens skratt.. hahaha tack.. så rätt dock

Visa signatur

Intel Core i5 2500K @ 4,5 GHz | Gigabyte Geforce GTX 770 | Asus P8Z68-V GEN3 | Corsair 8GB CL9 1600Mhz VENGEANCE | 1TB Western Digital Caviar Black | Corsair AX 750W 80+ GOLD | Fractal Design Arc

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SanSao

Coola ner er några hekto.

Coola ner? Ehm.. Vem borde coola ner, men håller dock med om att han ska hålla sej till GT4 tråden också.

Visa signatur
Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SanSao
KAN DU FÖR FAN HÅLLA DIG TILL GT4-TRÅDEN ELLER? ALLA DISKUTERAR OCH FÅR FRÅGOR DÄR. DET ÄR INGA SOM HELST PROBLEM ATT FRÅGA SAKER DÄR.

Jävla fjortis. Gå till GT4-tråden säger jag - > länk

ojoj månadens inlägg

Permalänk
Medlem

Alla vet ju att mercedes är bättre än nissan!!.. Eller?

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SanSao
Jag försöker banka in lite hyfs i "gt4". Han försöker rentav undvika den riktiga tråden. Har sett honom skapa nya trådar för att fråga saker han lika gärna kan fråga i den riktiga GT4-tråden. Denna tråd är inte direkt den första.

Coola ner er några hekto.

Du har iofs rätt där, sett han göra en jäkla massa GT4 trådar.

Visa signatur

"Don't worry about the world coming to an end today. It's already tomorrow in Australia." - Charles M Schultz

Permalänk
Medlem

Försök svara på hans fråga istället för att kackla så förbannat! Om ni tycker skapandet av en ny tråd utanför huvudtråden är idiotisk, vad anser ni då om att klanka ner på folk och spamma sönder tråden utan att relatera till ämnet? På vilket vis blir det bättre att hålla på så?

gt4 : Jag vet faktiskt inte. Har inte kört någon längre sträcka med någon utav dem, men det finns nog bra många GT4-spelare här på forumet som kan svara på din fråga.
Sen kan du väl vara vänlig och hålla dig till huvudtråden? På så vis slipper vi allt detta tjaffs och du kan nästan vara säker på att få svar där.

Visa signatur

What isn't remembered, never happened. Memory is merely a record... you just need to rewrite that record.
Var vänlig citera så jag hittar tillbaks.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av brand
En massa BS

Precis vad jag sagt. Jag bad honom att hålla sig till huvudtråden istället för att skapa nya, på ett strängt sätt. Sluta vara så elak mot folk som vill ha ett renare forum.

Permalänk
Medlem

gt4, du bara frågar och frågar om det spelet. Testa själv! Hur svårt kan det vara? Vissa av dina frågor är ju bara löjliga, och sen starta en ny tråd när du har en fråga är onödigt, när det finns en tråd som är dedikerad för Gran Turismo 4!

Visa signatur

Dance like a butterfly and sting like a bee.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SanSao
Precis vad jag sagt. Jag bad honom att hålla sig till huvudtråden istället för att skapa nya, på ett strängt sätt. Sluta vara så elak mot folk som vill ha ett renare forum.

Jag är inte elak. Vill själv att forumet ska vara rent men det blir knappast bättre av att det gapas och skriks. Han är inte den första som ställer frågor utanför de upprättade huvudtrådarna, och jag ser då inte dig tjoa i alla dessa.

Visa signatur

What isn't remembered, never happened. Memory is merely a record... you just need to rewrite that record.
Var vänlig citera så jag hittar tillbaks.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av SanSao
KAN DU FÖR FAN HÅLLA DIG TILL GT4-TRÅDEN ELLER? ALLA DISKUTERAR OCH FÅR FRÅGOR DÄR. DET ÄR INGA SOM HELST PROBLEM ATT FRÅGA SAKER DÄR.

Jävla fjortis. Gå till GT4-tråden säger jag - > länk

Ja, skapade denna tråd eftersom http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=44047...

Visste inte att du skulle ha en sånn dåligt attityd.
Det enda jag kan säga är att du är en h*****e som inte har nån plugg och lirar gt4 24 timmar om dagen.

Tack så mycket! Jag fick många svar om Mercedes och Nissan, alla hållde sig till trådet!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av gt4
Ja, skapade denna tråd eftersom http://forum.sweclockers.com/showthread.php?s=&threadid=44047...

Visste inte att du skulle ha en sånn dåligt attityd.
Det enda jag kan säga är att du är en h*****e som inte har nån plugg och lirar gt4 24 timmar om dagen.

Tack så mycket! Jag fick många svar om Mercedes och Nissan, alla hållde sig till trådet!

Men varför i hela friden kan du inte testa själv? Det verkar ju som du inte ens har spelet när du sitter och frågar om varenda jävla grej.

Permalänk
Avstängd
Citat:

Ursprungligen inskrivet av sprucetwig
Men varför i hela friden kan du inte testa själv? Det verkar ju som du inte ens har spelet när du sitter och frågar om varenda jävla grej.

Jag har testat själv, har jag sagt att jag inte gjorde det? En annan fjortis i forumet!
Båda fungerar lika bra, det ser ut som Mercedes har bättre handling.

Permalänk
Hedersmedlem

Sansao; ge fan i att svara på det viset, du kan tillrättavisa användaren på ett mer vänligt sätt genom att ge honom en länk till den stora GT4 tråden!

*Tråd Låst*

Visa signatur

🖥️ 13600K • RTX 4080 • 32GB DDR5 • 2TB NVMe • LG C3 OLED 42"
💾 4790K • 16GB DDR3 • 14TB HDD • Plex ❤️
💻 MacBook Air M1
🎮 Xbox Series X