Vilak grafik fel/buggar har ni hittat i HL2?

Permalänk

Vilak grafik fel/buggar har ni hittat i HL2?

Kunde vara kul om folk kan raportera grafik fel och buggar som dom hittar i den LAGLIGA versionen av HL2.

Så får vi se om HL2 är så buggfritt som utveklarna säger...

Visa signatur

jag kom, jag såg det krachade

Permalänk
Medlem

Kan inte komma på en enda faktiskt, det var helt buggfritt när jag spelade igenom det.

Visa signatur

Signatur

Permalänk

jag kan inte spela i fullscreen, måste köra window mode för att jag får ett felmedelande när jag ska starta spelet i fullscreen. någon som vet varför?

Visa signatur

Macbook Pro 15" 2.53ghz, 4gb ram 500gb hd | Playstation 3: ibbie

Permalänk

speed crawl hittade jag själv (Turboknapp + framåt + krypa = Krypa snabbare)
men några buggar som pajar spelet är det ont om, bara små sköna buggar. Jag älskar buggar, speedruns och allt sånt! Trodde att Riddick skulle vara bugg-fritt, men blev glad när jag hittade några...

HL2 har annars svin många skumma saker som inte förstör spelet (flyga tex.). Men det är ju ändå top 3 "världens bästa spel".

Visa signatur

Dale Lewill

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av rick_james
jag kan inte spela i fullscreen, måste köra window mode för att jag får ett felmedelande när jag ska starta spelet i fullscreen. någon som vet varför?

Fick samma fel när jag hade ReForce igång. Har du det eller nåt annat program som låser din hz?

En bugg som finns är om man kör en lägre directx-level än vad sitt grafikkort klarar för att få bättre fps. Det yttrar sig såhär:
http://www.noujz.com/bugg1.jpg
http://www.noujz.com/bugg2.jpg

Permalänk
Medlem

Taskbaren är kvar när man startar spelet och Valve loggan kommer upp, går att klicka bort iofs. Spelet hänger sig nästan alltid när jag ändrar grafikinställningar, inställningarna är ändrade när man startar igen iofs. Det är dom jag råkat ut för, inte några ingame än så länge.

Permalänk

inte ett ända vad jag kommer ihåg.

Permalänk
Medlem

Skulle ett spel med gravity gun vara bugg fritt? Ska ge mig ut på bugg jakt när jag kommer hem

Permalänk
Medlem

Fastnar titt som tätt med bil o fot i vägg eller väg:)

Helikopterbossen på svävarbanan stog still i luften första gången jag körde, var rätt komiskt men enormt irriterande.

Visa signatur

[Amd 64 3800] - [TwinMos 2048 4*512] - [Gainward 6800Ultra 2600 GS]- [MSI K8T NEO2]
No easy way out.......By pain alone shall i find you.......My love!